خریدار ضایعات مس اهواز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات مس و دیگر نمونه های ضایعات در اهواز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اهواز در مورد مرکز خرید ضایعات مس قم و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات مس

خرید ضایعات مس اهواز

ضایعات مس یا ضایعات آلیاژهای مس در هنگام ساخت محصول فلزی یا هنگامی که یک محصول حاوی مس به پایان عمر خود می رسد ، تولید می شود.

ضایعات مس  زباله های خطرناک  غنی  از آهن که حاوی فلزات سنگینی مانند Cu ، Zn ، Co ، Pb است.  این زباله ها به شکل فعلی دفع نمی شوند و بنابراین برای تثبیت یا بی اثر شدن آنها قبل از دفع ، به درمان نیاز دارند.

شیشه سازی به عنوان فناوری برای تصفیه پسماندهای سمی مورد بررسی انتخاب شد. در طی فرآیند انجماد مقادیر قابل توجهی از ترکیبات شیمیایی آلی و معدنی سمی می تواند از بین برود ، و در همان زمان ، گونه های فلزی بی حرکت می شوند زیرا به یک قسمت جدایی ناپذیر از ماتریس شیشه تبدیل می شوند. نمونه های ضایعات شناورسازی مس که در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته اند از کارخانه مس دریای سیاه سامسون ، ترکیه بدست آمده اند.

تولید مس

تولید مس در EU-27 از سال 2004 تا 2009 در جدول 3 خلاصه شده است. این جدول شامل تولیدات ذوب اولیه و ثانویه ، تولید مس تصفیه شده اولیه و تولید تصفیه شده ثانویه است. قراضه ای که بازیافت می شود و در سطح بعدی تولید می شود ، در سطح تولید کنندگان نیمه ساز یا “اولین استفاده کنندگان” مس تصفیه شده ، به عنوان قراضه ذوب مستقیم تعیین می شود.

انواع ضایعات مسی

ضایعات مس دو نوع است: ضایعات جدید و ضایعات قدیمی. قراضه جدیدی در طی مراحل اولیه تولید تولید می شود که از کارخانه هایی تولید می شود که از آلیاژهای مس یا مس تولید می کنند. قراضه های قدیمی پس از یک چرخه مصرفی ، به صورت جداگانه یا مخلوط جمع می شوند و اغلب به میزان مشخصی آلوده می شوند ، بستگی زیادی به سیستم های جمع آوری و منشأ آن دارند. منابع اصلی قراضه مس / آلیاژ مس و مشخصات آنها در زیر شرح داده شده است.

خرید ضایعات مس اهواز

کاربرد مس

الکترونیک و ارتباطات مس نقش عمده ای در فن آوری های اطلاعات و ارتباطات در سراسر جهان دارد. کابل های مسی ، به عنوان مثال خطوط تلفن ، می تواند برای ارتباطات داده با سرعت کم و زیاد استفاده شود. علاوه بر این ، محصولات آلیاژ مس و مس در شبکه های گسترده و محلی ، تلفن های همراه و رایانه های شخصی استفاده می شود. مس همچنین در تجهیزات الکترونیکی دیگر مانند سینک حرارتی مس ، سیم ، ترانسفورماتور ، اتصالات و کلیدها نیز استفاده می شود.

مس و برنج ساختمانی به طور گسترده ای برای لوله کشی ، شیرآلات ، شیرآلات و اتصالات استفاده می شود. علاوه بر این ، از مس برای نمای ساختمان ، سایبان ، قاب پنجره ، سقف سازی و تزئینات استفاده می شود.

حمل و نقل اتومبیل ها و کامیون ها حاوی مقدار قابل توجهی مس هستند (حدود 1.5٪). مس و آلیاژهای مس نیز در قطارها ، کشتی ها و هواپیماها استفاده می شود.

پردازش ضایعات مس

برای استفاده موثر از قراضه ، باید آن را جمع آوری و با توجه به سطوح مختلف خلوص طبقه بندی کرد. قراضه قبل از استفاده باید تهیه و تجزیه و تحلیل شود تا شکل و اندازه و / یا خلوص آن تغییر کند. پردازش قراضه از طریق روش های دستی ، مکانیکی ، پیرومتالورژی یا هیدرومتالورژی حاصل می شود.

• روش های دستی و مکانیکی شامل مرتب سازی ، خرد کردن و تفکیک مغناطیسی است. پس از آن ضایعات را می توان با پرس هیدرولیکی درون بریکت ها فشار داد.

• پیش تیمار متالورژی شامل تعریق ، سوختن عایق سیم مسی و خشک شدن در کوره های دوار به روغن ولتایز و سایر ترکیبات آلی است.

• پیش تصفیه هیدرومتالورژی عمدتا مربوط به کیفیت پایین باقی مانده است و شامل شناور (اگر سرباره بیش از 10٪ مس دارد) و شستشو برای بازیابی مس از سرباره

ضایعات مس توسط ذوب کننده های اولیه و ثانویه ، پالایشگاه ها و تولیدکنندگان برای تولید محصولات مختلف مس استفاده می شود اما همچنین برای تولید مواد شیمیایی در صنعت کود استفاده می شود. تصفیه ضایعات مس به خلوص آن بستگی دارد (شکل 6). ضایعات کم عیار ذوب و تصفیه شده مانند کنسانتره در یک ذوب / تصفیه خانه اولیه یا ثانویه است. قراضه با درجه بالاتر تصفیه شده و سپس تصفیه مجدد می شود. قراضه با بالاترین درجه اغلب بدون تصفیه ذوب شده و ریخته می شود.