خریدار ضایعات آلومینیوم تهران

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در تهران و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خرید ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در تهران و دیگر شهر ها در مورد مرکز خرید ضایعات آلومینیوم اصفهان نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

ضایعات آلومینیوم

آلومینیوم فراوانترین عنصر فلزی در پوسته زمین و فلز غیر آهنی است که بیشتر مورد استفاده انسان قرار می گیرد. ضایعات آلومینیوم تهران با مناسب ترین قیمت در آهن قراضه عرضه می شود. آلومینیوم فلزی است که شماره اتمی آن 13 است و در خانواده 13 یا IIIA جدول تناوبی قرار دارد. این فلز از دوران باستان شناخته شده است ، زیرا ترکیبات آن برای متنوع ترین اهداف مورد استفاده قرار می گرفت. به عنوان مثال ، سولفات آلومینیوم به عنوان ماده رنگی ، به عنوان ثابت کننده رنگ روی اشیا ساخته شده از چرم ، کاغذ و پارچه استفاده می شد.

ضایعات آلومینیوم تهران

سولفات آلومینیوم آلومن نامیده می شود ، کلمه ای لاتین که باعث ایجاد نام “آلومینیوم” شده است. اولین فردی که توانست آلومینیوم را جدا کند ، دانس هانس کریستین ارستد در سال 1825 بود. او آلومینا (اکسید آلومینیوم – Al2O3) را گرفت و از آن کلرید آلومینیوم (AℓCℓ3 (aq)) تهیه کرد ، که به جای آن با آلیاژی از پتاسیم و جیوه ، به نام آمالگام پتاسیم قرار گرفت. به این ترتیب او آلیاژ آلومینیوم بدست آورد که تحت تقطیر گرم می شد ، جیوه را تبخیر می کرد و آلومینیوم را می گذاشت. با این حال ، در آن زمان ، این کشف تأثیر چندانی نداشت. فقط در سال 1827 بود که آلومینیوم دوباره با روشی مشابه توسط فردریش وولر (1800-1882) جداسازی شد و سپس به عنوان ضایعات استفاده شد. با این حال ، این روش های به دست آوردن آلومینیوم بسیار گران و ناکارآمد بودند. بنابراین ، امروز فرآیند ضایعات آلومینیوم  مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید ضایعات آلومینیوم تهران

آلومینا از سنگ معدن آلومینیوم اصلی استخراج می شود: بوکسیت ، بوسیله مخلوطی از اکسیدهای آلومینیوم تشکیل می شود ، اصلی ترین آن دی هیدرات اکسید آلومینیوم (Aℓ2O3. 2 H2O) و ناخالصی های مختلف است. اگرچه در طبیعت به شکل اولیه (Al0) ظاهر نمی شود ، اما آلومینیوم به شکل ترکیبی در سنگها و مواد معدنی یافت می شود که فراوانترین عنصر فلزی در پوسته زمین است (8٪). وقتی عناصر شیمیایی غیر از فلزات در نظر گرفته شوند ، سومین ماده از نظر فراوانی است که برابر با 8.3٪ جرم است. بعد از اکسیژن (5/45 درصد) و سیلیسیم (7/25 درصد) دوم.  این فلز غیر آهنی است که بیشتر مورد استفاده انسان قرار می گیرد و ضایعات آن کاربرد فراوانی دارد. محصولات مختلفی را که از آلومینیوم یا آلیاژهای فلزی آن ساخته شده اند (عمدتا دورالومین – آلیاژ تشکیل شده توسط 95.5٪ آلومینیوم ، 3٪ مس ، 1٪ منگنز و 0.5٪ منیزیم) است.

مزایای ضایعات آلومینیوم تهران

 یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از آلومینیوم در بسته بندی ، خاصیت قابل بازیافت بودن بی حد و حصر آن ، بدون از دست دادن خصوصیات فیزیکی-شیمیایی آن است. آلومینیوم یک عنصر شیمیایی است که اختصار آن Al است ، دارای یک عدد اتمی برابر با 13 و یک عدد جرم تقریباً برابر با 27 u است (“u” به معنی واحد جرم اتمی است و نشان دهنده 1/12 از جرم اتمی عنصر کربن است). بنابراین ، یک اتم آلومینیوم 2.25 برابر سنگین تر از اتم کربن است.