خریدار ضایعات یونولیت تهران

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یونولیت و دیگر نمونه های ضایعات در تهران و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در تهران در مورد مرکز خرید ضایعات یونولیت اصفهان نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یونولیت

شاید شما نام پلی استایرن منبسط نمی دانید ، اما مطمئناً پلی استایرن معروف EPS را می شناسید ، نه؟  آهن قراضه عرضه کننده ضایعات یونولیت تهران که نام دیگر آن پلی استایرن است می باشد. نام محبوب این مواد در سال 1988 توسط Knauf Isopor ، رهبر جهانی در پردازش قطعات EPS ، به عنوان یک مارک برزیلی ثبت شد. اما این تنها در برزیل نیست که این بازار چندین بازار را فتح کرده است. در حال حاضر کل جهان پلی استایرن را برای کاربردهای مختلف خانگی ، حرفه ای و صنعتی گسترش داده است! با این حال ، علی رغم محبوبیت بسیار ، تعداد کمی از آنها از مواد ، از جمله ترکیب ، کاربرد و دفع مواد ، می دانند.

ضایعات یونولیت تهران از چه ساخته شده است؟

مخفف EPS از نام در انگلیسی Expanded Polystyrine است. این ماده از خانواده پلاستیک ها است که از گرانول های کوچک پایه نفتی ساخته شده است. در طی تولید ، EPS تحت یک فرآیند انبساط قرار می گیرد (از این رو نام پلی استایرن منبسط شده است) ، بنابراین محصولی که می دانیم در واقع 98٪ از هوا و فقط 2٪ از مواد اولیه تشکیل شده است. اشکال ، چگالی و خصوصیات فیزیکی پلی استایرن منبسط شده با توجه به نیازهای کاربردی می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، در ساخت و سازهای داخلی ، EPS مورد استفاده چگالی بالاتری نسبت به ماده استفاده شده در کولرها یا کارهای دستی دارد.

چگونه ضایعات یونولیت تهران بوجود آمد؟

پلی استایرن منبسط شده یا یونولیت در سال 1949 ، در آلمان ، از طریق آزمایش های انجام شده توسط شیمی دانان فریتس استاسنی و کارل بوخولز ظهور کرد. در ابتدا ، EPS از پلیمرها و مونومرهای استایرن ، نوعی هیدروکربن مایع ساخته شده از نفت تشکیل شده بود. از آن زمان ، ترکیب شیمیایی مواد با تمرکز بر حفظ محیط زیست تکامل یافته است و گازهای CFC که بخشی از فرآیند بودند ، قبلاً با پنتان جایگزین شده اند ، که به لایه ازن آسیب نمی رساند.

امروزه کاربردهای اصلی ضایعات یونولیت تهران چیست؟

سالانه بیش از 100000 تن پلی استایرن منبسط شده تولید می شود که عمدتا برای بخش ساخت و سازهای داخلی طراحی شده است.

مزایای ضایعات یونولیت در تهران

ساخت و ساز مدنی: با شروع بخشی که بیشترین استفاده از پلی استایرن منبسط شده در جهان را دارد ، می توانیم موارد بی شماری از ضایعات یونولیت را که از سازه تا پایان ساخت آن تشکیل شده است برجسته و صرفه اقتصادی و دوام در اجرای کار را اضافه کنیم.  از آنجا ضایعات یونولیت تهران غیر سمی ، عایق حرارتی و رطوبت ساز است (آب را جذب نمی کند) ، این نوع ضایعات تمام استانداردهای صنایع غذایی را برآورده می کنند و از حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها مراقبت و محافظت می کنند.

بسته بندی: ضایعات یونولیت علی رغم سبک بودن (98٪ از هوا تشکیل شده است) اما از توانایی محافظت بالایی در برابر ضربه و سایش مکانیکی برخوردار است.  به عنوان مثال ، با خواصی که برای راحتی و دوام محصولات تعیین کننده است ، از این ماده در کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه سواران و موتورسواران استفاده می شود.

آیا پلی استایرن منبسط شده پایدار است؟

با وجود اینکه بخشی از خانواده پلاستیک ها است و بنابراین ، زیست تخریب پذیر نیست ، پلی استایرن منبسط شده 100٪ قابل بازیافت است و می توان از آن به روش های مختلف استفاده مجدد کرد.