خرید ضایعات میلگرد کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات میلگرد و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات میلگرد اهواز و دیگر شهر ها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات میلگرد

مرکز ضایعات میلگرد کرج

میلگرد به میله های فولادی (کربن یا آلیاژ) گفته می شود که در داخل بتن و آجر قرار می گیرند تا در حین انبساط و انقباض طبیعی که در طول سال ها به دلیل افزایش رطوبت و تغییر شرایط دما به وجود آمده است، پشتیبانی کند. اصولا از میلگرد برای تقویت بتن استفاده می شود، میلگرد یک نوع قراضه فلزی است که می توان آن را بازیافت کرد و از آن چندین بار استفاده کرد. در حقیقت کاربرد های بالقوه ی زیادی برای ضایعات میلگرد وجود دارد. با خرید ضایعات میلگرد کرج میتوان برای ساخت مبلمان، نرده ها و پایه های صندلی و میز از آنها استفاده مجدد کرد.

ضایعات میلگرد

امروزه برای کاهش هزینه مواد و کاهش آلودگی زیست محیطی، در بسیاری از کشورها فلزات قراضه را بازیافت می کنند. قراضه ها مواد قابل بازیافت هستند که معمولا پس از تخریب سازه های قبلا ساخته شده یا حین حفاری یافت می شوند. فولاد یکی از گرانترین مواد موجود در یک مکان ساختمانی است. قراضه میلگرد، فولاد تقویت کننده ای است که از فلزات قراضه آسیاب می شود. میلگرد دارای مزیت های زیادی است و از آن در صنعت ساختمانی زیاد استفاده می شود.

انواع میلگرد ها

1-میلگرد استیل کربن : این نوع میلگرد در سازه هایی که در معرض رطوبت هستند، نباید استفاده کرد.

2-میلگرد روکش اپوکسی : این نوع میلگرد را می توان برای سازه های در معرض رطوبت استفاده کرد. به دلیل روکش نازک این نوع میلگرد ها هنگام حمل و نقل آنها باید دقت کنیم.

3-میلگرد گالوانیزه : این نوع میلگرد نسبت به میلگرد روکش اپوکسی مقاومت کمتری دارد.

4-میلگرد اروپایی : به دلیل هزینه کم، این نوع میلگرد می تواند برای پروژه های گران قیمت ایده آل باشد.

5- میلگرد فایبرگلاس : این نوع میلگرد نمی تواند خم شود و بسیار گران است.

6-میلگرد فولاد ضد زنگ : در برابر زنگ زدگی و سایر اشکال خوردگی بسیار مقاوم است.

مراحل بازیافت ضایعات میلگرد

1-جمع آوری : ضایعات میلگرد را به جای انتقال به محل دفع زباله، آن را بازیافت می کنند. از وسایل نقلیه، ساختمان های تخریب شده، مسیرهای راه آهن و غیره می توان ضایعات فلزی را جمع آوری کرد.

2-بازرسی و مرتب سازی : در این مرحله میلگردهای قراضه ای که شکسته نشده و دارای زنگ زدگی نیستند، جمع آوری می شوند و بقیه ضایعات به محل دفع زباله ها منتقل می شوند. برای انجام این امر از آهن رباهای بزرگ استفاده می کنند، زیرا آنها می توانند فلزات عاری از ناخالصی را تشخیص دهند.

3-پردازش : در این مرحله میلگردهای قراضه مورد بررسی قرار می گیرد، آن دسته از میلگردهایی که نمی توان آنها را صاف کرد خرد می شوند تا بتوان به راحتی آنها را ذوب کرد.

4-ذوب شدن : فلزات قراضه خرد شده را به یک کوره بزرگ برده و ذوب می کنند.

5-تایید : اگر فلزات بدست آمده عاری از هرگونه ناخالصی باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، آنها را تایید می کنند.

6-جامد سازی : در نهایت فلزات را خنک می کنند سپس به آنها فرم دلخواه خود را می دهند تا بتوان از آنها در فولاد تقویت کننده، میله ها و اشکال دیگر دوباره استفاده کرد. پس از طی مراحله گفته شده آنها برای استفاده های مختلف صنعتی مانند ساخت و ساز به صنایع منتقل می شوند.

نحوه تولید میلگرد از ضایعات

استفاده از میلگردهای تولید شده از ضایعات، کمک شایانی در حفظ محیط زیست می کند. امروزه بیشتر میلگردهایی که در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود از میلگردهای ساخته شده از مواد بازیافتی است. قبل از استفاده ضایعات برای تولید میلگرد باید مواد بازیافتی مورد بررسی قرار گیرد، اگر به ضایعات میلگرد، بتن متصل شده باشد با استفاده از دستگاه های مخصوص برش میلگرد می توان آن را جدا کرد. ضایعات میلگرد یزد در این زمینه فعالیت های چشم گیری داشته است.

مزایای استفاده از میلگردهای بازیافتی

استفاده از میلگردهای بازیافتی علاوه بر کاهش هزینه باعث کاهش مصرف انرژی و آلودگی های زیست محیطی نیز می شود. بازیافت میلگرد به عنوان یک فرآیند بی نهایت شناخته می شود، یعنی می توان از ضایعات میلگرد بارها استفاده کرد.

جمع بندی کلی

میلگرد در واقع همان میله تقویت کننده است و با به کار بردن آن در صنعت ساخت و ساز باعث دوام مصالح می شود. استفاده از ضایعات میلگرد به حفظ محیط زیست کمک زیادی می کند از طرف دیگر باعث کاهش هزینه ها نیز می شود.