خریدار ضایعات کارتن تهران

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در تهران و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در تهران در مورد مرکز خرید ضایعات کارتن اصفهان نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات کارتن

مرکز خرید ضایعات کارتن در تهران

با وجود ظهور مواد جدید ، كارتن و ضايعات كارتن هنوز تقاضا دارد. كارتن متراکم است ، دارای ضخامت 0.3 – 5 میلی متر است ؛ این فشار با فشار دادن سلولز یا کاغذ باطله بدست می آید. كارتن می تواند از یک یا چند لایه تشکیل شود. محبوبیت به خصوصیات عملکردی آن مربوط می شود. كارتن و ضايعات كارتن بسته بندی سبک وزن دارد كه مناسب برای حمل و نقل کالا است ، می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد و از کالاها در برابر آسیب محافظت می کند.

مزاياي ضايعات كارتن تهران

كارتن ها و ضايعات كارتن سازگار با محیط زیست هستند و مواد مضر را منتشر نمی کنند. امروزه انواع مختلفی از بسته بندی كارتن تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.  انواع بسته بندی كارتن ها برای بسته بندی در ورق یا رول و ظروف مقوایی استفاده می شود.

معرفي ضايعات كارتن تهران

محموله های بیش از اندازه بزرگ که نمی توانند در جعبه های استاندارد قرار بگیرند از آسیب محافظت می شود ، هم چنین براي مصارف گوناگون استفاده می شود. كارتن موج دار از دو ، سه ، پنج و حتی هفت لایه تشکیل شده است ، این نوع بسته بندی مقوایی برای تحویل وسایل بزرگ استفاده می شود ، به عنوان مثال ، برای لوازم خانگی یا قطعات یدکی اتومبیل تولید می شوند. انواع ديگر كارتن شامل دو یا سه لایه است و به خوبی با آستر لمینیت می شود و تصاویر با استفاده از چاپ صفحه و فن آوری فلکسوگرافی بر روی آن اعمال می شود. داروها ، غذا ، عطرسازی ، لوازم الکترونیکی و … در كارتن میکرو راه راه بسته بندی شده اند. كارتن میکرو موجدار وزن محصولات تا 5 کیلوگرم را تحمل می کند. برای تولید بسته بندی ، از یک مقوا میکرو موج دار سه لایه استفاده می شود. برای داشتن جلوه ای زیبا و جذاب تر ، از مقوا میکرو موجدار چند لایه استفاده می شود. از جعبه مقوایی می توان برای بسته بندی مواد آرایشی ، لوازم برقی ، لباس ، کفش ، ظرف و همچنین غذا و دارو استفاده کرد. ما بسته بندی كارتن و ضايعات را با در نظر گرفتن ویژگی های محصول تولید خواهیم کرد.