خریدار ضایعات میلگرد قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات میلگرد و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات میلگرد یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات میلگرد

خرید ضایعات میلگرد قم

محصولات آهنی (یعنی آهن و فولاد) را می توان به دو روش داخلی و خارجی بازیافت کرد. برخی از روش های بازیافت داخلی آشکار است. قلمه های فلزی یا محصولات ناقص با ذوب مجدد، بازسازی و ترسیم مجدد به طور کامل در کارخانه فولاد بازیافت می شوند. این فرایند بسیار ارزان تر از تولید فلز جدید از سنگ معدن اساسی است. اکثر تولیدکنندگان آهن و فولاد، محصولات خود را به این روش تولید می کنند. محصولات فرعی شامل بسیاری از ترکیبات آلی، سولفید هیدروژن و آمونیاک است. ترکیبات آلی تصفیه و فروخته می شوند. آمونیاک به عنوان محلول آبی فروخته می شود یا با اسید سولفوریک ترکیب می شود و سولفات آمونیوم را تشکیل می دهد که بعداً خشک شده و به عنوان کود فروخته می شود.

بازیافت ضایعات میلگرد

در صنعت فلزات آهنی نیز محصولات زیادی برای بازیافت خارجی وجود دارد. فولاد قراضه درصد قابل توجهی از تغذیه کوره های الکتریکی و اکسیژن پایه را تشکیل می دهد. ضایعات آهن و میلگرد از انواع عملیات تولیدی که از فولاد به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند و از کالاهای دور ریخته یا منسوخ ساخته شده از آهن و فولاد ناشی می شود. یکی از بزرگترین منابع ضایعات فولاد، بازیافت مجدد بدنه های قدیمی خودرو است.

فرایند بازیافت آهن آلات

عملیات نجات خودروها در واقع قبل از رسیدن به پردازنده مجدد آغاز می شود. قطعاتی مانند گیربکس و قطعات الکتریکی را می توان دوباره بازسازی کرد و فروخت. و بدنه خودرو را برداشته و برای بازسازی ذوب می شود. پس از خرد شدن و صاف شدن، بدنه خودرو توسط آسیاب های چکش به قطعات کوچک خرد می شود. فلزات آهنی با استفاده از آهنرباهای قوی از بقایای خردکن جدا می شوند، در حالی که سایر مواد با دست یا با جت های هوا طبقه بندی می شوند. فقط پلاستیک، منسوجات و لاستیک باقی مانده مجدداً استفاده نمی شود. همان روش های بازیابی اولیه در مورد ماشین های لباسشویی، یخچال و سایر وسایل بزرگ و فولادی یا آهنی کاربرد دارد. اقلام سبک تر مانند قوطی های فولادی نیز به تعداد زیاد بازیافت می شوند.

فولاد و استیل

فولاد یک ویژگی برجسته دارد: می توان آن را بی وقفه بازیافت کرد بدون اینکه کیفیت مادی آن به خطر بیفتد. اتم های آهن نابود نشدنی هستند و با ذوب آهن قراضه به آسانی می توان اتم ها را به روشی منظم و جدید برای ایجاد فولاد جدید با خواص جدید مرتب کرد. بازیافت در صنعت فولاد چیز جدیدی نیست. از قرن نوزدهم، در واقع ، فرآیندهایی برای ذوب آهن قراضه و تولید محصولات فولادی جدید انجام شده است. امروزه ضایعات، یک ماده اولیه استراتژیک و مورد نیاز برای صنعت فولاد است.

ساخت میلگرد

میلگرد ها از جنس فولاد و به شکل میله، مش یا کابل ساخته می شوند. البته ممکن است میلگرد از فلزات یا مواد دیگری نیز ساخته شود ولی متداول ترین متریال برای ساخت میلگرد، فولاد است. برای ساخت میلگرد ابتدا فولاد را در معرض حرارت بسیار بالا قرار می دهند. سپس وقتی که حرارت بیشتر از دمای بحرانی فولاد شد، تبلور مجدد پیدا می کند. بعد از این مرحله، وقتی فولاد در حالت منعطف قرار دارد، شکل و ابعاد آن به وسیله یک دستگاه مخصوص به شکل و ابعاد میلگرد تغییر می یابد. در روش فولاد سرد نور دیده، فولاد پیچانده، کشیده و نورد می شود و شکل می گیرد.

بازیافت میلگرد

علاوه بر این که میلگرد در صنایع ساخت و ساز بسیار کاربردی است و قابل بازیافت است، می توان میلگرد بازیافت شده را بازیافت کرد. یکی از نمونه های بازیافت فولاد که می توان در اینجا به آن اشاره کرد ورق های فولادی الکترو گالوانیزه از اتومبیل های موتوری هنگامی که محصول فولادی گالوانیزه برای بازیافت ارسال می شود و فولاد دوباره ذوب می شود، پوشش روی به انتشار گازهای دودکش منتهی می شود و همچنین به درستی مورد استفاده قرار می گیرد و بازیافت می شود.

فروش ضایعات میلگرد قم

اگر در قم هستید و می خواهید ضایعات میلگرد قم را بفروشید، می توانید با آهن قراضه تماس بگیرید. ما به محب مورد نظر شما می آییم و با بهترین قیمت، ضایعات میلگرد شما را خریداری می کنیم. با فروش ضایعات میلگرد می توانید در هزینه ها صرفه جویی کرده و به محیط زیست نیز کمک کنید.