خریدار ضایعات میلگرد شیراز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات میلگرد و دیگر نمونه های ضایعات در شیراز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در شیراز در مورد مرکز خریدار ضایعات میلگرد کرج و دیگر شهر ها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات میلگرد

میلگرد یکی از محصولات فولادی مورد استفاده در ساخت و ساز است . خود بتن ها نمی توانند در برابر نیروهای کششی مقاومت کنند و از هم نپاشند. به همین دلیل است که از میلگرد ها استفاده میشود. میلگرد میتواند در برابر نیروهای کششی مقاومت کنند. میلگرد به طور کلی در دو نوع قابل دسترس در بازار است. یکی از آن ها دارای سطح آجدار و دیگری دارای سطح صاف است و به آن میلگرد ساده می گویند. میلگرد هایی که به ضایعات تبدیل می شوند، در بسیاری از شهر ها خرید و فروش می شوند. با خرید ضایعات میلگرد در شیراز می توانید به کاهش هزینه های مصرفی از مواد خام و اولیه کمک کنید.

از میلگرد در انواع ساخت و ساز از جمله صنعت ساختمان و سد سازی و بطور کل تمام سازه هایی بتن در آن ها به کار رفته، استفاده می شود. میلگرد به دو روش نورد گرم و نورد سرد ساخته و عرضه میشود.

ضایعات میلگرد شیراز

این ضایعات از میلگرد هایی که در ساخت و ساز تخریب شده باقی مانده و یا محصولات دارای نقص در کارخانجات به دست می آید. این ضایعات که از جنس فولاد اند نباید در طبیعت رها شوند و باقی بمانند. این کار موجب تخریب و آلودگی محیط زیست است. همچنین برای تولید میلگرد از مواد خام هزینه های بالا و انرژی زیادی را باید صرف کرد. پس بهترین کار این است که این ضایعات جمع آوری و بازیافت شوند و در کارخانه ها و کارگاه های خاصی به محصولات جدیدی تبدیل شوند. درصد بالایی از این ضایعات از تخریب ساخت و ساز ها تولید میشوند.

میلگرد از ارزش و قیمت بالایی برخوردار است و به همان نسبت هم ضایعات میلگرد در ضایعات فولادی قیمت بالایی دارند.

شما میوانید علاوه بر ضایعات میلگرد شیراز سری به خرید ضایعات آلومینیوم تهران هم بزنید. شایان ذکر است که ما هم اکثر شهر ها مانند تهران، اصفهان، کرج، مشهد و… فعالیت داریم.

کاربرد ضایعات میلگرد

این نوع ضایعات پس از جمع آوری و بازیافت برای تولید محصولات جدیدی استفاده میشوند. یکی از این محصولات میلگرد است. یعنی از بازیافت ضایعات میلگرد دوباره میلگرد هایی تولید میشوند تا در ساخت و سازها استفاده شوند. از ضایعات میلگرد در ساخت شمش های فولاد هم استفاده میشود تا از این شمش ها محصولات فولادی ساخته شود.

بازیافت ضایعات میلگرد

قبلا بیان کردیم که از جمله بهترین کارها برای کاهش آلودگی محیط زیست ، هزینه و انرژی، بازیافت کردن این نوع ضایعات است. در اینجا به روش بازیافت ضایعات میلگرد می پردازیم که منجر به ساخت محصولات جدیدی میشوند.

  1. جمع آوری : این محصولات بعد از رها سازی از اماکن و یا سایت های فروش ضایعات قابل جمع آوری اند. سپس این ضایعات جمع آوری شده به کارگاه ها و کارخانجات برای بازیافت انتقال داده می شوند.

لازم است بدانید که تمام ضایعات برای بازیافت استفاده نمی شوند. برخی از آن ها باید در مراکز دفن زباله ها مستقیم دفن شوند. این کار در مرحله بعد انجام می شود.

  1. مرتب سازی : در این مرحله مام ضایعات میلگرد جمع آوری شده مورد بررسی قرار می گیرند و آن دسته از میلگرد هایی که سالم اند، یعنی نه شکسته اند و نه زنگ زده، را جدا میکنند و آن هایی که نیاز به دفن دارند را به مراکز دفن میفرستند. آن دسته که دارای زنگ زدگی هستند به هیچ عنوان برای بازیافت استفاده نمی شوند. همچنین با توجه به رنگ ضایعات آن ها را در دسته بندی های مخصوص قرار میدهند. برای این بررسی ها باید از تجهیزاتی استفاده شود. معمولا از آهن ربا ها برای این کار کاربرد دارند.
  2. خرد کردن : ضایعات فلز را برای راحتی در هنگام ذوب ، خرد می کنند و به قسمت های کوچک­تری تقسیم می شوند.
  3. ذوب کردن: حالا فلزاتی که در مرحله قبل خرد شده اند را به کوره هایی برای ذوب میبرند.
  4. فیلتر: فلزات به دست آمده در صورتی به مراحل بعد برای تولید و عرضه میرسند که ناخالصی در آن ها وجود نداشته باشد و خالص باشد. پس در این مرحله ناخالصی موجود در فلز چک می شود.
  5. خنک کردن و فرم دهی : در این قسمت فلزی که از فیلتر رد شده، خنک می شود و در فرم هایی ساخته میشود. در نهایت این محصولات ساخته شده در بازار در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

قیمت ضایعات میلگرد شیراز

ضایعات میلگرد از جمله فولاد های ارزشمندی است که قیمت بالایی هم دارد. به همین نسبت ضایعات میلگرد هم دارای ارزش و قیمت بالایی است.این ضایعات در ایران ارزش بسیاری پیدا کرده است و شما میتوانید با خرید و فروش این ضایعات با قیمت مناسب به درآمد خود بیفزایید. برای فروش و خرید ضایعات میلگرد شیراز میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.