خریدار ضایعات یونولیت شیراز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یونولیت و دیگر نمونه های ضایعات در شیراز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در شیراز در مورد مرکز خریدار ضایعات یونولیت کرج و دیگر شهر ها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یونولیت

یونولیت ماده ای سفید و سبک است. این ماده در کارخانه های پتروشیمی تولید میشود. این محصول به نام های فوم و فیبر سفید هم شناخته می شوند. این محصول در بسیار از مواد به علت عایق حرارت و صدا و قابلیت بسته بندی، کاربرد دارد. یکی از موارد استفاده آن که بسیار هم مشاهده کردیم، استفاده از آن برای جابجا کردن محصولات دریایی استفاده می شوند. یونولیت ها به دلیل وزن کمی که دارند در ساختمان سازی هم استفاده می شوند. یونولیت بیش تر برای سقف های ساختمان ها کاربرد دارد. بهتر است چند ویژگی این محصول  که آن را به یکی از محصولات پر طرفدار تبدیل کرده، بیان کنیم. وجود ضایعا این محصول به کاهش بسیاری از هزینه ها کمک کرده است. با فروش و خرید ضایعات یونولیت شیراز میتوانید در کاهش این هزینه ها برای تولید دوباره یونولیت از مواد خام کمک کنید.

ویژگی های یونولیت

  1. کاهش مصرف فولاد
  2. حمل و نقل راحت تر
  3. عایق صدا و حرارت
  4. نصب آن راحت است.
  5. در هنگام آش سوزی دود تولید نمی کند.
  6. در برابر ضربه ها مقاومت بالایی دارند.

ضایعات یونولیت شیراز

یونولیت هایی که در هنگام تولید و شکل دادن، باقی می مانند و استفاده نمی شوند ، در دسته ضایعات قرار میگیرند. گفتیم که یونولیت ها برای مصارف مختلفی استفاده میشوند. پس از استفاده از این محصولات در ساختمان سازی ، جابجایی و …، یونولیت ها دور انداخته می شوند و استفاده نمیشوند. این یونولیت ها هم جزو ضایعات محسوب می شوند. این محصولات که از مواد نفتی و شیمیایی به دست می آیند، نباید در طبیعت رها شوند. این ضایعات برای جلوگیری از آسیب های زیست محیطی باید جمع آوری شوند و  بازیافت شود.

کاربرد ضایعات یونولیت

محصولاتی از جمله سایبان ها، اسباب بازی ها و …. از بازیافت ضایعات یونولیت در بازار، در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرند.

بازیافت ضایعات یونولیت

ضایعات یونولیت به دو روش بازیافت می شوند.

  • بازیافت سرد : در این روش ضایعات جمع آوری شده، خرد می شوند و در دستگاه هایی به دانه های ریز تبدیل می شوند. در این روش خاکی تولید می شود. این خاک برای بازیافت گرم مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از کوره هایی برای ذوب استفاده نمی شود.
  • بازیافت گرم : در این روش ضایعات پس از جمع آوری و خرد شدن، در کوره هایی برای ذوب فرستاده می شوند. در نهایت هم محصولات مورد نظر با اشکال مختلفی تولید می شوند.

مراحل بازیافت ضایعات یونولیت

در مطلب قبل فقط روش هایی که برای بازیافت یونولیت استفاده می شوند را بررسی کردیم. حال می خواهیم تمام مراحلی که باید طی شود تا این ضایعات بازیافت و سپس به محصولات کاربردی تبدیل شوند را بررسی کنیم.

  1. ضایعات یونولیت از سایت های فروش ضایعات از جمله سایت فروش ضایعات آهن، خریداری می شوند و یا از منطقه هایی که این ضایعات رها می شوند، جمع می شوند و به کارخانه های مربوط به بازیافت این محصول ارسال می شوند.
  2. اگر مواد اضافی مانند چسب و مواد غذایی به این ضایعات چسبیده باشد، تمیز و شست­ و شو و خشک می شود. اگر هم تمیز باشند، مستقیم به مرحله بعد می روند.
  3. این ضایعات در خرد و به قطعا کوچک تبدیل کمی شوند.
  4. ذرات خرد شده ذوب می شوند.
  5. این مواد ذوب شده به دانه هایی تبدیل می شوند و به صورت رشته در می آیند و با خنک کردن به گلوله تبدیل می شوند. این گلوله ها برای ساخت محصولات متنوعی به کارخانه ها ارسال می شود.

قیمت ضایعات یونولیت شیراز

امروزه بازیافت و خرید و فروش ضایعات یونولیت از ارزش بالایی در دنیا برخوردار است. این محصول همانطور که قبلا گفتیم در تولید بسیاری از محصولات استفاده می شود. افراد زیادی از خرید و فروش این ضایعات، برای رونق کسب و کار ها و همانطور که میدانید برای کسب درآمد استفاده می کنند. شما هم می توانید برای کسب درآمد بالا با بهترین قیمت ضایعات یونولید را خرید و فروش کنید. کارشناسان ما  در خرید ضایعات یونولیت شیراز در خدمت شما هستند.