خریدار ضایعات چوب قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات چوب و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات چوب یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات چوب

خرید ضایعات چوب قم

ضایعات چوب یک منبع ارزشمند است که به وفور در دسترس است و بسته به درجه کیفیت، می تواند برای بازیافت مواد یا تولید انرژی مورد استفاده قرار گیرد. اصطلاح ” ضایعات چوب ” شامل تمام چوب ها و محصولات چوبی است که به پایان عمر مفید خود رسیده اند و بنابراین تحت تعریف ضایعات قرار می گیرند.

آیا می توان چوب را بازیافت کرد؟

بله ، اکثر ضایعات چوب را می توان به عنوان مصالح ساختمانی مجدداً مورد استفاده قرار داد. ضایعات چوب را می توان برای ساختمان سازی یا در تولیدکاغذ برای تولید کاغذ به مالچ بازیافت کرد و از آن به عنوان سوخت سودآور استفاده کرد. همچنین استفاده مجدد و بازیافت چوب نیاز به قطع درختان را کاهش می دهد. در نتیجه شما با بازیافت ضایعات چوب می توانید به محیط زیست کمک کنید.

ضایعات چوب بازیافت شده در فرآیند تبدیل چوب های ضایعاتی به محصولات جدید قابل استفاده است. محصولات تولید شده از بازیافت چوب قراضه در بخشهایی مانند تولید کاغذ، تولید تخته پانل، وسایل و لوازم چوبی، تولید انرژی و غیره استفاده می شود.

افزایش هزینه دفع مواد زائد و افزایش آگاهی برای محیط زیست نیز به اهمیت روزافزون بازیافت چوب پسماند می افزاید. یک باور رایج این است که با بازیافت ضایعات چوب، تقاضا برای چوب درختان کاهش می یابد و این به نفع محیط زیست است.

چگونه می توان چوب را بازیافت کرد؟

کلید بازیافت چوب یادگیری نحوه تمایز بین انواع مختلف محصولات چوبی است تا بتوانید آنهایی را که قابلیت بازیافت دارند بازیافت کنید. فرایند بازیافت زباله های چوبی بسته به نوع محصولاتی که توسط مراکز بازیافت چوب بازیافت می شوند و فناوری های مورد استفاده متفاوت است. چوب های ضایعاتی مخصوصاً تمیز را می توان بازیافت و مجدداً به عنوان یک محصول جدید استفاده کرد.

بازیافت ضایعات چوب باید در چند مرحله پردازش شود. این فرایند معمولا شامل این مراحل است:

محاسبه وزن و کنترل کیفیت

مرتب سازی مطابق با درجه چوب ضایعات

خرد کردن اولیه

جداسازی مواد قابل بازیافت (به عنوان مثال فلزات)

خرد کردن/ دانه بندی درست ثانویه

درجه بندی چوب بازیافتی

درجه A: چوب بازیافتی “تمیز” – مواد تولید شده از پالت و تولید ثانویه و غیره و مناسب برای تولید ملافه و مالچ حیوانات.

درجه B: مواد اولیه صنعتی – شامل مواد درجه A به علاوه ضایعات ساختمانی و تخریب ، برای ساخت تخته مقوا مناسب است.

درجه C: درجه سوخت – این از تمام مواد فوق بعلاوه از مجموعه های شهری و اماکن رفاهی تهیه شده است و می تواند برای سوخت زیست توده استفاده شود.

درجه D: زباله های خطرناک – این شامل تمام درجه های چوب از جمله مواد تصفیه شده است و نیاز به دفع و بازیافت با امکانات ویژه دارد.

(بسیاری از شرکت های بازیافت چوب به سادگی ضایعات چوب را  در سه دسته ی تمیز، کثیف و مخلوط تعریف می کنند.

مزایای بازیافت ضایعات چوب

شیوه ها و استراتژی های موفق مدیریت پسماند چوب برای کاهش اثرات زیست محیطی، صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد فرصت های جدید توسعه یافته است.

تاثیرات زیست محیطی – اولین و مهمترین مزیت بازیافت چوب ، نجات درختان است. بازیافت چوب همچنین با جلوگیری از به پایان رساندن زباله کمتر در محل های دفن زباله، به کاهش تأثیرات زیست محیطی کمک می کند.

کاهش هزینه های انرژی – بازیافت ضایعات چوب به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. هنگامی که برای تولید محصولات از مواد اولیه استفاده می شود، انرژی برای استخراج و پردازش این مواد استفاده می شود و این شامل سوختن سوخت های فسیلی است.

ضایعات چوب قم

شرکتهای بازیافت چوب از نظر طیف وسیعی از محصولاتی که از چوب ضایعاتی تولید می کنند، متفاوت هستند. هر مرکز بازیافت چوب قادر خواهد بود اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود ارائه دهد.

خرید ضایعات چوب قم

اگر در قم زندگی می کنید و می خواهید ضایعات چوب محل زندگی یا کار خود را بفروشید، می توانید با آهن قراضه تماس بگیرید. ما می توانیم ضایعات چوبی شما را در محل مورد نظرتان با بهترین قیمت خریداری کنیم. با این کار شما علاوه بر کمک به محیط زیست و پیشگیری از قطع درختان، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای خرید و فروش ضایعات چوبی با ما تماس بگیرید.