خریدار ضایعات پلاستیک اصفهان

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات پلاستیک و دیگر نمونه های ضایعات در اصفهان و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اصفهان در مورد مرکز خرید ضایعات پلاستیک مشهد نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات پلاستیک

خرید ضایعات پلاستیک در اصفهان

در سراسر دنیا، هر روز از مقدار زیادی پلاستیک استفاده می شود. با دیدن سواحل پر شده از پلاستیک ، اکنون بسیاری متوجه می شوند که در صورت دفع ضایعات پلاستیک به اشتباه ، خطر واقعی برای محیط زیست و حیات وحش به وجود می آید. دفع نادرست پلاستیک باعث جمع شدن آن ها در اقیانوس ها می شود که اینکار می تواند به حیوانات دریایی آسیب برساند زیرا ممکن است آنها را ببلعند و جانشان به خطر بیفتد. با آگاهی از این مشکل ، درک انواع مختلف زباله های پلاستیکی می تواند مفید باشد.

تجزیه یک ماده پلاستیکی در محیط می تواند صدها سال طول بکشد. و حتی در آن صورت به ذرات پلاستیکی کوچکی به نام میکروپلاستیک تجزیه می شود که بازیابی آنها تقریباً غیرممکن است. با درک انواع مختلف زباله های پلاستیکی ، بهتر می توان فهمید که برای کاهش تأثیر پلاستیک در محیط باید با آنها چه کرد.

کاربرد پلاستیک

کاربرد فوق العاده مفید پلاستیک، منجر به محبوبیت و همه گیر شدن این ماده شده است. مواد پلاستیکی ارزان ، همه کاره و با دوام هستند. ما می توانیم از پلاستیک با خیال راحت برای بسته بندی مواد غذایی و در برنامه های مختلف مراقبت های بهداشتی استفاده کنیم.

با این حال ، پلاستیک مشکلاتی برای سلامتی  ایجاد می کند. برخی از انواع زباله های پلاستیکی حاوی BPA(ترکیبات شیمیایی) هستند که مخل غدد درون ریز است. BPA منجر به برخی مشکلات مربوط به سلامتی از جمله سرطان و ناباروری مرتبط شده است..

در دنیا، سالانه حدود 348 میلیون تن پلاستیک تولید می شود. بنابراین ، خرید ضایعات پلاستیک و تبدیل آنها به یک محصول مفید دیگر می تواند به کاهش آسیب های ناشی از تقاضای ما برای محصولات پلاستیکی تازه کمک کند. قراضه آهن، با خرید ضایعات پلاستیک اصفهان، از ورود ضایعات پلاستیکی به محیط زیست و آسیب به موجودات زنده جلوگیری می کند.

چرا باید ضایعات پلاستیکی را بازیافت کنیم؟

بازیافت پلاستیک باعث کاهش C02 ساطع شده از تولید پلاستیک جدید  و همچنین کاهش تولید گازهای گلخانه ای ناشی از سوزاندن زباله های پلاستیکی می شود و از رفتن زباله ها به محل دفن زباله جلوگیری می کند. همچنین سرعت استفاده از ذخایر نفتی زمین را کاهش می دهد. بعلاوه ، هنگام بازیافت پلاستیک انرژی  کمتری نسبت به تولید پلیمرهای جدید لازم است.

تحقیقات نشان داده است که افزایش بازیافت بهترین سناریو برای مقابله با ضایعات پلاستیکی است. با فروش ضایعات پلاستیک اصفهان به قراضه آهن، دیگر ضایعات پلاستیکی سوزانده نمی شوند و در نتیجه از آلودگی های زیست محیطی جلوگیری می شود.

