خریدار ضایعات آلومینیوم یزد

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در یزد و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در یزد در مورد مرکز خریدار ضایعات آلومینیوم تبریز نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

ضایعات آلومینیوم

خرید ضایعات آلومینیوم یزد

امروزه آلومینیوم نقش پررنگی در زندگی های افراد دارد. ورق های آلومینیومی کاربرد های بسیار زیادی در موارد مصارفی دارند. از فویل های آلومینیومی برای مصارف خانگی، صنعتی، تجاری و غیره استفاده میشود. پس از استفاده از این مواد آلومینیومی، افراد آن ها را دور می اندازند. این کار باعث آسیب رساندن به محیط زیست و افزایش آلودگی میگردد.

بازیافت آلومینیوم

آلومینیوم را میتوان به صورت کامل بازیافت کرد. آلومینیوم ثانویه بدست آمده از مواد بازیافتی را آلومینیوم سبز میگویند. آلومینیوم به دست آمده از طریق بازیافت، در مقایسه با مواد اولیه، مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش میدهد. اگر بخواهیم از آلومینیوم بازیافتی برای تولید محصولات جدید استفاده کنیم باید آلومینیوم ثانویه بدست آمده خلوص بالایی داشته باشد. یکی از راه های بدست آوردن این مواد خالص، مرتب سازی و دسته بندی ضایعات آلومینیوم است. باز یابی این فلز یک فرآیند با ارزش برای بسیاری از صنعتگران است.

ضایعات آلومینیوم دارای طیف وسیعی از ترکیبات و بخش هایی از مواد است. این محصول از طیف گسترده ای از محصولات و اجزای داخلی ساخته میشود. بسیاری از مقاطع، قوطی ها، صفحات و غیره از آلومینیوم ساخته شده اند که در هنگام بازیافت باید تمام فلز های ناخالص از آنها جداسازی شود.

انواع ضایعات آلومینیوم

ضایعات آلومینیومی جمع آوری شده، دارای مخلوط هایی از فلزات سبک و سنگین است. بعد از جداسازی این مواد عملکرد و میزان خلوص آلومینیوم و کیفیت آن مورد بررسی قرار میگیرد.

ضایعات آلومینیوم انواع مختلفی دارد. هر کدام از این دسته بندی ها ارزش متفاوتی دارد و هنگامی که به قراضه تبدیل میشوند به صورت های متفاوت طبقه بندی میشوند. قوطی های آلومینیومی جزء متداول ترین مواد آلومینیومی هستند که بازیافت میشود. ازاین قوطی ها برای تولید نوشابه و قوطی های غذایی استفاده میشود. ورق های آلومینیوم، آلومینیوم ریخته گری، سیم های آلومینیومی، شیار های آلومینیومی، رینگ ها و غیره از مواردی هستند که جزء دسته بندی های ضایعات آلومینیومی قرار میگیرند.

خرید و فروش ضایعات آلومینیوم

امروزه تقریبا مقادیر زیادی از فلزات همچون آلومینیوم به صورت ضایعات جمع آوری و بازیافت میشوند. اگر بازیافت به درستی انجام گیرد، میتوان آلومینیوم بدست آمده را نسخه ای از همان فلز اولیه دانست. بسیاری از اشخاص هستند که به دنبال جمع آوری و خرید و فروش ضایعات آلومینیومی هستند. هر فرد مشغول در این عرصه میتواند ضایعات خود را ابتدا مرتب سازی کرده و آنها را با قیمت های تعیین شده بفروشد. قیمت ضایعات آلومینیوم به قیمت فلز آلومینیوم بستگی دارد. خریداران و فروشندگان این نوع ضایعات این فلز ها را به صورت وزنی مبادله میکنند.

افرادی که ضایعات آلومینیوم را خریداری کرده و به دنبال فروش آنها به یه مکان معتبر هستند میتوانند با شرکت آهن قراضه تماس برقرار کرده و ضایعات خود را بفروشند. شرکت قراضه آهن جزء مکان هایی است که برای خرید ضایعات آلومینیومی در یزد و سایر شهر های ایران اقدام میکند.