خریدار ضایعات آلومینیوم اصفهان

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در اصفهان و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اصفهان در مورد مرکز خرید ضایعات آلومینیوم مشهد نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

ضایعات آلومینیوم

خرید ضایعات آلومیینیوم در اصفهان

یکی از منابع درآمدزایی در خصوص ضایعات ، ضایعات الومینیوم می باشد. بازیافت ضایعات آلومینیوم فرایندی است که پس از تولید اولیه آلومینیوم قراضه می تواند در محصولات مورد استفاده مجدد قرار گیرد. ضایعات الومینیوم در بسیاری از مراحل تولید و استفاده توسط کاربر نهایی تولید می شود. هنگامی که عملیات ماشین کاری در داخل کارخانه آلومینیوم انجام می شود، ضایعات الومیینیوم دوباره ذوب می شود. هنگامی که قراضه در یک عملیات تولید بعدی تولید می شود ، به احتمال زیاد قراضه به یک کار بازیافت باز می گردد.

فروش ضایعات آلومینیوم اصفهان

آلومینیوم فراوان ترین فلزی است که در پوسته زمین یافت می شود و آن را به یکی از پرکاربردترین فلزات تبدیل کرده است. در سراسر جهان ، بیش از 41 میلیون تن آلومینیوم سالانه استفاده می شود. بنابراین یافتن مقدار زیادی برای بازیافت آسان است. آلومینیوم سبک ، بسیار رسانا و غیر سمی است که به راحتی می توان آن را ماشین کاری کرد. با دوام است و به همین دلیل بسیار گسترده استفاده می شود. موارد زیادی وجود دارد که احتمالاً به راحتی در دسترس شما قرار دارد و حاوی آلومینیوم است. این شامل نردبان ، تابه ، تابلو ، قطعات موتور و موتور است. همچنین می توانید آن را در قوطی های آب جو ، چوب بیس بال ، دستگاه های ایمنی بازتابنده ، پنجره ها و قاب درها ، درهای گاراژ و پوست هواپیما پیدا کنید. طیف گسترده ای از صنایع به احتمال زیاد آلومینیوم در دسترس دارند، از جمله پیمانکاران ساختمان ، و بازرگانان در صنایع لوله کشی ، گرمایش و برق.

مزیت استفاده از ضایعات الومیینوم  در قطعه های جدید

در سالهای اخیر، پردازش ضایعات آلومینیوم بیشتری را به خود جلب کرده است. ضایعات آلومینیوم دارای ترکیب شیمیایی پیچیده ای بر پایه آلومینیوم است. منیزیم ، روی ، سیلیکون ، آهن و غیره اصلی ترین ناخالصی ها هستند. امروزه  در سراسر جهان ، روش اصلی فرآوری ضایعات آلومینیوم ، ذوب مجدد در واحدهای مختلف است. این مذاب معمولاً درون شمش ریخته می شود. در بعضی موارد ، مذاب دانه بندی شده یا گاز اتمی می شود تا پودر آلومینیوم بازیافتی تولید شود. پردازش ضایعات آلومینیوم به پودرها و گرانول ها جایگزینی برای حذف مجدد قراضه برای تولید شمش است. مزیت این فناوری این است که فرآیند تولید گرانول از آلومینیوم بازیافتی ساده و ارزان است. مزیت قطعه های جدید تولید این است که آنها می توانند به راحتی در آلیاژهای مختلف خود تفکیک شوند. در بسیاری از موارد قراضه بدون پوشش است و بنابراین عملکرد فلزی بالاتری خواهد داشت.  بسته به نوع ضایعات و کیفیت محصول مورد نظر ، از انواع مختلف کوره های ذوب قراضه آلومینیوم استفاده می شود

قیمت ضایعات آلومینیوم اصفهان

تعداد محدودی از عوامل، از جمله تقاضای داخلی پایین در میان تولید کنندگان آلومینیوم و رشد عرضه، در کاهش قیمت خرید ضایعات آلومینیوم اصفهان نقش داشته اند. قیمت خرید ضایعات آلومینیوم اصفهان بر اساس قیمت اصلی آلومینیوم افزایش یا کاهش می یابد. با توجه به قیمت ضایعات آلومینیوم اصفهان شما میتوانید از جمع آوری ضایعات در امد خوبی کسب کنید. مس ، فولاد ضد زنگ ، آهن و بسیاری دیگر از فلزات و آلیاژها همه دارای ارزش هستند. بازیافت ضایعات آلومینیوم سود اور است. دلیل این امر این است که آلومینیوم 100٪ قابل بازیافت است و آن را به یکی از پایدارترین مواد فلزی موجود تبدیل کرده است. در واقع ، آلومینیوم می تواند کاملا سودآور باشد. این بدان دلیل است که آلومینیوم یکی از محدود موادی است که به طور منظم توسط مصرف کنندگان استفاده می شود و در واقع برای بازیافت سودآور است.

اهمیت ضایعات الومینیوم نسبت به الومینیوم ساخته شده

با بازیافت از ضایعات آلومینیوم بیشتر از 90 درصد انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم جدید صرفه جویی می شود. با بازیافت آلومینیوم بیش از 90 درصد انرژی که برای ایجاد مقادیر قابل مقایسه فلز از مواد اولیه مورد نیاز است ، صرفه جویی می شود. تقریباً 75 درصد از کل آلومینیوم تولید شده امروزه همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

معایب بازیافت ضایعات الومینیوم

انرژی که در بازیافت ضایعات آلومینیوم  مصرف می شود نسبت به ایجاد آلومینیوم جدید از ابتدا انرژی به مراتب کمتری مصرف می کند اما بازهم انرژی زیادی مصرف میشود.یکی دیگر از معایب بازیافت ضایعات الومیینیوم حمل و نقل ان است.

ضایعات آلومینیوم شامل موارد ذیل است:

-خرید ضایعات آهن، ضایعات چدن ، ضایعات پلاستیک، ضایعات استیل ، ضایعات پلی اتیلن ،ضایعات مس، ضایعات برنج ، ضایعات آلومینیوم ، ضایعات سرب ، باطری های فرسوده

-خرید چیلرهای اسقاطی و پکیج و موتورخانه و شوفاژ و سردخانه های صنعتی

خرید ضایعات آلومینیوم در اصفهان

فروش ضایعات آلومینیوم در اصفهان

قیمت ضایعات آلومینیوم در اصفهان