خریدار ضایعات برنجی قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات برنجی و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات برنجی یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات برنجی

خرید ضایعات برنجی قم

برنج، آلیاژ مس و روی، به دلیل سختی، مقاومت و قابلیت های کارکرد متنوع، دارای اهمیت تاریخی و ماندگار است. قدیمی ترین نوع آلیاژ برنج که برنج کالامین نامیده می شود مربوط به دوران نوسنگی است. احتمالاً این آلیاژ در آن زمان با استخراج مخلوط سنگ معدن روی و سنگ مس ساخته شده است. در اسناد قدیمی، مانند کتب مقدس، اصطلاح برنج اغلب برای نشان دادن برنز، آلیاژ مس با قلع استفاده می شود.

تاریخچه آلیاژ برنج

از قرن سیزدهم تا هفدهم در اروپا، از سازه های بزرگ آلیاژ برنج برای یادبود مردگان استفاده می شد. صفحات برنجی حکاکی شده که تصویر متوفی را نشان می دادند بر روی سطح مقبره نصب می شدند و اغلب با کتیبه ها، وسایل هرالدیک و سایر طرح های متناسب با زندگی و شرایط فرد مزین شده بودند. بیش از 4000 مورد از آنها هنوز در انگلستان وجود دارد. در قرن شانزدهم، قبل از ورود نقره جهان جدید به اروپا، حوضچه ها و بشقاب های برنجی به عنوان نمایشی تزئینی برای خانه های بورژوازی از محبوبیت زیادی برخوردار شدند. چنین قطعاتی چکش خورده و با طرح های پیچیده برجسته شده بودند. هنگامی که نقره و طلای قاره آمریکا برنج را به عنوان فلزی تزئینی جایگزین کردند، کاربردهای دیگری در تولید لوازم خانگی و لوسترها، شمعدان ها، ساعت های بزرگ و ساعت مچی پیدا کرد. علاوه بر این ، برنج به یک ماده اصلی برای ساخت ابزارهای مورد استفاده در نجوم، نقشه برداری، ناوبری و سایر فعالیت های علمی تبدیل شد.

ویژگی های آلیاژ برنج

شکل پذیری برنج به میزان ترکیبات روی در آن، بستگی دارد. آلیاژ های برنج که بیش از 45 درصد روی دارند ، داغ یا سرد، قابل انعطاف و شکل پذیر نیستند. چنین برنج هایی که به برنج سفید معروف هستند، اهمیت کمی در صنعت دارند. اگرچه از شکل دانه بندی شده آن ها در لحیم کاری استفاده می شود. آنها همچنین اساس برخی از آلیاژهای مورد استفاده در ریخته گری را تشکیل می دهند. برنجهای چکش خوار ممکن است به دو دسته تقسیم شوند که می توانند به صورت سرد کار کنند (عموماً آنهایی که کمتر از 40 درصد روی دارند) و آنهایی که دارای مقدار بیشتری روی هستند که نیاز به کار در حالت گرم شده دارند.

موارد استفاده و انواع آلیاژ برنج

گروه اول که معروف به برنج آلفا هستند، به طور گسترده ای در ساخت سوزن، پیچ و جعبه های کارتریج مهمات استفاده می شود. گروه دوم یا همان  برنجهای بتا کمتر شکل پذیر هستند اما قوی تر هستند و بنابراین برای ساخت دسته شیر، سر آبپاش، اتصالات در و پنجره و سایر وسایل مناسب هستند. گروه سوم برنج شامل عناصر دیگری به غیر از مس و روی است که برای بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی یا ماشین کاری یا تغییر رنگ تولید شده است. در این میان برنج های سربی نیز هستند که راحت تر ماشین کاری می شوند. برنج های مورد استفاده در صنایع دریایی و دریانوردی نیز  که در آنها وجود مقدار کمی قلع مقاومت در برابر خوردگی آب دریا را افزایش می دهد. و در نهایت برنج های آلومینیومی، که مقاومت و خوردگی را در جایی که برنج های دریایی ممکن است خراب شوند، ارائه می دهند.

ظروف برنجی

رومیان باستان عمدتا از برنج در ظروف، زره های لباس، جواهرات و سنجاق یا بند استفاده می کردند. تولید برنج پس از خروج روم از شمال اروپا کاهش یافت اما در دوره کارولینگی دوباره از سر گرفته شد. برنج نسبت به برنز انعطاف پذیرتر بود و برای ساخت میورها و حوضچه ها، چراغ ها، کاسه ها، کوزه ها و بسیاری وسایل دیگر خانه استفاده می شد.

خرید و فروش ضایعات برنج قم

با خرید ضایعات برنجی قم می توانید علاوه بر کمک به عمل بازیافت که به محیط زیست کمک می کند، در هزینه ها صرفه جویی کنید. می توانید ضایعات برنج مورد نظر خود را از آهن قراضه خریداری کنید. ما به محل مورد نظر شما می آییم و ضایعات برنجی شما را خریداری می کنیم. می توانید آن ها را با بهترین قیمت به ما بفروشید. همچنین می توانید هر چقدر ضایعات برنج که مورد نظرتان است را از ما خریداری کنید.

قیمت ضایعات برنج قم

قیمت ضایعات برنج به وزن آن ها بستگی دارد. شما می توانید هر مقدار از ضایعات برنج که مورد نظرتان است را از آهن قراضه بخرید یا به آهن قراضه بفروشید.