خریدار ضایعات پلاستیک اهواز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات پلاستیک و دیگر نمونه های ضایعات در اهواز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات پلاستیک قم و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات پلاستیک

خرید ضایعات پلاستیکی اهواز

با بازیافت زباله های پلاستیکی و ننداختن آنها در فضاهای سبز و اقیانوس ها می توان از مشکلات زیست محیطی دور شد.

  1. زباله های پلاستیکی چیست؟

زباله های پلاستیکی یا  آلودگی پلاستیک ، “جمع  شدن  اشیا plastic پلاستیکی (به عنوان مثال بطری های پلاستیکی و موارد دیگر) در محیط  زمین است که بر حیات وحش ، زیستگاه حیات وحش و انسان تأثیر منفی می گذارد. این همچنین به مقدار قابل توجهی از پلاستیک که بازیافت نمی شود و در نهایت در محل دفن زباله یا در کشورهای در حال توسعه به مکان های تخلیه نشده غیرقانونی ریخته می شود ، اشاره دارد. به عنوان مثال ، در انگلیس سالانه بیش از 5 میلیون تن پلاستیک مصرف می شود – و با این حال تنها 1 چهارم آن بازیافت می شود.

سه چهارم بازیافت نشده به محیط زیست  وارد شده و اقیانوس های ما را آلوده کرده و به اکوسیستم ما آسیب می رساند. در کشورهای کمتر توسعه یافته ، در نهایت اکثر زباله های پلاستیکی در اقیانوس به پایان می رسند ، به این معنی که حیوانات دریایی به ویژه در معرض خطر هستند.

بنابراین بسیاری از مواردی که ما مصرف می کنیم از پلاستیک ساخته شده اند (مانند بطری های پلاستیکی و ظروف غذا) زیرا ارزان و در عین حال با دوام هستند. با این وجود ، تخریب پلاستیک به دلیل ساختار شیمیایی آن کند است (بیش از 400 سال یا بیشتر طول می کشد) ، که یک چالش بزرگ است. اگر بخواهیم از پسماند پلاستیک و آلودگی در سیاره خود برآییم ، کاهش مصرف پلاستیک و افزایش آگاهی در مورد بازیافت پلاستیک بسیار مهم است.

  خرید ضایعات پلاستیک اهواز

  1. چرا پلاستیک به یک مشکل جهانی تبدیل شده است؟

از اواخر قرن 20 ، ما به پلاستیک به عنوان یک ماده مقرون به صرفه ، متنوع و با دوام  وابسته هستیم. با این حال ، از آنجا که تخریب اکثر مواد پلاستیکی قرن ها به طول می انجامد ، تمام پلاستیکی که به محل دفن زباله در انگلیس ارسال شده است هنوز وجود دارد و با این حال هنوز هم بیشتر آن را تولید و مصرف می کنیم.

این پلاستیک باید جایی برود و اغلب قبل از اینکه به اقیانوس ختم شود ، جایی که زندگی دریایی را تهدید می کند ، بی خیال روی زمین یا رودخانه های کشورهای در حال توسعه می ریزد. واقعیت این است که ما به راحتی نمی توانیم با مقدار پلاستیک موجود در سیاره خود کنار بیاییم و نه با مقدار تولید شده خود ادامه می دهیم. به همین دلیل ، نگرش و رفتار ما نسبت به پلاستیک باید تغییر کند تا آینده ای سالم  برای سیاره ما تضمین شود.

  1. زباله های پلاستیکی در اقیانوس

زباله های پلاستیکی در اقیانوس های ما یک مشکل جهانی است ، اما چگونه زباله های ما از ابتدا وارد آب می شوند؟

در بسیاری از موارد ، به طور خاص در کشورهای پیشرفته تر ، زباله های پلاستیکی با مسئولیت پذیری دفع می شوند و به تاسیسات برای مرتب سازی ، بازیافت یا بازیابی ارسال می شوند. با این حال ، زباله های پلاستیکی تولید شده در کشورهای در حال توسعه به طور معمول در محل های تخلیه غیرمجاز قرار می گیرند ، یا به رودخانه ها  ریخته می شوند. پلاستیک های محل های تخلیه را می توان در اثر وزش باد به داخل توده های آب، مانند رودخانه های مجاور ، قبل از حمل به دریا منتقل کرد. مشکل دیگر حجم پلاستیکی است که از اروپا ، آمریکا و ژاپن به کشورهای در حال توسعه صادر می شود. استانداردهای بازیافت در کشورهای در حال توسعه با استانداردهای به کار رفته در کشورهای پیشرفته مقایسه نمی شود و به همین ترتیب ، رها سازی پلاستیک در محیط زیست باعث آسیب  قابل توجه محیط زیست می شود.

چه مقدار پلاستیک به اقیانوس می رود؟

هر ساله ، تقریباً هشت میلیون تن پلاستیک در اقیانوس های ما پایان می یابد. برخی از محققان پیش بینی می کنند که این رقم می تواند تا سال 2025 دو برابر شود ، در حالی که دیگران معتقدند که در اقیانوس های ما می تواند تا سال 2050 پلاستیک بیشتری از ماهی داشته باشد.

با گذشت زمان ، جریان های اقیانوس زباله ها را به مرکز می کشانند و در نتیجه تالاب های عظیمی از پلاستیک ایجاد می شود (بزرگترین آنها در اقیانوس آرام شمالی ، بین هاوایی و کالیفرنیا است که حاوی 1.8 تریلیون قطعه پلاستیک است). سرانجام ، این حرکت کششی در چمن باعث می شود که اشیا plastic پلاستیکی به چندین قطعه کوچکتر تجزیه شوند و باعث آلودگی محیط و زباله های پلاستیکی توسط حیوانات دریایی به راحتی بلعیده شوند.