خریدار ضایعات یونولیت قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یونولیت و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات یونولیت یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یونولیت

خرید ضایعات یونولیت قم

پلی استایرن یا همان یونولیت، یک ماده بسته بندی پلاستیکی بسیار محبوب است که به دلیل خاصیت عایق و محافظت عالی، کاربرد وسیعی در بسته بندی مواد غذایی، کالاهای الکترونیکی، لوازم برقی، مبلمان و غیره پیدا می کند. پلی استایرن همچنین برای تولید محصولات مفید مانند لیوان یکبار مصرف، سینی، کارد و چنگال، کارتن، کیف و غیره استفاده می شود.

مشکلات استفاده از یونولیت و ضایعات آن

با وجود جذابیت پلی استایرن ، شهرداری ها و سازمان ها با مشکل فزاینده ای در دفع بسته بندی و محصولات پلی استایرن روبرو هستند. پلی استایرن که بزرگ و حجیم است ، فضای قابل توجهی را در سطل های زباله اشغال می کند ، به این معنی که سطل ها سریعتر پر می شوند و بنابراین باید بیشتر اوقات تخلیه شوند. پلی استایرن در مقایسه با حجم خود سبک است، بنابراین مقدار زیادی از محل دفن زباله را اشغال می کند و می تواند در اطراف دمیده شود و باعث ایجاد مزاحمت در مناطق اطراف شود.

اگرچه برخی از شرکت ها سیاست بازیافت دارند، اما بیشتر پلی استایرن هنوز به محل های دفن زباله در سراسر جهان راه پیدا می کند. طبق برآوردهای محافظه کارانه ، صدها هزار تن پلی استایرن زائد در خاورمیانه تولید می شود و هر سال به محل دفن زباله ارسال می شود.

ضایعات یونولیت

ضایعات یونولیت بخشی از مشکل جهانی زباله های پلاستیکی است. سالانه صدها میلیون تن پلیمر تولید می شود که اکثر آنها پس از استفاده دور ریخته می شوند. به دلیل پایداری شیمیایی و دوام پلیمرهای صنعتی ، زباله های پلاستیکی به راحتی در محل های دفن زباله تجزیه نمی شوند و اغلب سوزانده می شوند که این امر باعث تولید دی اکسید کربن و سایر گازهای خطرناک می شود. به منظور جلوگیری از سیل فزاینده ضایعات پلیمری و کاهش انتشار دی اکسید کربن، پلاستیک ها باید بازیافت یا به محصولات جدید با ارزش افزوده تبدیل شوند.

در حال حاضر، بازیافت اکثریت قریب به اتفاق پلاستیک ها از نظر اقتصادی امکان پذیر نیست. مرتب سازی و جداسازی آنها از نظر زمان و کار زیاد است ، در حالی که فرآوری و تولید مجدد شیمیایی نیاز به انرژی قابل توجهی و حلالهای سمی دارد. پلیمرهای دوباره فرآوری شده اغلب عملکرد کمتری نسبت به یونولیت و پلاستیک خام دارند.

آثار زیست محیطی

در حالی که تخمین زده می شود که محصولات یونولیت کمتر از یک درصد از وزن کل مواد دفن زباله را تشکیل می دهند ، کسری از فضای دفن زباله که با آن بسیار سبک است بسیار بیشتر است. علاوه بر این، یونولیت اساساً تجزیه پذیر نیست، یعنی تجزیه آن صدها سال و حتی شاید هزاران سال طول بکشد. حتی هنگامی که در محل دفن زباله دفع می شود، یونولیت می تواند به راحتی توسط باد حمل شود و در خیابان ها زباله بریزد یا به آبهای آلوده منجر شود. هنگامی که فوم یونولیت از هم جدا می شود ، اجزای کوچک پلی استایرن می توانند توسط حیوانات خورده شوند که می تواند باعث خفگی یا انسداد روده آن ها شود.

یونولیت همچنین می تواند پس از تجزیه در اقیانوس توسط ماهیان مصرف شود. حیوانات دریایی بالاتر از زنجیره غذایی می توانند ماهی هایی را که یونولیت مصرف کرده اند بخورند، بنابراین آلاینده وارد بدن آن ها نیز می شود. یونولیت ماده ای سرطان زاست و وجود آن در طبیعت می تواند برای همه موجودات زنده خطرناک باشد.

روند بازیافت یونولیت

به نظر می رسد این تصور اشتباه رایج وجود دارد که پلی استایرنیا همان یونولیت غیر قابل بازیافت است. از آنجا که یونولیت یک ترموپلاستیک است، در واقع می توان آن را ذوب کرد و به انواع مختلف پلاستیک تبدیل کرد. در حال حاضر ، بازیافت پلی استایرن (یا فوم EPS) اساساً مراحل زیر را دنبال می کند:

تفکیک – محصولات فوم EPS از سایر ضایعات جدا شده و سپس طبقه بندی می شوند.

تراکم – محصولات فوم جدا شده EPS به منظور کاهش حجم به یک فشرده کننده داده می شود. فشرده کننده می تواند حجم را تا 98 درصد کاهش دهد.

خرد کردن – قطعات بزرگتر به صورت تکه تکه خرد می شوند.

ذوب/اکستروژن – قطعات خرد شده از طریق گرم کردن و ذوب شدن، برای تولید چوب لباسی، قاب عکس، قاب دی وی دی و بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر استفاده می شود.

فروش ضایعات یونولیت قم 

جهت خرید ضایعات یونولیت قم می توانید از سایت آهن قراضه اقدام کنید. با این کار می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید و همچنین به محیط زیست کمک کنید.

قیمت ضایعات یونولیت قم

قیمت ضایعات یونولیت قم به مقدار آن ها بستگی دارد. جهت استعلام قیمت و خرید ضایعات یونولیت می توانید با ما تماس بگیرید.