خرید ضایعات پلاستیک کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات پلاستیک اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات پلاستیک

ضایعات پلاستیک در کرج

پلاستیک در وسایلی مانند بطری ها و ظروف یکبار مصرف دیده می شود از طرف دیگر تولیدکنندگان از پلاستیک در کالاهای بادوام مانند لوازم خانگی، مبلمان، پوسته باتری های اسید سرب و سایر محصولات استفاده می کنند. پلاستیک ها در محصولات غیر قابل دوام مانند پوشک های یکبار مصرف، کیسه های زباله، لیوان ها، ظروف، وسایل پزشکی و وسایل خانگی یافت می شوند. تولید رو به رشد پلاستیک در جهان  حدود 100 میلیون تن سالانه، فقط به مسدود کردن محل های دفن زباله و تهدید اقیانوس ها و حیات دریایی منجر نمی شود بلکه باعث تغییرات آب و هوایی نیز می شود. پلاستیک یکی از ماندگارترین آلاینده های روی زمین است، به طوری که اغلب 400 سال یا بیشتر طول می کشد تا تجزیه شود.

تاثیر پلاستیک بر اکوسیستم

پلاستیک هر گوشه از کره زمین را آلوده می کند، این مسیر به اعماق اقیانوس ها، مسیرهای جنگلی دور افتاده، یخ های قطب شمال و سواحل جزیره ای راه پیدا می کند. ما دقیقا نمی دانیم که پلاستیک بر پایه روغن چقدر طول می کشد تا تجزیه شود، اما حتی اگر تجزیه شود وقتی در خاک، رودخانه ها و اقیانوس ها قرار بگیرد، تمیز کردن آن غیرممکن است. پلاستیکی که در سواحل شسته می شود و روی سطح آب شناور است، فقط نمونه کمی از زباله های پلاستیکی است. بیش از دو سوم پلاستیک موجود در اقیانوس ها به کف دریا ختم می شود. از طرف دیگر بطری ها، کیسه ها و سایر مواد زائد پلاستیکی به تدریج به قطعات کوچکتر و کوچکتر معروف به میکروپلاستیک تقسیم می شوند، که باعث آسیب رساندن به اکوسیستم ها می شوند. با توجه به مواردی که گفته شد، خرید ضایعات پلاستیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

چگونه پلاستیک در تغییرات آب و هوایی نقش دارد؟

تقریبا تمام پلاستیک از مواد (مانند اتیلن و پروپیلن) از سوخت های فسیلی (بیشتر نفت و گاز) تهیه می شود. روند استخراج و حمل و نقل این سوخت ها و سپس تولید پلاستیک، میلیاردها تن گازهای گلخانه ای ایجاد می کند. به عنوان مثال، 4٪ از تولید سالانه نفت در جهان به تولید پلاستیک معطوف می شود و 4٪ دیگر در فرآیند تصفیه سوخت می شود. نور خورشید و گرما باعث می شود پلاستیک، گازهای گلخانه ای قدرتمندی آزاد کند و منجر به یک حلقه بازخورد نگران کننده شود. با تغییر آب و هوا، کره زمین داغتر می شود، پلاستیک به متان و اتیلن بیشتری تجزیه می شود و سرعت تغییرات آب و هوا را افزایش می دهد. ذرات کوچکتر (معروف به میکروپلاستیک) که از بین می روند و پراکنده می شوند، ناخواسته توسط حیوانات دریایی، از جمله پلانکتون و برخی از ماهی هایی که می خوریم، بلعیده می شوند. هرچه پلاستیک بیشتری تولید کنیم، به سوخت های فسیلی بیشتری نیاز داریم، در نتیجه تغییرات آب و هوایی را بیشتر می کنیم.

خرید و فروش ضایعات پلاستیک در کرج

از آنجا که امروزه بازیافت ضایعات پلاستیکی به عنوان یک کسب و کار می توان باعث کسب درآمد شود خرید ضایعات پلاستیک از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین با جمع آوری ضایعات پلاستیک می توانیم مشکلات زیست محیطی را کاهش دهیم. ضایعات پلاستیک مشهد هم تمام سعی خود را به کار برده تا با جمع آوری زباله های پلاستیکی آلودگی محیط زیست را کمتر کند.

قیمت ضایعات پلاستیک در کرج

قیمت نهایی ضایعات پلاستیک بستگی به مرحله آسیاب یا پرس کردن، شستشو یا گرنول کردن دارد. همچنین قیمت بازیافت پلاستیک به عوامل زیر بستگی دارد :

1-به تعداد اجزای ضایعات پلاستیکی که در بازیافت استفاده می شود.

2-تعداد و کیفیت موتورهایی  که در دستگاه بازیافت پلاستیک استفاده می شود.

3-جنس ضایعات پلاستیک و مقدار ناخالصی که در آن وجود دارد.

خریدار ضایعات پلاستیک کرج

خریدار ضایعات پلاستیک در همه جا وجود دارد، شما می توانید با بزرگترین خریدار ضایعات پلاستیک شهر خود آشنا شده و با فروش ضایعات پلاستیک به سود بالایی دست پیدا کنید. در صورت فروش ضایعات پلاستیک به این خریدارن سود بیشتری در مقایسه فروش آن به ضایعات آلومینیوم و یا سایر آهن آلات در خیابان به دست می آورید.

جمع بندی کلی

زباله های پلاستیکی مشکلاتی از جمله، پر کردن مکان های دفن زباله، مسدود شدن رودخانه ها و ایجاد آلودگی از طریق سوزاندن در فضای باز را دارد. برخی از پلاستیک ها نیز حاوی مواد شیمیایی خطرناک هستند و این امر خطرات بیشتری را برای حیات وحش و مردم به همراه دارد. بسیاری از زباله های پلاستیکی یکبار مصرف در نتیجه به آلودگی در کشورهای در حال توسعه با سیستم های ضعیف مدیریت پسماند منجر می شود. با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره کردیم جمع آوری ضایعات پلاستیک و استفاده مجدد از آن یک امر مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

قیمت ضایعات پلاستیک در کرج

ضایعات پلاستیک در کرج

خریدار ضایعات پلاستیک کرج

فروش ضایعات پلاستیک در کرج

خرید و فروش ضایعات پلاستیک در کرج