خریدار ضایعات مس اصفهان

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات مس و دیگر نمونه های ضایعات در اصفهان و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اصفهان در مورد مرکز خرید ضایعات مس مشهد نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات مس

ضایعات مس اصفهان

مس فلزی قابل انعطاف و چکش خوار است که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. فلز مس رنگ قرمزی دارد که نسبت به فلزات دیگر سنگین تر می باشد. ایران از جمله بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده این فلز ارزشمند می باشد. امروزه اکثر کشورهای پیشرفته به بازیافت ضایعات مس می‌پردازند. ایران نیز از جمله کشورهایی است که از بازیافت ضایعات مس به عنوان یک منبع درآمد زایی استفاده می کند. ضایعات مس به دلیل کاربردهای فراوان در لیست فلزات پرفروش در بازار قرار گرفته است؛ همچنین مس در اقتصاد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ضایعات مس در شهرهای اصفهان، تهران، اراک و مشهد به طور گسترده بازیافت می شود و مجدداً از این فلز در صنایع مختلف استفاده می شود. اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فلز مس و بازیافت ضایعات مس می باشد. ضایعات مس به دو دسته کهنه و جدید تقسیم می شود؛ به طوری که ضایعات مس کهنه کارایی کمتری در صنایع دارد و ضایعات جدید مس کارایی فراوانی دارد و سریع تر عملیات بازیافت صورت می گیرد.

عوامل موثر بر خرید ضایعات مس اصفهان

 مس یکی از فراوان ترین فلزات در معادن می باشد. بنابر این جمع اوری ضایعات مس می تواند یک منبع در امد مناسب باشد. خرید ضایعات مس اصفهان در حال حاضر پر رونق می باشد، به طوری که 70 درصد مس در سطح جهان از طریق معادن تهیه می شود و همچنین 30 درصد باقی مانده به وسیله ی بازیافت ضایعات مس تامین می شود. تعداد بسیاری از عوامل از جمله کارخانجات و اوضاع اقتصادی کشور در افزایش قیمت ضایعات مس اصفهان تاثیر دارند. با توجه به این عوامل خرید و فروش ضایعات مس اصفهان بسیار پر رونق می باشد. به طوری که می توان گفت قیمت ضایعات مس اصفهان به قیمت جهانی و قیمت دلار ایران بستگی دارد.

مراحل بازیافت ضایعات مس

روند بازیافت مس بدین گونه است که خریداران، ضایعات مس را جمع آوری می کنند و به کارخانجات به منظور بازیافت این فلز منتقل می کنند. پس از جمع‌آوری ضایعات مس آنها را ذوب می کنند و عمل تصفیه را بر روی آنها اجرا می‌کنند. عملیات تصفیه به ‌منظور برطرف ‌کردن معایب مس و جداسازی ضایعات مس با فلزات دیگر انجام می‌شود. ضایعات مس با توجه به تصفیه انجام شده به واحد کوره و تصفیه آتشی انتقال می یابد. پس از انجام عملیات های لازم ضایعات مس بازیافت می شوند. به طور کل باید در نظر داشته باشید که بعضی از ضایعات الکترونیکی و سیم ها را نمی توان بازیافت کرد. می توان گفت بازیافت ضایعات مس به منظور دستیابی و اسخراج فلزات ارزشمندی مثل طلا می باشد.

انواع مختلف بازیافت ضایعات مس

ضایعات مس از تجهیزات و قطعات مسی بازیافت می شود. یکی از ساده ترین و رایج ترین نوع بازیافت، جداسازی مس از دیگر قطعات الکترونیکی با استفاده از تعداد بسیاری نیروی انسانی می باشد. قالکاری یک روش صنعتی می باشد که بیشتر در کارخانجات انجام پذیر است. در این تکنیک پس از جداسازی مس از قطعات دیگر این فلز را ذوب کرده و به شکل شمش در می اورند. روش شیمیایی یک روش بسیار دشوار می باشد. در این روش پس از جداسازی فلز مس از فلزات دیگر، مس را با استفاده از اسید ذوب می کنند.

مزایای خرید و فروش ضایعات مس اصفهان

همانطور که می دانیم، مس یکی از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین فلزات می باشد؛ بنابراین مس و ضایعات ان به طور گسترده در بازار جهانی خرید و فروش می‌شوند. بازیافت ضایعات مس بسیار مقرون به صرفه می باشد، بنابراین در رشد صنایع مختلف بسیار تاثیرگذار بوده است. بازیافت ضایعات مس در مصرف انرژی حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد صرفه‌جویی می‌کند، به طوری که برای محیط زیست بسیار مفید است.

کاربرد های ضایعات مس اصفهان

مهم ترین محصول به دست آمده از مس سیم‌های برقی می باشد. ضایعات مس در خطوط انتقال نیرو و سیم پیچی استفاده می شود. مس بازیافتی کاربردهای فراوانی در زمینه‌ی تهویه منازل، لوله ها، رادیاتور خودرو ها، اتصالات و شیرآلات دارد. مس به دلیل ماندگاری و خواص بسیار در سلامتی بدن در آشپزخانه ها نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است؛ به طوری که از مس بازیافتی در تولید ظروف آشپزخانه زیبا و درخشان استفاده می شود. این ظروف به دلیل خواص بسیار و زیبایی در رستوران ها نیز استفاده می شود.