خرید ضایعات شیشه کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات شیشه و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات شیشه اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات شیشه

خرید ضایعات شیشه در کرج

تعداد کمی از مواد هستند که می توان آن ها را بارها بازیافت کرد. یکی از موادی که می توان آن را بارها بازیافت کرد، شیشه است. بازیافت شیشه فواید زیست محیطی زیادی دارد. بازیافت شیشه باعث صرفه جویی در انرژی و مصرف مواد اولیه می شود. شیشه از ماسه، خاکستر سودا، سنگ آهک و قلمه ساخته می شود که اصطلاح صنعتی برای قراضه شیشه آماده کوره است. شن و ماسه دو ماده رایج شیشه هستند که همه آنها مخلوط شده و تا دمای 2600 تا 2800 درجه فارنهایت گرم می شوند، سپس شیشه به شکل دلخواه خود قالب گیری می شود.

شیشه در حال تبدیل شدن به آلاینده است

در یک سیستم بازیافت تک جریان، شیشه به آلاینده تبدیل می شود. شیشه شکسته، می تواند سایر مواد قابل بازیافت مانند کاغذ و مقوا را آلوده کند و ارزش آنها را کاهش دهد. از زمان ممنوعیت واردات چین، بازیافت کنندگان بر کیفیت و کاهش آلودگی تمرکز می کنند تا ارزش مواد قابل بازیافت خود را حفظ کنند.

موارد مصرف و کاربرد شیشه های بازیافتی کرج

شیشه را می توان ذوب کرد و به اشکال مختلف از لیوان های نوشیدنی گرفته تا الیاف شیشه تبدیل کرد. وقتی لیوان به کارخانه تولید یا بازیافت برده می شود، آن را به قطعات کوچکتر به نام کولت خرد می کنند. قطعات شکسته خرد، مرتب، تمیز و آماده می شوند تا با مواد اولیه دیگر مانند خاکستر سودا و شن مخلوط شوند. مواد اولیه و قطعات شیشه ای در کوره ذوب شده و سپس به صورت قالب درآمده و بطری های جدید با رنگ و اندازه های مختلف ساخته می شوند.

مزایای بازیافت شیشه

1-می توانیم در انرژی مورد نیاز برای ذوب شیشه صرفه جویی کنیم.

2- شیشه تولید شده از شیشه بازیافتی، می تواند میزان آلودگی هوای مربوطه را 20٪ و آلودگی آب مربوط را 50٪ کاهش دهد.

3- بازیافت شیشه فضای دفن زباله ها را کاهش می دهد، در صورت بازیافت نکردن شیشه فضای زیادی توسط بطری ها و شیشه ها اشغال می شود.

مراحل بازیافت شیشه

1-ابتدا تمامی ضایعات شیشه داخل سیلو ها ریخته می شود.

2-در مرحله بعد باید کل شیشه ها خرد شوند، تا اجزای اضافی مانند پلاستیک و… از آنها جدا شود.

3-شیشه های خرد شده از نوار مغناطیسی رد می شود تا در صورت وجود آهن از آنها جدا شود.

4-سپس ضایعات درشت را از آن ها جدا می کنند.

5-با عبور ضایعات شیشه با فشار هوا، کاغذ و چوب و سایر ضایعات را از آن جدا می کنند.

6-در ادامه ضایعات شیشه از دستگاه الکترونیکی رد می شود تا سایر ضایعات مانند سرامیک و… از آن جدا شود.

7-در مرحله ی آخر که فقط شیشه باقی می ماند، آنها را بر اساس رنگ از یکدیگر تفکیک می کنند.

خرید ضایعات شیشه در کرج

ضایعات شیشه کرج شامل موادی مانند ظروف غذا، بطری های نوشیدنی، شیشه های شکسته است که این مواد جمع آوری می شود و به مراکز بازیافت تحویل داده می شود. برخی از ضایعات شیشه مانند آزمایشگاه های شیمیایی و یا کاربردهای پزشکی با توجه به آلودگی که دارند، بدون بازبافت دفن می شود. ضایعات شیشه اصفهان نیز در این زمینه فعالیت دارد.

فروش ضایعات شیشه در کرج

فروش ضایعات شیشه کرج نیز فقط شامل بعضی از شیشه ها می شود. شما باید انواع شیشه ها را بشناسید و بدانید که کدام یک از آنها قابل بازیافت هستند و می توان آن ها را دوباره استفاده کرد.

قیمت ضایعات شیشه در کرج

برای تعیین قیمت ضایعات شیشه کرج باید به جنس و وزن شیشه توجه کنیم، همچنین تعیین قیمت توسط فرد کارشناس صورت می گیرد.

جمع بندی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، گسترش صنعت بازیافت، امکان برگشت مصولات شیشه به چرخه طبیعت، شیشه به یکی از پرمصرف ترین محصولات بشر تبدیل شده است.

قیمت ضایعات شیشه در کرج

خریدار ضایعات شیشه در کرج

ضایعات شیشه در کرج