خریدار ضایعات میلگرد اهواز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات میلگرد و دیگر نمونه های ضایعات در اهواز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اهواز در مورد مرکز خرید ضایعات میلگرد قم و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید

خرید ضایعات میلگرد

خرید ضایعات میلگرد اهواز

چکیده

خرید ضایعات میلگرد اهواز  ، سازه های بتن آرمه ، دی اکسید کربن بیشتری تولید می کند که به کاهش گازهای گلخانه ای (GHG) کمک می کند. طی دهه های گذشته ، مطالعات زیادی انجام شده است. برای به حداقل رساندن ضایعات برش ، و الگوریتم های مختلف بهینه سازی ارائه شده است. با این حال،  واقعیت این است که حدود 3 تا 5 درصد از زباله های برش هنوز تولید می شوند. در این مقاله ، روندها تحقیق در مورد کاهش ضایعات زباله میلگرد بررسی می شود مانند روش سیستماتیک با متاآنالیز. موارد گزارش ترجیحی برای بررسی سیستماتیک و فرا تحلیل که 52 رکورد نهایی را در اختیار دارید در سنتزهای کمی و کیفی گنجانده شده است.

میلگرد چیست؟

میلگرد (مخفف نوار تقویت کننده) ، که در هنگام جمع شدن به عنوان فولاد تقویت کننده شناخته می شود ،  نوار فولادی یا مش سیم های فولادی است که به عنوان دستگاه کشش در بتن مصالح و سازه های بنایی مصالح برای تقویت و کمک به بتن تحت کشش استفاده می شود. بتن در اثر فشرده سازی محکم است ، اما مقاومت کششی ضعیفی دارد. میلگرد به طور قابل توجهی مقاومت کششی سازه را افزایش می دهد. سطح میلگرد غالباً با دنده ، شاخک یا تورفتگی تغییر شکل داده می شود تا پیوند بهتری با بتن ایجاد کرده و خطر لغزش را کاهش دهد.

رایج ترین نوع میلگرد فولاد کربنی است که به طور معمول از میله های گرد نورد گرم و دارای الگوی تغییر شکل تشکیل شده است. انواع دیگر که به راحتی در دسترس هستند شامل فولاد ضد زنگ و میله های کامپوزیت ساخته شده از الیاف شیشه ، الیاف کربن یا الیاف بازالت هستند. میله های تقویت کننده فولاد همچنین ممکن است در یک رزین اپوکسی پوشش داده شود که برای مقاومت در برابر اثرات خوردگی بیشتر در محیط های آب شور ، بلکه همچنین سازه های زمینی طراحی شده است. نشان داده شده است که بامبو یک گزینه مناسب برای تقویت فولاد در ساخت بتن است.  این انواع جایگزین گران ترند و یا ممکن است از خواص مکانیکی کمتری برخوردار باشند و بنابراین بیشتر در ساخت تخصصی استفاده می شوند که در آن ویژگی های فیزیکی آنها نیاز به عملکرد خاصی را که فولاد کربن تأمین نمی کند ، برآورده می کنند. ضریب انبساط حرارتی فولاد و بتن مشابه است ،  بنابراین یک عضو سازه بتونی تقویت شده با فولاد با تغییر دما کمترین تنش دیفرانسیل را تجربه خواهد کرد.

کاربرد میلگرد

  • ساخت انواع پل
  • ساختمان سازی
  • سد و هرآنچه که نیاز به مقاومت بالایی دارد

مزیت خرید ضایعات میلگرد

افزودن میلگرد به بتن فواید زیادی دارد. قبل از ریختن بتن میلگرد به راحتی در جای خود قرار می گیرد. این کمک می کند تا ترک خوردگی و شکستگی معمول در بتن به دلیل خواص شکننده آن کاهش یابد. میلگرد از نظر مقاومت بتن باعث صرفه جویی در هزینه خریدار می شود زیرا تخته ، بلوک یا ساختمان بتونی دوام بیشتری دارد.

انواع میلگرد

میلگرد فولادی معتدل
میلگرد بازالت
میلگرد روکش اپوکسی
میلگرد فایبرگلاس
میلگرد فولاد ضد زنگ
میلگرد رشته ای
پارچه سیم جوش داده شده

میلگرد فولادی معتدل

  نوع متداول میلگرد میلگرد فولادی معتدل است که به آن میلگرد فولاد کربنی یا میله سیاه نیز می گویند. ارزان است اما به راحتی از سایر میلگردها خوردگی می یابد.

میلگرد بازالت

میلگرد بازالت محصولی است که از بازالت تشکیل شده است که یک سنگ آتشفشانی بی اثر است و چندین مزیت نسبت به میلگرد فولادی استاندارد دارد. میلگرد بازالت 2-3 برابر مقاوم در برابر میلگرد فولادی است و تقریباً برای وزن یک محصول قطر مشابه تقریباً برابر است. علاوه بر این ، میلگرد بازالت از نظر الکتریکی یا حرارتی غیر رسانا است ، ضد رطوبت نیست و در برابر خوردگی مقاوم است.

