خرید ضایعات مس کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات مس و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات مس اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات مس

خرید ضایعات مس در کرج

مس نوعی فلز است که در سیم کشی، موتور، لوله کشی، ماشین آلات، سقف سازی و موارد دیگر استفاده می شود. مس یک فلز غیر آهنی است، این بدان معنی است که حاوی آهن نیست از طرف دیگر فلزات فاقد آهن معمولا گرانتر از فلزات آهنی با آهن هستند. اگر مطمئن نیستید وسیله مورد نظر شما از فلز آهنی یا غیر آهنی ساخته شده است، از تست آهنربا استفاده کنید. مس در بسیاری از محصولات روزمره مانند سیم و جواهرات استفاده می شود، همچنین می توان از آن برای خطوط انتقال برق استفاده کرد. بازیافت ضایعات مس سازگار با محیط زیست است، علاوه بر آن باعث کسب درآمد نیز می شود. برای این امر باید مس را از سایر فلزات جدا کنیم.

تاریخچه فلز مس

اولین جواهرات مسی که در خاورمیانه پیدا شد، تصور می شود که مربوط به حدود 87000 سال قبل از میلاد باشد. از آن زمان به بعد، این مواد به روش های مختلفی بخصوص در ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع، از 8000 سال قبل از میلاد از مس در ساختمان ها به جای سنگ استفاده می شد. پس از آن در 4000 سال قبل از میلاد، مردم در مصر باستان مس را ذوب کرده و آن را شکل می دادند. مس در سراسر جهان باستان یافت شده است، رومیان باستان بیشتر مس خود را در جزیره سرو پیدا کردند. از زمان های بسیار قدیم مردم توانایی های بازیافت مس  را داشته اند، شواهدی وجود دارد که حتی تمدن های باستان از مس استفاده می کردند.

دلایل بازیافت مس

دلایل مختلفی وجود دارد که استفاده مجدد از بازیافت مس بهتر از استخراج فلز مس است. یکی از دلایل اصلی آن این است که برای بازیافت مس حدود 90٪ انرژی کمتری نسبت به استخراج آن لازم است. وقتی انرژی کمتری مصرف می کنیم، آلودگی کمتری در هوا وارد می کنیم. هزینه استخراج مس بسیار زیاد است، بنابراین استفاده مجدد از مس که قبلا تهیه کرده ایم تولید را پایین و هزینه خرده فروشی را پایین نگه می دارد. همچنین مس غیر قابل تجدید است، این بدان معنی است که وقتی از تمام مس موجود استفاده کنیم، دیگر چیزی باقی نخواهد ماند. تاکنون فقط حدود 12 درصد از مس جهان کاهش پیدا کرده است. فلز مس برای استفاده مجدد و بازیافت مناسب است، بنابراین تا زمانی که بازیافت مس را ادامه دهیم، سطح مس تخریب نمی شود. از طرف دیگر، مردم می توانند از طریق بازیافت درآمد کسب کنند. مس یکی از پرسودترین مواد برای افرادی است که قراضه را برای فروش در زیر برنج جمع می کنند، در موارد ایده آل مس حدود 90٪ ارزش اصلی خود را حفظ می کند، از طرف دیگر یافتن این فلز نسبتا آسان است.

جدا کردن فلز مس برای بازیافت

برای مرحله بازیافت باید فلز مس را بشناسید. در ادامه به انواع فلز مس اشاره می کنیم.

1- مس گرید1 : از آنجا که مس 1 در بهترین شرایط قرار دارد، از لحاظ قیمت گرانترین است. هیچ عایقی بر روی آن وجود ندارد و هیچ اکسیداسیون یا روغنی روی مواد آن ندارد.

2-مس گرید2 : در سطح پایین تری از مس 1 قرار دارد. ممکن است برخی از نقص ها در آن وجود داشته باشد در نتیجه تمیز کردن و بازیافت مس را پیچیده تر می کند. لوله های مسی با روغن نمونه ای از مس شماره 2 است، این بدان معناست که قیمت کمتری برای این مس دریافت خواهید کرد.

3-مس گرید3 : سقف ها در طول زندگی خود مورد ضرب و شتم قرار می گیرند، از این نوع مس برای سقف استفاده می شود.

چگونه مس بازیافت می شود

بازیافت مس یک فرایند بسیار دقیق است، بسته به مس بازیافت شده تنوع در آن وجود دارد. ابتدا مس از طریق یک خط مونتاژ به قطعات بسیار کوچک تقسیم می شود، در نتیجه مس خالص بدون اتصال به هر ماده ی دیگر تولید می شود. همچنین مواردی وجود دارد که مس با مواد دیگر مانند سرب یا قلع مخلوط می شود. فرآیندهای بازیافت مس ممکن است از فرآیند تصفیه صرف نظر کرده و مواد را در کنار هم نگه دارد. بعد از اینکه همه عایق ها و سایر مواد از مس جدا شدند، مس فرایند طاقت فرسایی را طی می کند. با استفاده یک صفحه نمایش کیفیت مس بررسی می شود، سپس از طریق جداکننده آنها بیشتر تقسیم می شوند و وارد مرحله بازرسی می شود. در آخر مس وارد مرحله نهایی می شود و در آنجا به میله های 16/5 تبدیل می شود، سپس از این میله ها برای ساختن محصولات مورد تقاضا استفاده می شود.

در طول فرآیند بازیافت الزامات بسیار سختگیرانه ای وجود دارد و تمام مس که از فرآیند بازیافت خارج می شود تا حد ممکن تمیز و خالص خواهد بود.

خرید و فروش ضایعات مس در کرج

از آن جا که مس یک فلز ارزشمند است و می توان از آن بارها استفاده کرد، خرید و فروش ضایعات مس از اهمیت زیادی برخوردار است. در طی این مسیر منافع دو طرف در نظر گرفته می شود تا به سود زیادی دست پیدا کنند. ضایعات مس در اهواز در این زمینه فعالیت می کند.

قیمت ضایعات مس در کرج

قیمت ضایعات مس بسته به جنس و مقدار آن تغییر می کند. امروزه با افزایش تولیدات، و با توجه به نوسانات بازار، قیمت فلز مس نیز در حال تغییر است.

جمع بندی کلی

محل دفن زباله های ما هر روز پر می شوند، ما باید فضایی برای نگهداری این سطل زباله پیدا کنیم، همچنین باید از منابع ارزشمندی برای مراقبت از آن استفاده کنیم. افزودن مس به محل دفن زباله ها باعث آلودگی محیط زیست می شود، پس باید تمام سعی خود را برای بازیافت ضایعات مس بکار ببریم.

ضایعات مس در کرج

خریدار ضایعات مس کرج

فروش ضایعات مس در کرج