خریدار ضایعات کارتن قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات کارتن یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات کارتن

خرید ضایعات کارتن قم

چه به مکان جدیدی نقل مکان کنید، چه ارزشمندترین دارایی خود را حمل کنید یا بسته های مهم را تحویل دهید، کارتن های مقوایی همیشه وجود دارد. رابرت گایر جعبه مقوایی را در سال 1871 اختراع کرد و از آن زمان آنها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما بوده اند. با وجود ظاهر ساده آن ها، ساخت یک جعبه مقوایی کارتن در واقع بسیار پیچیده است.

مراحل ساخت کارتن کاغذی

ابتدا ، دستگاه ساخت کارتن، مقدار زیادی کاغذ بازیافت شده را بیرون می کشد تا به یک ورق کاغذ موج دار به نام فلوت تبدیل شود که بین دو ورق صاف به نام آستر قرار دارد. این مواد و ساختار ها در کنار هم، تبدیل به سطحی مواج و راه راه می شوند. سپس این سطح راه راه کاغذی از بین دو غلتک عبور می کند که به آنها کروگاتر می گویند. بخار داغ روی سطح مواج مقوا پاشیده می شود در حالی که غلتک دیگری از یک طرف دیگر فلوت را می چسباند.

سپس یک دستگاه دیگر دو لاینر می چسباند تا سطوح جعبه را کنار هم نگه دارد و تخته را محکم کند. بعد ، یک اره دایره ای باریک تیغ هر طرف مقوا را برش می دهد. سپس دستگاه با توجه به اندازه جعبه، تخته را تا 9 بار برش می دهد. در نهایت این دستگاه تخته ها را با استفاده از این انبرهای آلومینیومی به لایه های مورد نظر تقسیم می کند.

جعبه های آماده قفسه

کارتن ها انواع مختلفی دارند و برای وظایف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. جعبه های آماده قفسه نوع جعبه ای است که در قفسه های خرده فروشی مشاهده می کنید و انواع مختلفی از محصولات را برای فروش نگهداری می کند. بنابراین این جعبه ها معمولاً دو وظیفه دارند: وارد کردن محصولات خود با خیال راحت به فروشگاه ها و نمایش جذاب محصولات و مارک تجاری شما. از این جعبه ها می توان به عنوان یک نوع بسته بندی متناسب با نوع و اندازه محصول مورد نظر استفاده کرد و همچنین می توان آن ها را به عنوان یک جعبه ترانزیت و حمل و نقل یا محل نمایش و ویترینی برای محصولات مورد استفاده قرار داد. شرکت های بسته بندی کارتن تعدادی گزینه بسته بندی Shelf Ready یا همان آماده قفسه را ارائه می دهد که می توانند با کد محصول، آرم، نام تجاری، بارکد و همچنین محتویات جعبه چاپ شوند. این نوع بسته بندی را می توان به یک جعبه ایده آل برای حمل و نقل و استفاده به عنوان ویترین تبدیل کرد.

کارتن ها و جعبه های مقوایی قابل بازیافت

تا زمانی که مقوا و جهبه کارتن شما تمیز و خشک است، باید آن را در سطل بازیافت خود قرار دهید. مقوای مرطوب یا چرب مانند جعبه های پیتزا یا جعبه های فست فود آلوده محسوب می شوند و متعلق به زباله ها هستند. اقلام مرطوب یا آلوده می توانند در تجهیزات مرتب سازی وبازیافت گیر کرده و مواد خوب و تمیز را خراب کنند. اما مقوا های تمیز می توانند بازیافت شوند و مجددا مورد استفاده قرار بگیرند. با این کار به محیط زیست کمک می کنید و همچنین مبلغی را پس انداز کنید.

خرید ضایعات کارتن قم

ضایعات کارتن برای مدت های طولانی از گذشته مورد خرید و فروش قرار گرفته است. اگر در قم هستید و می خواهید ضایعات کارتن خود را بخرید و یا بفروشید می توانید با آهن قراضه تماس بگیرید. ما به محل مورد نظر شما می آییم و با بهترین قیمت این ضایعات را از شما خریداری می کنیم.

فروش ضایعات کارتن در قم

با فروش ضایعات کارتن در قم می توانید علاوه بر پس انداز پول و صرفه جویی در هزینه ها، به حفظ محیط زیست نیز کمک کنید. می توانید ضایعات کارتن قابل بازیافت خود را به گروه آهن قراضه بفروشید. ما آن ها را در محل مورد نظر شما خریداری می کنیم. همچنین می توانید ضایعات کارتن و مقوای مورد نیاز خود را از طریق ما تهیه کنید.

قیمت ضایعات کارتن قم

قیمت ضایعات کارتن به مقدار آن ها بستگی دارد. برای خرید و فروش ضایعات کارتن در قم و استعلام قیمت آن، با آهن قراضه تماس بگیرید. ما به محل مورد نظر شما می آییم و ضایعات کارتن شما را خریداری می کنیم.