خریدار ضایعات مبل شیراز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات مبل و دیگر نمونه های ضایعات در شیراز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در شیراز در مورد مرکز خریدار ضایعات مبل کرج و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید

خرید ضایعات مبل

بعد از تولید محصولی در کارخانجات و کارگاه ها ، موادی باقی می مانند و یا موادی در تولید محصول دچار نقص و خرابی است. گاهی اوقات هم محصولاتی که در اختیار مردم است، بعد از مدتی دور انداخته میشوند. این محصولات دور انداخته شده به ضایعات تبدیل می شوند. مبل محصولی پر کاربرد هم جزو این دسته قرار میگیرد و به ضایعات تبدیل میشود. خرید ضایعات مبل شیراز راهی برای کاهش آلودگی های موجود در طبیعت و محیط زیست است.

اجزای مختلف مبل مانند پارچه و چوب و فلز، میتوانند به ضایعات تبدیل شوند. در صور باقی ماندن این مواد در طبیعت، هر کدام  میتوانند آسیب هایی به طبیعت و محیط زیست وارد کنند. برای جلوگیری از این آسیب ها ، مواد ضایعاتی را طی مراحلی به مواد و محصولات پر کاربرد دیگری تبدیل می کنند. بازیافت این مواد میتواند باعث کاهش مصرف هزینه و مواد اولیه شود.

ضایعات مبل شیراز

در مبل از چوب ، پارچه و پنبه به طور معمول استفاده میشود. افزایش ضایعات مبل باعث افزایش ضایعات پارچه ، چوب و پنبه را به همان نسبت به همراه دارد. این مواد هر کدام میتوانند بر محیط زیست آسیبی داشته باشند. در ادامه به هر کدام از این ضایعات پرداخته میشود.

بازیافت ضایعات مبل

بعد از جمع آوری ضایعات مبل و انتقال آن ها به کارخانه های مرتبط برای بازیافت، قطعات مبل را جدا میکنند. مثلا پارچه و چوب و پنبه استفاده شده9 در مبل را جدا میکنند و هر کدام را بازیافت میکنند. بعد از جداسازی، هر کدام از این ضایعات را برای کاربرد ها و استفاده های خاصی بازیافت میکنند.

ضایعات چوب

چوب یکی از محصولات مورد استفاده در مبل است. با ایجاد ضایعات مبلی، ضایعات چوب هم افزایش میابد. از چوب تولید شده از ضایعات مبل میتوان برای کارهای مختلفی استفاده کرد. این ضایعات نباید دور ریخته شوند. دور ریختن ضایعات چوبی خود باعث افزایش مصرف چوب از طبیعت ، تخریب لایه اوزون و در کل تخریب محیط زیست شود. میتوان از این چوب های بازیافتی، برای تولید کاغذ و محصولات چوبی دیگری استفاده کرد. در صورت تمایل به خرید ضایعات چوب شیراز میتوانید به صفحه ما مراجعه فرمایید.

ضایعات پارچه

یکی دیگر از محصولاتی و موادی که بعد از جداسازی اجزای مبل بوجود می آید، پارچه است. با توجه به هزینه هایی که از تولید مواد خام ایجاد میشود، برای کاهش این هزینه ها بهترین راه بازیافت ضایعات پارچه است. ضایعات پارچه از جمله خطرناک ترین ضایعات در صورت باقی ماندن در طبیعت است. ماندن این نوع از ضایعات باعث تولید گازهای سمی در جو زمین میشود.

ضایعات پارچه پس از جدا شدن از دیگر مواد به کار رفته در مبل، شستشو میشوند تا آلودگی موجود از بین برود. سپس این پارچه ها با توجه به تراکم نخ موجود در آن در دسته بندی های مختلف قرار میگیرند. این پارچه های دسته بندی شده برش خورده و به قطعات کوچک تبدیل شده و برای بازیافت آماده میشوند. در مرحله بعد پارچه ها بازیافت و فشرده می شوند و سپس برای تولید محصولات دیگر با مواد مورد نیاز برای تولید، ترکیب میشوند.

ضایعات پنبه

پنبه از دیگر مواد تولیدی از ضایعات مبل بعد از جداسازی است. پنبه را در طی مراحلی میتوان بازیافت کرد و در اختیار کارخانه های ذی ربط برای تولید محصولات مورد نیاز قرار داد.

قیمت ضایعات مبل شیراز

امروزه ضایعات مبل از جمله مهم ترین صنایع در تجارت و تولید محصول است. در دنیای امروز ضایعات درآمد بالایی دارند و میشود با خرید و فروش ضایعات به درآمد بالایی رسید. شما میتوانید با بهترین قیمت، ضایعات مبل را خرید و فروش کنید. کارشناسان با تجربه ما به شما در این راه کمک میکنند. میتوانید به صورت روزانه درمورد قیمت و نوع ضایعات مورد نظرتان با ما در ارتباط باشید.