خریدار ضایعات برنجی شیراز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات برنجی و دیگر نمونه های ضایعات در شیراز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در شیراز در مورد مرکز خریدار ضایعات برنجی کرج و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات برنجی

در جهان امروز خرید ضایعات برنجی بسیار رواج پیدا کرده و میتوان از آن به عنوان یک تجارت بزرگ اسم برد. برنج یکی از فلزاتی است که آلیاژی از مس و روی و برخی از عناصر است. فلزی است طلایی رنگ و با دوام که میتواند کاربرد های فراوانی داشته باشد و بخصوص در تزئینات استفاده بیشتری از آن میشود از دیگر فلزات به خاطر قالب گیری بهتر و پایین بودن نقطه ذوب آن کاربرد بیشتری دارد. انعطاف پذیری بالایی دارد برنج هم مانند دیگر موادی که استفاده و دور ریخته میشوند، بعد از استفاده از آن به ضایعات برنجی تبدیل میشود. خرید ضایعات برنجی شیراز در بیاری از شهر های ایران شعبه دارد و علاوه بر ضایعات فلزطی، ضایعات غیر فلزی زیادی را هم خرید و فروش می کند.

این فلز به راحتی قابل بازیافت و تفکیک است و به علت داشتن فلز مس دارای ارزش و قیمت بالایی است. قیمت این فلز متناسب با مس موجود در آن قیمت گذاری می شود . اگر مس درون این فلز زیاد باشد قیمتش بیشتر و اگر مس موجود در این آلیاژ کم باشد قیمتش کم تر است. قیمت ضایعات برنج هم به همان اندازه بالا و پایین می شود.

کاربرد فلز برنج

از این آلیاژ برای تولید وسایل تزئینی، لوله کشی، پیچ و مهره ها و تولید ورقه های برنجی استفاده میشود. این فلز را میتوان برای تمام کارهای سیمی و حتی پزشکی هم استفاده کرد.

انواع ضایعات برنجی

ضایعات برنجی انواع مختلفی دارند.

1. برنج زرد ساده و تراشکاری شده

2. برنج قرمز

3. برنج عایق بندی شده

این ضایعات بعد از بازیافت به کارخانه ها برده میشوند و مقاومت و استحکام آن ها بعد از بازیافت کاهش پیدا نمی کند و میتوان آن ها را با هزینه کم تری تولید کرد.

اگر علاقه ای به فروش و خرید ضایعات یو پی وی سی در تهران دارید، میتوانید با کارشناسان ما در خرید ضایعات یو پی وی سی تهران در ارتباط باشید.

مراحل بازیافت ضایعات برنجی

1.  جمع آوری : ابتدا تمام ضایعات برنجی از مکان هایی که این ضایعات در آنجا قرار دارند جمع میکنند و به یک مکان مورد نظر برای بازیافت ارسال میکنند.

2.  تفکیک و تمیز کردن فلز : ضایعات برنج از ضایعات دیگری از جمله پلاستیک و فلزات دیگر تفکیک می شوند. اگر چسب و یا موادی به آن چسبیده باشد آن را جدا میکنند.

3.  خرد کردن : ضایعات خرد می شوند. این کار باعث راحتی کار در مرحله ذوب می شود.

4.  ذوب : بعد از گذراندن مراحل قبل باید حتما فلزات را ذوب کرد تا بتوان از آن  برای ساخت مواد و ابزار دیگر استفاده کرد. فلزات برای اینکه ذوب شوند در کوره های خاص خود با دمای مخصوص خود برای ذوب قرار داده می شوند.

5.  تصفیه : برای اینکه برنج خالص شود و کیفیتش بالا رود، آن را تصفیه میکنند و یا بهتر است بگوییم الکترولیز می کنند.

6.  خنک کردن : در این مرحله که آخرین مرحله است، برنجی که مذاب شد و خالص شد، در قالب هایی ریخته میشود و در نهایت محصول مورد نظر تولد می شود.

کاربرد ضایعات برنجی

ضایعات برنجی به دو صورت در حالت کلی استفاده می شود : 

1. ضایعات برنجی صنعتی

2. ضایعات برنجی غیر صنعتی

ما در اینجا با ضایعات برنجی صنعتی آشنا می شویم.

ضایعات برنجی صنعتی

بعد از بازیافت این ضایعات آن ها را در صنایع و بسیاری از کار های صنعتی میتوان به کار برد.

1. در صنعت خودروسازی برای استفاده در قطعات اتومبیل مورد کاربرد است.

2. در صنعت کشتی سازی، میتوان برای قطعات کشتی از آن استفاده کرد.

3. میتوان در موتور قطارها از آن استفاده شود.

این فلز به علت مقاومت  بالایی که در برابر ساییدگی و اصطکاک دارند ،مورد استفاده قرار میگیرد.

در کل میتوان از مهم ترین ضایعات فلزی مورد استفاده برای بازیافت به برنج طلایی، برنج سفید و …. اشاره کرد.

قیمت ضایعات برنجی شیراز

ضایعات فلز برنج با توجه به مقدار مس موجود در آن قیمت گذاری میشود و خرید و فروش میشود. همان طور که قبلا اشاره کردیم، این فلز از جمله مهم ترین و با ارزش ترین فلزات است. میتوانید این فلزات را با بهترین قیمت در این شرکت خرید ضایعات برنجی را انجام دهید و یا به فروش برسانید. با خرید و فروش این فلز پر کاربرد میتوانید آن را بازیافت کرده و هم به در آمد خوبی رسید و هم به محیط زیست کمک کرد.