شناسایی انواع مختلف پلاستیک

پلاستیک ها انواع مختلفی دارند و دارای کاربرد متفاوتی هستند که شامل:

  • پلی اتیلین ترفتالات یا پلی ‌استر
  • پلی اتیلن با چگالی بالا
  • پی وی سی
  • پلی اتیلن با چگالی کم
  • پلی پروپیلن
  • پلی استیرن

پلی استر (PET) یا پلی اتیلن ترفتالات

بطری های نوشیدنی و بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی از این نوع پلاستیک تشکیل شده اند. تصور می شود این یک پلاستیک است که بی خطر است ، اگرچه بوی مواد غذایی یا مایعات موجود در آنها می تواند توسط آن جذب شود. بیشتر بطری های PET و سایر پلاستیک ها را بازیافت می کنند.

پروسه بازیافت پلاستیک PET شامل خرد کردن و سپس استفاده مجدد در محصولات دیگر مانند بطری ، فرش یا مبلمان است. همچنین می توان از آن برای ایجاد لباس های پشمی استفاده کرد.

 پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)

این فرم دیگری از پلاستیک است که می توان آن را ایمن طبقه بندی کرد. ما می توانیم HDPE را در جلد شامپو و بطری های محصولات بهداشتی  پیدا کنیم. اسباب بازی های کودکان نیز حاوی این نوع پلاستیک است. HDPE در اثر نور خورشید شکل خود را از دست نمی دهد یا تخریب نمی شود ، بنابراین می توانیم از آن برای مبلمان و سطل های بیرونی نیز استفاده کنیم. فقط حدود 35٪ از HDPE بازیافت می شود.

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید (PVC)

این نوعی پلاستیک است که می توانیم از آن برای لوله کشی ، پنجره ها و انواع مختلف تجهیزات پزشکی استفاده کنیم. این نوع پلاستیک که به پلاستیک سمی معروف است ، نباید برای غذا یا نوشیدنی استفاده شود زیرا حاوی مواد شیمیایی مضر است. بین این مواد شیمیایی و بیماری کبد و مشکلات رشد در کودکان ارتباط وجود دارد . فقط حدود 1٪ از پلاستیک PVC بازیافت می شود.

پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)

این پلاستیک ایمن و تمیز در تعدادی از وسایل اطراف خانه رایج است. این می تواند شامل کیسه های پلاستیکی خرید و بطری های قابل فشردن باشد. برای کاهش LDPE خود می توانید از کیسه های خرید قابل استفاده کنید. جایگزینی کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف یک تغییر اساسی در رفتار است و نشان داده شده است که به طور کلی باعث افزایش آگاهی در مورد زباله های پلاستیکی می شود.

پلی پروپیلن (PP)

این پلاستیک که به دلیل خواص بادوامش معروف است ، برای استفاده در مواردی مانند ظروف پلاستیکی Tupperware و حتی بطری های دارویی بی خطر است.

 پلی استیرن (PS)

پلی استیرن پلاستیکی است که بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. ما از آن برای ظرف غذا،  ظروف یک بار مصرف، کلاه دوچرخه سواری استفاده می شود. از آنجا که این یک پلاستیک ضعیف است ، به راحتی خرد می شود. همچنین بسیار سبک است. بنابراین ، پس از ریز شدن ، به راحتی در محیط پخش می شود. ما می توانیم پلی استیرن را در بسیاری از سواحل پیدا کنیم در حالی که مقدار زیادی از آن به اقیانوس ها راه پیدا می کند. علاوه بر این ، گونه های دریایی نیز آن را بلعیده و منجر به مشکلات سلامتی و مرگ می شوند.

قیمت ضایعات پلاستیک اصفهان

بطور کلی قیمت ضایعات پلاستیک مشهد و اصفهان به نوع آن و همچنین قیمت مصوبه کشور بستگی دارد. در قراضه آهن، ما ضایعات پلاستیکی شما را با قیمت بسیار خوبی خریداریم. با این کار هم به محیط زیست کمک می کنید هم به درآمد می رسید.

قیمت ضایعات پلاستیک در اصفهان

خرید ضایعات پلاستیکی اصفهان

ضایعات پلاستیک در اصفهان

فروش ضایعات پلاستیکی اصفهان

خرید و فروش ضایعات پلاستیک در اصفهان