خریدار ضایعات یونولیت اهواز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یونولیت و دیگر نمونه های ضایعات در اهواز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اهواز در مورد مرکز خرید ضایعات یونولیت قم و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید

خرید ضایعات یونولیت

خرید ضایعات یونولیت اهواز

یونولیت چیست؟ نام اصلی یونولیت پلی ساکارید ، پلی استایرن یا همان پلاستوفوم است که در داخل کشور با نام یونولیت شناخته می شود.
یونولیت نوعی عایق در برابر صدا ، رطوبت و گرما و نوعی پلیمر به رنگ سفید است. استفاده از این مواد در بسته بندی ابزارهای الکترونیکی و برقی ، عایق ، تبلیغات و موارد دیگر. دانه های این مواد دارای وزن حجمی متفاوتی با اندازه های کوچک و درشت هستند که به صورت بلوک ، گرانول و ورق ارائه می شوند.

مزایای خرید ضایعات یونولیت:
کاهش مصرف آهن و فولاد
مقاوم در برابر زلزله
حمل و نقل آسان
کاهش حجم بتن
عایق در برابر صدا و گرما

خرید ضایعات یونولیت اهواز

انواع یونولیت:

یونولیت فشرده:

به دلیل چگالی ای که درون این یونولیت قرار گرفته باعث وزن زیاد آن شده است که کاربرد این نوع یونولیت در  صنایع غذایی ، صنعت ساختمانی ، صنعت خودروسازی ، مجسمه سازی ، درب‌های ضد سرقت ، عایق کاری و…می باشد.

یونولیت سقفی استاندارد

با توجه به استفاده گسترده از یونولیت سقفی استاندارد در زمینه تولید کف سقف ، سازمان استاندارد ایران 11108 را برای انبساط پلی استایرن و محصولات آن جمع آوری کرده است. در این استاندارد ، تمام مشخصات بلوک سقف با جزئیات مشخص شده است ، شاخص ترین آن حداقل چگالی 12 کیلوگرم در متر مکعب است و شاخص مهم دیگر ، درجه سوزاندن آهسته است که به وضوح درجه E. unolite است. عمران گستر از سال 1988 توانست استاندارد را بدست آورد و با کمک آزمایشگاه مجهز استاندارد بهترین بلوک های سقفی را تولید کند.

 ویژگی ها و مزایای نوع سقفی

وزن سقف را کاهش می دهد
کاهش زمان و هزینه
کاهش اندازه ستون ها و تیرچه ها
کاهش بتن مصرفی
مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی
عایق حرارت و صدا
حمل آسان و  قیمت مناسب

یونولیت دیواری:

این نوع یونولیت برای دیوار پوش ها ، زمین های باشگاهی( به دلیل اینکه یک ضد ضربه است) استفاده می شود. یونولیت دیواری از سر و صدا ها جلوگیری می کند و برای تزئیین دیوار ها از آن استفاده می شود که بیشتر به رنگ صورتی آن را خریداری می کنند.

موارد مصرف یونولیت در ساختمان

برای عایق ها صوتی و حرارتی

عایق های موجود در سرد خانه ها و یخچال ها

ایجاد فوم بسته بندی

استفاده برای بلوک های سقفی

برای بلوک های سیمانی

ساخت تابلو های تزئینی و تبلیغاتی

ایجاد ورق های پلاستوفومی