خرید ضایعات برنجی کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات برنجی و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات آلومینیوم اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات برنجی

مرکز خرید ضایعات برنجی کرج

از فلز برنج به دلیل رنگی که شبیه طلا دارد اغلب برای مصارف تزئینی استفاده می شود. این فلز به دلیل خاصیت هدایت حرارتی عالی، در ساخت رادیاتور و مبدل حرارتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ضایعات برنج را در قفل، چرخ دنده، دستگیره درب و شیرآلات گرفته تا وسایل لوله کشی، وسایل برقی و آلات موسیقی، همچنین در اکثر وسایلی که در خانه، محل کار و هرجای دیگر با آن روبرو می شوید، می توان پیدا کرد. فلز برنج را باید بازیافت کرد تا افراد دیگر بتوانند از این آلیاژ استفاده کنند. همچنین با بازیافت این فلز باعث کاهش آلودگی محیط زیست می شود و از هدر رفتن آن جلوگیری می کند به همین دلیل است که خرید ضایعات برنجی کرج از اهمیت بالایی برخوردار است.

فلز برنج چیست؟

برنج اصطلاحی است که برای توصیف طیف گسترده ای از آلیاژهای مس و روی استفاده می شود. تاریخچه برنج به دوران ما قبل تاریخ برمی گردد، گرچه در آن زمان درک درستی از این فلز نداشتند. تولید اولیه فلز برنج محدود بوده است، زیرا با توجه به روش های گرمایش معمول آن زمان، به دمای بالاتر مورد نیاز برای ذوب برنج، نمی توانستند دست پیدا کنند. به دلیل محدودیت های حرارتی، روش های دیگری نیز برای ساخت برنج مانند مخلوط کردن کالامین (اکسید روی و 0.5 اکسید فریک) و مس و گرم کردن مخلوط وجود داشته است. امروزه با رشد تکنولوژی و تحقیقات و فناوری پیشرفته روش های دیگری برای ساخت برنج جایگزین روش قدیمی شده است.

فلز برنج چگونه ساخته می شود؟

شمش های ضایعات مس و روی ذوب می شوند، سپس ترکیب می شوند و در قالب ریخته می شوند، در نهایت شمش ایجاد می شود. سپس می توان شمشیرها را با استفاده از گرما اکسترود، جعل یا نورد کرد، تا لوله ها، سیم ها، ورق ها ایجاد شوند.

بازیافت برنج

بازیافت برنج قرمز : ضایعات برنجی قرمز از شیرآلات، یاتاقان های ماشین آلات و سایر قطعات ماشین آلات، از جمله ریخته گری های مختلف ساخته شده از فلز مس، قلع، روی و یا سرب تشکیل شده است. جعبه های اتومبیل راه آهن و سایر آلیاژهای مشابه سرب بالا، شیر آب، کنتورهای آب، شمش و برنج سوخته، برنزهای آلومینیوم، سیلیکون و منگنز، آهن و غیر فلزات از برنج قرمز ساخته شده اند.

بازیافت برنج زرد : از مواد برنج زرد که شامل ریخته گری برنج، برنج نورد، برنج میله ای، برنج زرد متفرقه از برنج آبکاری شده تشکیل شده است. برنج زرد باید عاری از منگنز و برنز، آلومینیوم و برنز، رادیاتورها، آهن باشد.

چرا فلز برنج را بازیافت می کنیم؟

1-با بازیافت برنج باعث حفظ منابع می شویم:  زمانی که از ضایعات برنج دوباره استفاده می کنیم باعث کاهش استخراج از منابع برنجی می شویم.

2-مصرف انرژی را مدیریت می کنیم : استخراج فلز برنج از معادن در مقایسه با استفاده مجدد از این نوع فلز، انرژی بیشتری مصرف می کند.

3-ضرر اقتصادی را کمتر می کند : بازیافت فلز برنج به صنعت کمک می کند و باعث ایجاد شغل در این زمینه می شود، در نتیجه برای بعضی افراد باعث کسب درآمد می شود.

4-انتشار گازهای معدنی را کاهش می دهد : باعث آلودگی های آب های زیر زمینی و آلودگی زیست محیطی نمی شود.

مزیت بازیافت فلز برنج

1-فلز برنج را می توان بارها بازیافت کرد.

2-بازیافت ضایعات برنج از نظر اقتصادی به صرفه است.

3-بازیافت برنج آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند.

4- فرآیند بازیافت برنج با مصرف انرژی کمتری همراه است.

5-فلز برنج در مقایسه با آلومینیوم و فولاد بازده کمتری دارد.

6-فلز برنج خواص شیمیایی و فیزیکی خود را پس از بازیافت از دست نمی دهد.

قیمت ضایعات برنج در کرج

قیمت قراضه به طور روزانه تغییر می کند، اما در مراکز بازیافت ضایعات برنج در کرج همیشه به روزترین قیمت برنج را به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرفی دیگر فلز برنج در مقایسه با دیگر فلزات قیمت کمتری دارد. برنج بسیار متراکم است، بنابراین جمع آوری وزن قابل توجهی از برنج می تواند آسان تر از فلزات غیر آهنی سبک وزن مانند آلومینیوم باشد. ضایعات برنج تبریز تمام سعی خود را به کار می برد تا باعث پایداری صنعت برنج در کشور شود.

جمع بندی کلی

بازیافت برنج (و همچنین مواد منبع آن، مس و روی) به این معنی است که برای تولید برنج جدید، باید معدن کمتری از زمین استخراج شود. استخراج یک فرآیند انرژی زا و آسیب رسان به محیط زیست است. با توجه به مفید بودن فلز برنج، شرکت ها به جای اینکه فلزات جدیدی برای محصولاتشان ایجاد کنند، می توانند از بازیافت برنج اطمینان حاصل کنند که یک منبع آماده متناسب با نیازهای تولیدی آنها فراهم می کند.