خرید ضایعات یونولیت کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یونولیت و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد.

نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات یونولیت اهواز و دیگر شهر ها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یونولیت

مرکز ضایعات یونولیت کرج

از یونولیت برای عایق رطوبت و صدا و حرارت استفاده می شود. هنگام برش و شکل دادن به یونولیت، ضایعاتی تشکیل می شود که قابل بازیافت به صورت سرد و گرم است. هنگامی که یونولیت را بازیافت می کنیم کیفیت آن کمتر می شود بنابراین بهتر است یونولیت بازیافت شده را در محصولات یونولیت سقفی و… استفاده کنیم. از آنجا که ضایعات یونولیت تاثیر مخربی در محیط زیست دارد بهتر است با خرید ضایعات یونولیت کرج آلودگی محیطی را کمتر کنیم. در بسیاری از کشورها به دلیل هزینه زیاد بازیافت یونولیت، آنها را بازیافت نمی کنند.

مراحل بازیافت یونولیت

1-یونولیت ها مورد بررسی قرار می گیرند و از لحاظ فیزیکی و شکل ظاهری جدا می شوند. در این مرحله ضایعات کثیف از تمیز جدا می شوند.

2-در مرحله بعد ضایعات یونولیت شستشو داده می شود، سپس آنها را خشک می کنند.

3-در این مرحله ضایعات یونولیت تحت دمای بالا قرار می گیرند تا هوای بین ذرات آن از بین برود و سپس این ماده ذوب می شود.

4-مواد مذاب بدست آمده را توسط قالب به مهره های کوچک تبدیل می کنند سپس به وسیله آب، آنها را به شکل گلوله در می آورند.

5-در نهایت ماده ای که به دست آمده به کارخانه ها فرستاده می شود تا به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات جدید استفاده شود.

انواع یونولیت

یکی از یونولیت های موجود در بازار یونولیت فشرده است، که به دلیل وزن کم در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. از کاربردهای دیگر آن در صنعت خودروسازی، مجسمه سازی، عایق سازی، قالب سازی، صنایع غذایی و… است. دسته دیگر یونولیت ها، یونولیت سقفی است که در قالب بتن در بعضی از سقف ها استفاده می شود. از یونولیت دیواری می توانیم برای موارد تزیینی استفاده کنیم.

مزایای استفاده از یونولیت

1-کاهش حجم بتن

2-حمل و نقل آسان

3-مقاوم در برابر زلزله

4-کاهش در مصرف آهن و فولاد

5-عایق در برابر صوت و حرارت

6-افزایش سرعت انجام پروژه

کاربرد یونولیت

1-از یونولیت می توانیم در بسته بندی ها و در برخی مصالح ساختمانی از آنها استفاده کنیم.

2-یونولیت دارای وزن کم است در نتیجه حمل و نقل آن راحت است.

3-یونولیت از مواد فشرده ساخته شده در نتیجه از آسیب و پوسیدگی وسایل دارای روکش یونولیت جلوگیری می کند.

4-یونولیت را می توان در ساخت نما و سقف و دیوار استفاده کرد.

خرید یونولیت

امروزه از یونولیت در صنایع مختلف به خصوص ساختمان سازی استفاده می شود. یونولیت را می توانید بر اساس نیاز خود و فاکتورهای ضخامت، فشردگی، دانسیته و… انتخاب کنید. ضایعات یونولیت تبریز در زمینه بازیافت یونولیت و تولید محصولات جدید فعالیت می کند.

جمع بندی

هنگام بازیافت یونولیت باید از کاتالیزور های مناسب استفاده کنیم تا مشکلات فنی به وجود نیاید و سطح کیفی بازیافت بیشتر شود. یونولیت به دلیل وزن کم در ساختمان سازی استفاده می شوند، اما ممکن است در هنگام آتش سوزی ساختمان تغییر شکل دهد و کارایی خود را از دست دهد. برای جلوگیری از این امر بهتر است از یونولیت با کیفیت بالا استفاده کنیم. امروزه بازیافت یونولیت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، گرچه در بسیاری از کشور ها به دلیل هزینه بالای بازیافت یونولیت، این امر کمتر انجام می شود.