خرید ضایعات یو پی وی سی کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یو پی وی سی و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات یو پی وی سی اهواز نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یو پی وی سی

مرکز ضایعات یو پی وی سی کرج

یو پی وی سی به پلاستیک سمی، پلی وینیل کلراید، پی وی سی، وینیل معروف است. دفع مواد زائد پی وی سی باعث ایجاد آلودگی خطرناک خاک می شود در نتیجه بهتر است آنها را بازیافت کنیم. بازیافت یو پی وی سی به دو صورت دستی و مکانیکی انجام می شود. به طور کلی می توان پلیمرها را در دماهای بالا تجزیه کرد و اجزای شیمیایی آن را بازیافت کرد. برای کاهش خطرات زیست محیطی خرید ضایعات یو پی وی سی کرج و بازیافت این گونه ضایعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آیا می توان یو پی وی سی را بازیافت کرد؟

بازیافت PVC بسیار دشوار است در نتیجه مقدار کمی از آن در تاسیسات بازیافت جمع آوری و پردازش می شود. محصولات پی وی سی که از ترکیبات مختلف متشکل از مواد افزودنی مختلف ساخته شده است، نمی توانند به راحتی برای بازیافت جدا شوند. ضایعات یو پی وی سی توسط دستگاه پیشرفته می توانند بازیافت شوند.

دلایل بازیافت یو پی وی سی

1- بازیافت پلاستیک نسبت به ساخت پلاستیک از مواد اولیه، به انرژی کمتری نیاز دارد.

2- بازیافت پلاستیک به کاهش مصرف سوخت فسیلی کمک می کند، زیرا پلاستیک مستقیما از مواد اولیه پتروشیمی مانند گاز طبیعی یا روغن خام تولید می شود.

3- فرآیند بازیافت پلاستیک در مقایسه با تولید پلاستیک جدید با استفاده از مواد جدید، هزینه کمتری نیاز دارد.

4- بازیافت پلاستیک به حفظ منابع کمک می کند و پلاستیک ها را از محل دفن زباله با مقصد ناخواسته مانند اقیانوس ها منحرف می کند (تقریبا هر سال 8 میلیون تن زباله پلاستیکی وارد اقیانوس های جهان می شود).

سوزاندن یو پی وی سی

از PVC به دلیل ماهیت بسیار متنوع، در بسیاری از صنایع از جمله ساخت و ساز، اتومبیل سازی، الکترونیک، بسته بندی، به طور گسترده، استفاده می شود. با این حال، به محض ورود به جریان زباله، و در طی فرایند احتراق و سوختن پی وی سی، آلاینده های ریز و گازهای اسیدی و مواد زائد جامد تولید می شود.

خطرات یو پی وی سی

در حالی که PVC یک ماده ساختمانی بسیار محبوب است، اما خطرات بهداشتی و زیست محیطی زیادی دارد. PVC در برابر حرارت مقاومت می کند اما زمانی که PVC می سوزد از خود دود تولید می کند، در نتیجه باعث تولید گازهای سمی می شود که برای انسان و محیط زیست خطرناک است. گازهای سمی تولید شده توسط PVC شامل موارد زیر است :

1- کلرید هیدروژن : یک گاز خورنده، بسیار سمی است و می تواند پوست را بسوزاند و باعث آسیب شدید و دائمی در تنفس شود.

2- دیوکسین، خطرناک ترین ماده سرطان زای ساخته شده توسط بشر است، که برای مدت طولانی در محیط باقی خواهد ماند. پی وی سی بزرگترین عامل تأمین بار دیوکسین در جهان است.

همچنین پی وی سی باعث انتشار فتالات (در کف وینیل)، افزودنی های سرب و چسب های سمی می شود.

مزایای بازیافت یو پی وی سی

  • کاهش دفن زباله
  • صرفه جویی در منابع طبیعی
  • مقرون به صرفه بودن از لحاظ قیمت های نفت خام و پلاستیک های جدید
  • بازیافت به کاهش مصرف انرژی، مصرف مواد اولیه جدید، آلودگی آب و هوا کمک می کند.
  • کاهش انرژی مصرف شده توسط فرآوری مواد اولیه جدید تا حدی با انرژی مصرف شده برای بازیافت تعادل دارد.

محصولات یو پی وی سی در کجاها یافت می شود؟

  • لوله
  • عایق سیم
  • قاب های پنجره
  • کفپوش وینیل
  • اسباب بازی ها
  • تجهیزات پزشکی
  • بسته بندی مواد غذایی
  • کیسه های پارچه ای
  • محصولات چرمی مصنوعی، کیف دستی، کفش

خریدار ضایعات یو پی وی سی در کرج

پلاستیک به یک معضل بزرگ برای محیط زیست تبدیل شده است زیرا بیشتر پلاستیک ها قابل تجزیه نیستند، به این معنی که توانایی تجزیه به طور طبیعی را ندارند. در نتیجه، پلاستیک می تواند سالها تجزیه نشود و تهدیدی برای حیوانات و موجودات زنده باشد، به ویژه در اقیانوس هایی که گونه های در حال انقراض وجود دارد این امر بسیار خطرناک است. با توجه به موارد گفته شده، ضایعات یو پی وی سی تهران تمام سعی خود را بکار برده تا با بازیافت ضایعات پی وی سی آلودگی محیطی را کمتر کند.

جمع بندی

پی وی سی ذخایر فسیلی را تخلیه می کند، و گازهای سمی و دیوکسین ها را هنگام تولید و فرآیند سوزاندن آزاد می کند. با این حال، پی وی سی قابل بازیافت است، ارزان است، و کاربردهای زیادی دارد که برخی از آنها به نجات جان افراد کمک می کند. خصوصیاتی که PVC را به یک ماده ساختمانی ایده آل و محبوب تبدیل می کند باید در برابر خطرات احتمالی سلامتی آن سنجیده شود.