خرید ضایعات چوب کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات چوب و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات چوب اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات چوب

ضایعات چوب کرج

در ابتدا ضایعات چوب و چوب قراضه را جمع آوری می کنند، سپس آن را به کارخانه های بازیافت برده و در مرحله ی بعد طبقه بندی، تفکیک می شوند. سپس چوب های ضایعاتی در یک ماشین خرد کننده چوب قرار می گیرند و به اندازه های مختلف تقسیم می شود، در نهایت محصولات خرد کن چوبی غربال و تقسیم می شوند. قطعات بزرگ چوب بازیافت شده برای تولید وسایل دوباره به گردش در می آیند و از الیاف کوچک چوب برای تولید محصولات جدید استفاده می شود. خرید ضایعات چوب کرج و بازیافت آن به جای سوزندان ضایعات چوب از آلودگی های ناشی از تجمع اینگونه زباله ها جلوگیری می کند.

ضایعات چوب

بازیافت چوب باعث کاهش اثرات زیست محیطی قطع درختان می شود که به دنبال آن باعث کاهش آلودگی آب و هوا می شود. کارخانه های بازیافت چوب ضایعات چوب را به دور از محل دفن زباله هدایت می کنند تا این مواد طبیعی بتوانند در موارد زیر استفاده شوند.

1-اثاثیه منزل : برای ایجاد زیورآلات، میز، صندلی، پایه تلویزیون و غیره استفاده می شوند.

2-تابلوها : برای کف سازی، زیر شیروانی و بوم های هنری استفاده می شوند.

3-تولید انرژی : می توان از چوب های بی کیفیت مانند مالچ، کمپوست، برای تولید انرژی استفاده کرد.

4-تزیین محیط : برای باغ ها، زمین های کشاورزی، مسیرها و زمین های بازی کودکان استفاده می شوند.

دلایل استفاده از ضایعات چوب

به دلیل وجود مسائل زیست محیطی، کره زمین هر روزه در حال گرم تر شدن است. امروزه یکی از مسائلی که ذهن بشر را درگیر خود کرده است بازیافت مواد زائد مانند چوب است. از ضایعات چوب می توان در صنعت کاغذ سازی برای تولید خمیر کاغذ، تخته سه لایه استفاده کرد، عمده استفاده آن در ساخت پالت چوب است. در ادامه به چند مورد از کاربرد ضایعات چوب اشاره می کینم.

1-ساخت تخته فشرده با ضایعات چوب : می توان ضایعات چوب را با مواد شیمیایی و چسب های مخصوص ترکیب کرد و از آن برای ساخت تخته های فشرده استفاده کرد.

2-ساخت لوازم تزیینی با ضایعات چوب : با استفاده از تکه های چوب می توان لوازم تزیینی و تابلوهای برجسته ای درست کرد.

3-ساخت کود ارگانیک با ضایعات چوب : به دلیل نداشتن هیچ گونه مواد شیمیایی این نوع کود بیشتر در کشاورزی استفاده می شود. با استفاده از این کود مزه میوه و سبزیجات تغییر نمی کند، علاوه بر آن باعث کاهش آلودگی محیط زیست می شود.

4-ساخت بیواتانول از چوب : اتانول یک نوع الکل است که به عنوان سوخت تجدید پذیر شناخته می شود.

5-تولید زغال با ضایعات چوب

6-ساخت الیاف کربن از ضایعات چوب

فروش ضایعات چوب در کرج

هر چقدر تعداد افراد بیشتری چوب های ضایعاتی را خریداری کنند، درختان کمتری برای تولید مواد اولیه قطع می شوند، از طرفی دیگر استفاده از ضایعات چوب هزینه ها را کاهش می دهد. از این جهت ضایعات چوب قم در زمینه فروش این مدل ضایعات فعالیت ویژه ای دارد.

جمع بندی کلی

چوب ماده ای تجدیدپذیر، قابل تجزیه زیست، با ویژگی های مکانیکی و حرارتی قابل توجه است. تأثیرات زیست محیطی در طول مراحل تولید و پایان عمر مواد چوبی به طور کلی بسیار کمتر از تأثیر مواد معادل تولید شده از مواد اولیه معدنی یا فسیلی است. با سوزاندن ضایعات چوب به جای بازیافت چوب بر عملکرد سلامت انسان و اکوسیستم تاثیر مخربی می گذارد.

خریدار ضایعات چوب در کرج

ضایعات چوب در کرج

خرید ضایعات چوب در کرج