خریدار ضایعات میلگرد تهران

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات میلگرد و دیگر نمونه های ضایعات در تهران و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در تهران در مورد مرکز خرید ضایعات میلگرد اصفهان نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات میلگرد

ساخت و سازهای مدنی طیف عظیمی از ورودی ها را در اختیار دارند که در متنوع ترین فعالیت ها مورد استفاده قرار می گیرند. چه در مرحله پی ، چه در اجرای سازه و چه در مرحله پایان ، برخی از مصالح وجود دارد که برای کیفیت نهایی ساختمان بسیار مهم هستند. یکی از این مواد میلگرد است. آهن قراضه عرضه کننده ضایعات میلگرد تهران می باشد. میلگرد برای استفاده از بتن مسلح ، که ستون ها را تشکیل می دهد ، اساسی است. همه ما اهمیت ستون ها برای ساخت و ساز را می دانیم. هیچ کاری بدون ستون انجام نمی شود. آنها کسانی هستند که وزن دیوارها و سقف ها را تحمل می کنند.

ضایعات میلگرد تهران

میلگردها میله های فولادی ، آجدار یا صاف و در ضخامت های مختلف هستند. میله فولادی یا تیرآهن استیل نیز نامیده می شود ، میلگرد فولادی علاوه بر دیوارهای پشتیبانی و ستون ها ، برای تقویت سازه های بتنی نیز کاربرد زیادی دارد.  عمدتا میلگرد با دنده هایی ساخته می شود که به چسبیدن بتن کمک می کند و پیوند محکمی ایجاد می کند که از ترک خوردگی جلوگیری می کند. با این حال ، میلگرد همچنین می تواند صاف باشد ، که باعث انعطاف پذیری بیشتر آن می شود ، در اندازه ها و ضخامت های مختلف. علاوه بر این ، می توان بر اساس نیاز کار ، از تیر فولادی به عنوان یک میله طولی یا خم شده استفاده کرد.

مقدار و کیفیت خرید ضایعات میلگرد تهران

میلگرد بسیار مورد استفاده در ساخت و سازهای عمرانی قرار می گیرد. بنابراین ، برای اینکه هیچ اتلاف مواد و پول انجام نشود ، مهم است که همیشه مشخصات پروژه های ساختمانی را داشته باشید و همیشه مطابق با انطباق آنها دنبال شود. به دنبال این پروژه ، خطر عدم قرار گرفتن تیر در سازه وجود ندارد ، که استفاده از آن را غیرممکن می کند و باعث تاخیر در برنامه می شود. علاوه بر این ، مهم است که همیشه به کیفیت مواد میلگرد فولادی مورد استفاده در کار خود توجه کنید. از آنجا که چندین تولید کننده تیرآهن فولادی در بازار وجود دارد ، جستجوی بهترین سود-هزینه توصیه می شود و نه تنها پایین ترین قیمت باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. یک تیرآهن فولادی با کیفیت پایین می تواند خطرات زیادی از نظر مالی و جسمی برای کار شما به همراه داشته باشد. سازه های ساخته شده با مواد شکننده یا با کیفیت پایین احتمالاً در هم می ریزند و به طور بالقوه باعث خسارات سنگین مالی می شوند و کارها را به تأخیر می اندازند و به کارگران یا اطرافیان آسیب می رسانند.

کلاس های میلگرد و کاربردهای آنها

درجه ها با مشخصات مکانیکی تعیین می شوند ، از نظر مقاومت کششی متفاوت هستند.

میلگرد CA-25: میلگرد درجه CA-25 از فولادی ساخته شده است که انعطاف پذیرتر از بقیه است. بنابراین ، در ساخت و سازهای مدنی کاربرد کمی دارد ، در مواردی که استفاده از میله آجدار صرف نظر می شود ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

میلگرد CA-60: فولاد درجه CA-60 که به مقاومت بسیار بالا مشهور است ، هم برای رکاب ها ، صفحات و خرپاها و هم برای کف و تقویت اسلب مفید است. علاوه بر این ، سبکی که منجر به سازه های بتن می شود یکی دیگر از ویژگی های مهم این کلاس است.

میلگرد CA-50: سرانجام ، CA-50 ، که بیشترین استفاده را در ساخت و سازهای عمرانی دارد. این مقاومت در برابر غلظت زیاد بار را تحمل می کند ، انعطاف پذیر است و به دلیل ساختار آجدار ، هنوز هم می تواند به راحتی به بتن بچسبد. بنابراین ، برای اینکه ساختار آن آسیب نبیند ، لازم است که آن را در مکان های مناسب نگهداری کنید. این مکان ها نباید مرطوب باشند و مواد نباید مستقیماً با زمین تماس بگیرند. همچنین ، مهم است که بدانیم زنگ زدگی سطح معمول است و هیچ خطری برای میلگرد ندارد.

قیمت ضایعات میلگرد در تهران

یک میله فولادی است که در ترکیب اصلی سازه با استفاده از بتن مانند ستون ها ، تیرها ، اسلب ها ، پی ها و سازه ها استفاده می شود. این قطعه معمولاً در میله هایی به طول 12 متر ، مستقیم یا خمیده ، با قطرهای بین 2.4 میلی متر و 40 میلی متر یافت می شود ، این مورد در میله های طولی ، در صورت لزوم به شکل های مختلف خم می شود. در حال حاضر ، در بازار ، انواع مختلف میلگرد با مقاومت و ترکیب شیمیایی متفاوت وجود دارد ، مانند CA25 ، CA50 یا CA60. مشخصات مکانیکی ، مانند مقاومت در برابر کشش و جریان ، تعیین کننده کلاس محصول است. میله باید بدون تغییر شکل دائمی ، در برابر بارها مقاومت کند.  هنگام نگهداری مواد مراقبت توصیه می شود تا از فرایند خوردگی سریع جلوگیری شود ، بنابراین مهم است که آن را در مکانهایی با رطوبت بالا یا در تماس مستقیم بین فولاد و زمین رها کنید. معمولاً زنگ زدگی محصول در حین کار امری عادی است که مانع استفاده از آن نمی شود ، اما مهم است که زنگ زدگی سطحی باشد بدون اینکه برش فولاد را به خطر بیندازد. برای جلوگیری از زنگ زدگی هرگز از روغن یا گریس روی میله ها استفاده نکنید ، زیرا این امر باعث می شود مواد چسبندگی به بتن از بین نرود و کیفیت ساختار کار به خطر بیفتد. علاوه بر استفاده در کارهای عمرانی ، میلگردها می توانند پروژه های دکوراسیون را نیز بسازند  و به طور گسترده ای توسط معماران و طراحان داخلی ، چه در داخل و چه در فضای باز مورد استفاده قرار گرفته است.