خریدار ضایعات کارتن مشهد

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در مشهد و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در مشهد در مورد مرکز خرید ضایعات کارتن شیراز نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات کارتن

مرکز خرید ضایعات کارتن مشهد

اگر کاغذ و کارتن قدیمی دارید ، آنها را جمع آوری کنید و به مراکز جمع کننده ضایعات کاغذی ارسال کنید. هنگام جمع آوری، کاغذ و کارتن قدیمی خود را در کیسه های پلاستیکی یا کیسه های (زباله) قرار ندهید، چون پلاستیک با ضایعات کارتن مخلوط می شود. در عوض یک سطل مخصوص زباله های کاغذی در نظر بگیرید. قبل از قرار دادن ضایعات از خشک و تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. کارتن را تا حد ممکن کوچک کنید تا بتوانید از مسدود شدن ظرف جلوگیری کنید.

حالا که ضایعات کاغذ و کارتن را جمع آوری کردید، بیایید بررسی کنیم که کجا می توانید آن را بفروشید و درآمد کسب کنید!

فروش به افرادی که به جای بازیافت کارتن از آن استفاده مجدد می کنند ، سودآوری بیشتری خواهد داشت. اگر جعبه ای بیش از حد آسیب دیده باشد ، فقط ممکن است بتوانید آنها را به یک بازیافت کننده بفروشید. اگر ضایعات کارتن  برای فروش دارید ، آن را به مرکز خرید ضایعات کارتن مشهد بفروشید، ما جعبه های مقوایی منسوخ شده و دست دوم شما را خریداری می کنیم!

بازیافت ضایعات کارتن مشهد

کارتن و جعبه های مقوایی یک قسمت روزمره از زندگی است و با تلاش شما ، مقصد بعدی یک جعبه لزوماً محل دفن زباله نیست که هرگز دوباره استفاده نشود!شما باید آنها را جمع آوری کنید، به مراکز بازیافت بفروشید تا هم درآمد کسب کنید و هم به محیط زیست کمک کنید!

خریداران، کاغذهای زائد، روزنامه ها، مقوا، کاغذهای اداری و سایر محصولات قابل بازیافت را از تولیدکنندگان ، عمده فروشان و سایرین خریداری می کنند و سپس آنها را به صورت عمده به کارخانه های بازیافت می فروشند.

آیا شرکت شما مقدار زیادی زباله مقوا تولید می کند؟ بهترین کار با این همه مقوا چیست؟چندین راه حل مانند بازیافت و استفاده مجدد از آن به عنوان مواد بسته بندی وجود دارد.مهمترین قسمت این است که ضایعات کارتن و مقوا را از سطل آشغال معمولی جدا کنید تا از پایان آنها در محل دفن زباله جلوگیری کنید.

قبل از بازیافت زباله های کاغذی خود مطمئن شوید که همه تمیز و خشک هستند. هرگونه ماده آلوده باید برداشته شود زیرا قابل بازیافت نیست. بیشتر جعبه های مقوایی قابل بازیافت است ، اما کارتن های مرطوب مانند جعبه پیتزا گزینه مناسبی برای بازیافت نیستند ، زیرا این ماده می تواند ماشین های مرتب سازی را که در مراحل اولیه فرآیند بازیافت کارتن استفاده می شود ، مسدود کند.

مزایای بازیافت ضایعات کارتن

کارتن یکی از آسانترین مواد برای بازیافت است – می توان آن را بسته بندی کرد ، ذخیره کرد و سپس برای بازیافت ارسال کرد.ممکن است از خود بپرسید ، “آیا کارتن ارزش بازیافت دارد”؟ بله ، بازیافت کارتن و مقوا سازگار با محیط زیست است ، زیرا فشار را از قطع جنگل ها باز می دارد.علاوه بر جنبه زیست محیطی ، با بازیافت ضایعات کارتن ، در کسب و کار شما نیز صرفه جویی می شود ، چون می توانید از ضایعات کارتن خود درآمد کسب کنید.بازیافت ضایعات کارتن موجب صرفه جویی در مصرف درختان ، آب ، برق و کاهش انتشار کربن می شود.با بازیافت بیشتر پس انداز کنید.

چگونه کارتن را برای بازیافت آماده کنیم؟

بازیافت جعبه های مقوایی آسان است ، اما باید چند نکته را بخاطر بسپارید تا روند کار برای شما و مرکز بازیافت محلی شما ساده باشد.

  • آن را خشک نگه دارید.
  • بازیافت کارتن هنگام خیس شدن دشوار می شود ، بنابراین سعی کنید آن را در مکانی نگه دارید که رطوبت به آن نرسد.
  • تا جایی که می توانید کارتن را صاف کنید تا فضای موجود در سطل های بازیافت را حفظ کرده و حمل و نقل آن را آسان تر کنید.همچنین پردازش جعبه های تخت برای مرکز بازیافت مقوا آسان تر است.
  • قبل از بازیافت ، پلاستیک متصل شده را برش دهید.شما کاملاً مجبور نیستید هر نوار یا برچسب را بردارید ، اما اگر این کار را انجام دهید ، کارمندان در مراکز بازیافت قطعاً از تلاش های شما قدردانی خواهند کرد.