خریدار ضایعات یو پی وی سی قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یو پی وی سی و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات یو پی وی سی یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یو پی وی سی

خرید ضایعات یو پی وی سی قم

یو پی وی سی یکی از پرکاربردترین پلاستیک ها در سراسر جهان است. مشکل عمده در بازیافت یو پی وی سی میزان بالای کلر در پی وی سی خام و سطوح بالای افزودنی های خطرناکی است که به پلیمر برای دستیابی به کیفیت مواد مطلوب اضافه شده است. در نتیجه، یو پی وی سی قبل از بازیافت نیاز به جداسازی از سایر پلاستیک ها دارد. محصولات یو پی وی سی به طور متوسط 30 سال عمر می کنند. عمر برخی از آنها به 50 سال یا بیشتر می رسد. این بدان معناست که محصولات یو پی وی سی بیشتری به پایان عمر خود می رسند و وارد جریان زباله می شوند و احتمالاً این مقدار در آینده نزدیک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

طول عمر محصولات یو پی وی سی

محصولات  یو پی وی سی بسیار مقاوم  هستند و معمولا بیش از 15 سال عمر می کنند. شامل مصالح ساختمانی مانند قاب پنجره، لوله های توزیع آب و زهکشی، پوشش کف و عایق کابل برق می باشد. محصولات PVC مانند لوله های یو پی وی سی 100 سال عمر می کنند بنابراین مقدار کمی از این مواد وارد جریان زباله می شود. اما به دلیل عمر زیاد این مواد، همین مقار کم نیز برای محیط زیست مضر هستند.

روشهای بازیافت یو پی وی سی

در حال حاضر ، پلاستیک یو پی وی سی به هر دو روش بازیافت می شود:

بازیافت مکانیکی – این نوع بازیافت شامل تصفیه مکانیکی پسماند (به عنوان مثال آسیاب) برای تبدیل آن به ذرات کوچکتر است. گرانول های حاصله که بازیافت نامیده می شوند، می توانند ذوب شده و مجدداً به محصولات مختلف تبدیل شوند. معمولاً آن ها به همان محصولی که از آن آمده  اند تبدیل می شوند.

بازیافت مواد اولیه – از فرآیندهای شیمیایی مانند پیرولیز، هیدرولیز و حرارت برای تبدیل زباله به اجزای شیمیایی آن استفاده می شود. محصولات حاصله ، کلرید سدیم، کلرید کلسیم، محصولات هیدروکربنی و فلزات سنگین به عنوان مثال، برای تولید یو پی وی سی جدید، به عنوان ماده اولیه سایر فرآیندهای تولیدی یا به عنوان سوخت برای بازیابی انرژی استفاده می شود.

باریافت مکانیکی یو پی وی سی

در بازیافت مکانیکی ، چون هیچ واکنش شیمیایی دخیل نیست، بازیافت ترکیب اولیه خود را حفظ می کند. این یک چالش بازیافت است زیرا محصولات PVC ، بسته به کاربرد آنها ، حاوی افزودنی های متفاوتی هستند. به عنوان مثال، یو پی وی سی سفت و سخت پلاستیکی نمی شود در حالی که یو پی وی سی انعطاف پذیر به پلاستیسایزر اضافه می شود زیرا این افزودنی سیالیت پلاستیک و در نتیجه انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد. حتی محصولاتی که برای یک برنامه کاربردی یکسان استفاده می شوند، اگر تولیدکنندگان متفاوتی داشته باشند، ممکن است از نظر ترکیب متفاوت باشند.

ترکیبات یو پی وی سی

وقتی انواع مختلف زباله یو پی وی سی به یک بازیافت مکانیکی داده می شود، پیش بینی ترکیب محصول دشوار است.این مورد در بازیافت یو پی وی سی مشکل ساز است زیرا اکثر محصولات یو پی وی سی حتی محصولات بازیافتی، به ترکیبات یو پی وی سی خاصی نیاز دارند.

بازیافت یو پی وی سی با کیفیت بالا

یو پی وی سی اولیه به طور ایده آل نباید با سایر انواع پلاستیک مخلوط شود و باید ترکیب مواد یکنواختی داشته باشد. بازیافت مواد اولیه، مکمل روش بازیافت مکانیکی معمولی است زیرا قادر است ضایعات یو پی وی سی مخلوط یا مرتب نشده را تصفیه کرده و مواد با ارزش را بازیابی کند. با این حال، یک مطالعه نشان داد که بازیافت مواد اولیه هزینه های بالاتری نسبت به دفن زباله یو پی وی سی دارد. این امر در درجه اول به دلیل ارزش پایین و موارد استفاده کم محصولات بازیابی شده است. این مورد انگیزه کمی برای بازیافت کنندگان برای پیگیری بازیافت یو پی وی سی ایجاد می کند. اما به دلیل محافظت از محیط زیست، محصولات یو پی وی سی باید بازیافت شوند.

فروش ضایعات یو پی وی سی قم

اگر می خواهید ضایعات یو پی وی سی خود را در قم به فروش برسانید، می توانید از طریق سایت قراضه آهن این کار را انجام دهید. کافی است با ما تماس بگیرید تا ما نیرو های خود را به محل مورد نظر شما بفرستیم و ضایعات یو پی وی سی را از شما خریداری کنیم.

قیمت ضایعات یو پی وی سی قم

قیمت ضایعات یو پی وی سی، به نوع و مقار آن ها بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت و فروش ضایعات یو پی وسی در قم، با ما تماس بگیرید.