خریدار ضایعات کارتن شیراز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در شیراز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در شیراز در مورد مرکز خریدار ضایعات کارتن کرج و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات کارتن

کارتن هایی که مورد استفاده قرار گرفته اند و حال دور انداخته می شوند در دسته کارتن های قراضه قرار میگیرند. کارتن ها از چوب به دست می آیند پس جزو زباله ها حساب نمیشوند و میتوان آن ها را بازیافت کرد. این ضایعات به کارخانه های مربوطه برای بازیافت فرستاده میشوند. خرید ضایعات کارتن در شیراز مطالبی درباره بازیافت این محصول نکاتی را به میان آورده است.

این شرکت در خرید ضایعات کارتن مشهد هم فعالیت میکند و همچنین خریدار ضایعات دیگری از جمله مس و شیشه است.

چرا بازیافت کارتن ضرورت دارد

کارتن ها از چوب به دست می آیند. چون چوب یکی از منابع محیط زیست است که در صورت استفاده بی رویه و بیش از حد از آن میتواند به زودی پایان یابد، بازیافت ضایعات کارتن ها در درجه بسیار بالایی قرار دارد و حائز اهمیت است. پس بازیافت ضایعات کارتن هم در حفظ محیط زیست ، هزینه و هم در حفظ انرژی کمک فراوانی میکند. سوزاندن این مواد و در نتیجه آلودگی هوا هم کاهش می یابد. یکی دیگر از مهم ترین دلایل بازیافت کارتن ها و ضایعاتشان، کاهش مصرف آب است. فضایی که برای دفن و جمع آوری آن ها لازم است کم میشود.

کاربرد ضایعات کارتن

میتوان بازیافت این ضایعات کارتن را با خمیر کاغذ مخلوط کرد و کاغذ مناسبی برای روزنامه تولید کرد.
از این ضایعات میتوان برای برخی از عایق های سلولزی و یا سوخت استفاده کرد. همچنین از بازیافت کارتن ها میتوان کالا های کاربردی تولید کرد. یکی از این ها کاغذ است.
کاغذ فلوتینگ : این کاغذ بین ورقه های کارتن استفاده میشود.
وایت تاپ : از جمله کاغذ های مورد استفاده در کارتن سازی است.

مراحل بازیافت ضایعات کارتن

1. مشخص است که ابتدا باید این ضایعات جمع آوری شوند.
2. بعد از جمع آوری به یه منطقه مخصوص برای ذخیره ارسال میشوند.
3. سپس ضایعات غیر کارتن را دسی جدا میکنند.
4. ضایعات کارتن را در آب قرار میدهند و یا در کارخانه ها با مواد شیمیایی آن ها را به خمیر تبدیل میکنند.
5. این خمیر با خمیر تولیدی از مواد تازه مخلوط میشود.
6. اگر کارتن ها موادی مانند چسب و یا جوهر داشته باشند، در این مرحله جدا میشوند.
7. به خمیر مواد شیمیایی برای محکم شدن کارتن اضافه میکنند.
8. نشاسته هم به آن برای ایجاد چسبندگی االیاف ها اضافه میکنند.
9. آب اضافی از این خمیر گرفته میشود و به مواد جدید تبدیل میشوند.

چه دستگاه هایی برای بازیافت کارتن استفاده میشود

کارتن ها را میتوان با یکی از بهترین دستگاه ها بازیافت کرد. یکی از این دستگاه ها ، دستگاه پرس است. زمانی که ضایعات کارتن به کارخانه های مرتبط فرستاده میشوند، با دستگاه پرس ، فشرده و پرس میشوند و از حجمشان کم میشود. سپس با استفاده از دستگاه های بسیار بزرگ به نام مخلوط کن های غول پیکر، و از آن ها موادی برای تولید کالا های کارتنی و کاغذی استفاده میشود. اگر موادی از این مواد بازیافتی باقی ماند، آن را برای تولید محصولات و کالا های دیگری مانند کاشی ها و دیوار پوش ها و یا سوخت استفاده میشوند.

قیمت ضایعات کارتن شیراز

خرید و فروش ضایعات کارتن هم جزو تجارتی پر طرفدار و پر سود قرار گرفته است. و حتی میتوان با آن صادرات هم انجام داد . ضایعات کارتن هم میتواند روزانه متغیر باشد. این کالا با بهترین قیمت از شما عزیزان خریداری میشود. برای اطلاعات بیشتر هم میتوانید با کارشناسان خرید ضایعات آهن در تماس باشید.