خرید ضایعات آلومینیوم کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات آلومینیوم اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

ضایعات آلومینیوم

خرید ضایعات آلومینیوم در کرج

قوطی های آلومینیوم درصد زیادی، بیش از 1.5 میلیون تن زباله را که سالانه دنیا تولید می شود، تشکیل می دهند. بازیافت آلومینیوم راهی عالی برای کاهش تجمع زباله در کشور است. آلومینیوم 100٪ قابل بازیافت بوده و با یک روند بسیار کارآمد، می توان آلومینیوم بازیافت شده را ظرف 60 روز پس از بازیافت دوباره به قفسه بازگرداند. همچنین بازیافت آلومینیوم یک فرآیند بسیار کارآمد برای ذخیره انرژی است. از طرف دیگر می تواند میزان گازهای گلخانه ای منتشر شده از ذوب آلومینیوم را کاهش دهد، خطر باران اسیدی را کاهش دهد و از آلودگی منابع آب به آلاینده های مضر جلوگیری کند.

اهمیت بازیافت آلومینیوم

استخراج فلز آلومینیوم از معدن هزینه بر است در نتیجه بهتر است آن را بازیافت کنیم.  از طرف دیگر آلومینیوم فلزی ارزشمند است که هنگام بازیافت تأثیرات مثبت قابل توجهی بر اقتصاد و محیط زیست می گذارد. بسیاری از روش های جمع آوری برای بسته بندی آلومینیوم پس از مصرف، از جمله بازیافت تک جریان وجود دارد. این روش برای مصرف کنندگان آسان است و می تواند منجر به بازیافت بیشتر آلومینیوم شود. سیستم های جمع آوری چند جریان، موادی مانند شیشه، فلزات و کاغذ را در ظرف های جداگانه جمع آوری می کنند.

حلقه بازیافت آلومینیوم

حلقه بازیافت آلومینیوم به حلقه باز و بسته تقسیم می شود. با بازیافت حلقه بسته، از آلومینیوم مجددا استفاده می شود تا همان محصول قبلی ایجاد شود و در نتیجه از بین رفتن خواص آن جلوگیری می شود، بازیافت حلقه باز برعکس این امر عمل می کند. در اروپا، بازیافت حلقه بسته در بین روش های بازیافت غالب است. به عنوان مثال، یک سیستم گسترده برای بازیافت قوطی های نوشیدنی وجود دارد. در مورد بازیافت حلقه بسته، برخی از محصولات آلومینیوم، به عنوان مثال قوطی ها، جمع آوری می شوند، مرتب می شوند و دوباره ذوب می شوند و در نتیجه در قوطی های جدید بازیافت می شوند. از دیدگاه کاملا زیست محیطی، فرقی نمی کند که آلومینیوم از طریق بازیافت حلقه باز یا بسته بازیافت شود.

مراحل بازیافت آلومینیوم

بازیافت آلومینیوم شامل سه مرحله است :

1-ابتدا محصولات آلومینیوم که دور انداخته شده اند، به ویژه قوطی های قدیمی نوشابه را باید جمع آوری کنیم.

2-در مرحله ی بعد قوطی ها در اسید خیس می شوند، در نتیجه طرح ها و نام تجاری آنها حذف می شود.

3-قوطی ها را داخل کوره خرد و ذوب می شوند. پس از ذوب شدن کامل قوطی ها، مخلوط مذاب در قالب ریخته می شود و در آنجا به شکل میله های جامد آلومینیومی به نام شمش سرد در می آیند.

4- سپس آنها دوباره ذوب می شوند، و با استفاده از یک ماشین خاص، فلز مایع به بلوک هایی تبدیل می شود که بعدا برای ساخت اقلام جدید آلومینیوم استفاده می شوند.

مزایای بازیافت آلومینیوم

مزیت اصلی بازیافت آلومینیوم این است که، مقدار زباله مورد نیاز برای دفن یا سوزاندن را کاهش می دهد. اگر قوطی های نوشابه قدیمی به راحتی دفن می شدند، باید قوطی های جدیدی از آلومینیوم را از سنگ آلومینیوم تهیه می کردند، بنابراین بازیافت آلومینیوم یک مزیت اقتصادی و زیست محیطی را دارا است. مزیت دیگر بازیافت ضایعات آلومینیوم این است که برخلاف فلزات دیگر مانند آهن، خورده نمی شوند. در صورت عدم محافظت، آهن در اثر فرسایش زنگ زده و به اکسید آهن تبدیل می شود، در این حالت برای از بین بردن اکسیژن باید هزینه زیادی صرف شود، در حالی که فلز آلومینیوم هیچگاه خورده نمی شود.

خریدار ضایعات آلومینیوم در کرج

بازار جهانی آلومینیوم رشد زیادی کرده است، در نتیجه آلومینیوم بازیافت شده برای تامین تقاضای واقعی کافی نیست. به همین دلیل خرید ضایعات آلومینیوم و بازیافت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت ضایعات آلومینیوم کرج

قیمت ضایعات آلومینیوم ثابت نیست، به مکان و رشد بازار بستگی دارد. بنابراین برای خرید و فروش ضایعات آلومینیوم نمی توان نرخ ثابتی در نظر گرفت. گرچه نوسانات قیمت آلومینیوم زیاد است، اما این فلز ارزش اقتصادی بالایی دارد. ضایعات آلومینیوم مشهد تمام سعی خود را به کار می برد تا با خرید ضایعات آلومینیوم به چرخه اقتصادی کمک کند.

جمع بندی کلی

قوطی های آلومینیومی و فویل های آلومینیومی قابل بازیافت هستند و می توانند در کمتر از 60 روز دوباره به چرخه برگردند. بیشترین آلومینیوم بازیابی شده از جریان زباله برای تولید قوطی های جدید استفاده می شود. بازیافت یک آلومینیوم می تواند انرژی کافی را برای کار کردن تلویزیون به مدت سه ساعت ذخیره کند. از طرفی دیگر محدودیتی برای بازیافت آلومینیوم وجود ندارد. بازیافت آلومینیوم باعث صرفه جویی در انرژی می شود همچنین میزان گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

قیمت ضایعات آلومینیوم کرج

خریدار ضایعات آلومینیوم در کرج