میلگرد روکش اپوکسی

میلگرد روکش اپوکسی ، که به آن میلگرد سبز نیز می گویند ، معمولاً در مصارف ساختمانی که احتمال خطر قرار گرفتن در معرض عناصر خورنده وجود دارد ، مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه ها شامل مواردی مانند محیط های دریایی ، پل ها ، یا مکان های دیگری است . پوشش اپوکسی توسط کارخانه اعمال می شود و معمولاً با استفاده از اسپری الکترواستاتیک مطابق با ASTM A775 / A775M اعمال می شود. پوشش اضافه شده مقاومت در برابر خوردگی را در هر نقطه از 70 به 1700 برابر میلگرد فولاد سیاه افزایش می دهد ، اما این ماده ظریف است و در حین حمل یا نصب در معرض آسیب قرار می گیرد ، که این باعث کاهش اثر پوشش اپوکسی می شود.

میلگرد فایبرگلاس

میلگرد فایبرگلاس که به میلگردهای پلیمری تقویت شده با فایبرگلاس یا میلگرد تقویت شده با الیاف شیشه (GFRP) نیز معروف است ، از رزین فایبرگلاس پیچیده شده با روبان فایبرگلاس  یک سری الیاف شیشه برای تشکیل یک میله تقویت کننده برای ساخت استفاده می کند. مزیت اصلی میلگرد فایبرگلاس این است که هرگز در برابر قرار گرفتن در معرض نمک ها یا عناصر دیگر دچار خوردگی نمی شود. علاوه بر این ، میلگرد فایبرگلاس از مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد برخوردار است ، کاهش قابل توجهی در وزن دارد (75٪ سبک تر از فولاد) که باعث صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل می شود ، و در مقایسه با میلگرد فولادی دارای خواص الکتریکی غیر رسانا و عایق حرارتی است.

میلگرد فولاد ضد زنگ

میلگرد فولاد ضد زنگ جایگزین فولاد ضد زنگ برای فولاد کربن است که به عنوان ماده تقویت کننده بتن برای کاربردهایی که مقاومت در برابر خوردگی بالا است یا برای اجزای مهم سازه استفاده می شود. خوردگی فولاد کربن به طور معمول از ترکیبی از کربن شدن بتن با نفوذ کلرید حاصل می شود ، جایی که کلریدها در نتیجه استفاده از عوامل رسوب زدایی مانند نمک های پایه کلرید یا در معرض پاشیدن آب دریا به بتن نفوذ می کنند. واکنش عناصر خورنده بر روی فولاد باعث تشکیل زنگ می شود که حجم آن تا 6-7 برابر فلز اصلی گسترش می یابد. این فرایند انبساط نیروهایی ایجاد می کند که می تواند منجر به ترک خوردگی ، جوش خوردن و در بعضی موارد خرابی احتمالی سازه بتن شود.

خواص مقاوم در برابر خوردگی فولاد ضد زنگ این مکانیزم ها را از بین می برد. فولاد ضد زنگ در برابر اثرات خوردگی ناشی از نفوذ کلرید بسیار مقاوم است و برای محافظت از فولاد به قلیایی بودن زیاد بتن وابسته نیست. در حالی که هزینه اولیه بالاتری برای استفاده از آن وجود دارد ، کل هزینه های چرخه عمر پروژه ساخت و ساز در طول دوره خدمات آن ممکن است هنگامی کاهش یابد که هزینه های بالای تعمیر و نگهداری برای گزینه های دیگر در نظر گرفته شود.

میلگرد رشته ای

میلگرد رزوه دار نیز به نام میلگرد جامبو نامیده می شود ، حاوی انتهای رشته ای تک یا دوتایی بر روی میله است تا امکان استفاده از اتصال دهنده های استاندارد UNC را فراهم کند تا بتواند موارد را در جای خود ثابت کند ، شبیه پیچ لنگر. برای تولید یک بخش چرخان که قطر آن برابر با تغییر شکل میلگرد در پایین ترین نقطه آن است ، و سپس با استفاده از روند پیچاندن رول یا برش ، نخ ها باید برش داده شوند.

پارچه سیم جوش داده شده (WWF)

اگرچه با استفاده از کلمه میلگرد مشخص نشده است ، پارچه سیم جوش داده شده محصولی است که از سیم فولادی کم کربن جوش داده شده یا سیم فولاد ضد زنگ ساخته شده و به یک الگوی شبکه مربع یا مش در اندازه های مشترک متصل شده است که برای تقویت صفحات بتونی استفاده می شود. این به منظور افزایش مقاومت کششی دال های بتونی به همان روشی است که انواع دیگر میلگردها دارند.