خریدار ضایعات آلومینیوم شیراز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در شیراز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در شیراز در مورد مرکز خریدار ضایعات آلومینیوم کرج و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید

ضایعات آلومینیوم

آلومینیوم از جمله فلزاتی است که رسانایی بالایی دارد و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. این فلز در تمام صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از پر طرفدار ترین و پر مصرف ترین فلزات بر روی کره خاکی است. آلومینیوم دارای قیمت بالایی است. یکی از ویژگی های دیگری که بر طرفداری این فلز افزوده، سبکی است. خرید ضایعات آلومینیوم شیراز در زمینه فروش هم فعالیت دارد.

ضایعات آلومینیومی از لحاظ حجم، حجم زیادی دارند و همین علت دلیلی است که بر طبیعت تاثیر فراوانی دارد و برای کاهش مصرف انرژی و هزینه مورد توجه قرار گرفته است. زیرا اگر از طبیعت آلومینیوم برای ساخت محصول استفاده شود، هزینه لازم بسیار زیاد است و با بازیافت میتوان این هزینه را کاهش داد. این ضایعات از آلومینیوم های مصرفی رها شده در طبیعت به دست می آیند و اگر این ضایعات بازیافت نشوند ، به طبیعت و محیط زیست خطر جبران ناپذیری وارد می کنند.

بعد از بازیافت کیفیت لوازم تولید شده از ضایعات آلومینیوم تغییری نمی کند. همانطور که فلز آلومینیوم قیمت بالایی دارد، ضایعات آلومینیوم هم قیمت بالایی دارند و قیمت ها متفاوت است. اگر در شهر قم زندگی و فعالیت میکنید و به خرید ضایعات میلگرد در قم نیاز دارید، میتوانید خرید ضایعات میلگرد قم را هم در شرکت ما بررسی بفرمایید. ضایعات آلومینیوم انواع متفاوتی دارند.

انواع ضایعات آلومینیوم

ضایعات آلومینیومی از نظر کیفیت و خلوص و انعطاف پذیری دارای 2 نوع اند.

  1. ضایعات آلومینیوم نرم
  2. ضایعات آلومینیوم خشک

هر دو این ضایعات از آلومینیوم است.

ضایعات آلومینیوم نرم

این نوع از ضایعات آلومینیوم قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و همچنین دارای نا خالصی کمی هستند. از نمونه های این نوع از ضایعات میتوان به ظروف ، سیم های روکش دار و ورق های آلومینیوم و … اشاره کرد. آلومینیوم نرم قیمت بالاتری نسبت به آلومینیوم های خشک دارند.

ضایعات آلومینیوم خشک

این ضایعات شکننده تر از ضایعات آلومینیوم نرم است و همچنین کیفیت پایین تری هم دارند. ظرف چدن، قطعات آلومینیوم ، ضایعات سرسیلندر چند نمونه از آلومینیوم خشک اند.

تفاوت آلومینیوم خشک و نرم

  1. آلومینیوم خشک انعطاف پذیری خیلی کمتری از آلومینیوم نرم دارد.
  2. ضایعات آلومینیوم نرم قیمت بالا تری نسبت به ضایعات آلومینیوم خشک دارد.
  3. ضایعات آلومینیوم نرم سطحشان براق تر از ضایعات آلومینیوم خشک است.

کاربرد ضایعات آلومینیوم

این فلز بعد از بازیافت در بسیاری از صنایع میتواند مورد استفاده قرار گیرد بدون آنکه از کیفیتش ذره ای کاهش یابد. برای مثال این فلز در صنعت هواپیما سازی، خودرو سازی و قطعات خودرو ، ساختمان سازی ، ابزار آشپزخانه ، قطعات کامپیوتر و … استفاده میشود.

مراحل بازیافت ضایعات آلومینیوم

برای آنکه بتوان ضایعات آلومینیوم را در صنایع مختلفی بکار برد، باید چند مرحله مطابق مراحل زیر طی شود.

  1. جمع آوری : ابتدا این ضایعات از اماکنی که ضایعات آلومینیوم تولید میکنند جمع می شوند. مانند کارخانه ها و منازل
  2. مرتب سازی : در این مرحله ضایعات آلومینیوم از دیگر ضایعات با استفاده از آهنربا جدا می شوند.
  3. خرد و فشرده سازی : حال که ضایعات مرتب شدند، برای کاهش فضای اشغالی، این ضایعات خرد و فشرده شوند.
  4. تمیز کردن : سطح آلومینیوم برای تولید محصولی با کیفیت و بی نقص باید تمیز شوند. این کار بصورت فیزیکی و شیمیایی قابل انجام است.
  5. ذوب : بعد از تمیز کردن سطوح آلومینیوم ، فلز در کوره هایی قرار میگیرد.
  6. جداسازی : اگر مواردی در ماده مذاب اضافی است، با برخی روش ها آن ها را جدا میکنند.
  7. افزودن مواد به ماده مذاب و تشکیل آلیاژ : در اینجا با افزودن موادی میتوان آلیاژ های مورد نیاز از آلومینیوم را به دست آورد.
  8. ساخت شمش : مواد به دست آمده را در قالب های شمش میریزند.
  9. نورد : شمش های ساخته شده برای نورد شدن به کارخانه ها و کارگاه های مخصوص میروند. این شمش ها در کارخانجات به ورق های آلومینیوم تبدیل میشوند. در نهایت این ورق ها برای تولید محصولات جدید مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت ضایعات آلومینیوم شیراز

این فلز به علت کیفیت و طیف گسترده محصولات تولیدی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. میتوان با خرید و فروش ضایعات این فلز هم محصولات جدید و با کیفیتی ساخت و هم میتوان به درآمد بالایی رسید تا جایی که ضایعات این فلز را صادر کرد. شما میتوانید برای درآمد زایی به خرید ضایعات آلومینیوم شیراز بپردازید و ضایعات آلومینیوم را با بهترین قیمت خرید و فروش کنید. کارشناسان ما سعی در راهنمایی شما عزیزان دارند.