خریدار ضایعات یو پی وی سی تهران

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات یو پی وی سی و دیگر نمونه های ضایعات در تهران و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در تهران در مورد مرکز خرید ضایعات یو پی وی سی اصفهان نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات یو پی وی سی

UPVC (پلی وینیل کلراید) یک پلیمر ترموپلاستیک از وینیل کلراید است. از کل کاربردهای این پلاستیک ، می توان تولید مواد ورق را برای مصارف ساختمانی و صنعتی جدا کرد. با توجه به نوع ساختار ، پلاستیک های ورق UPVC به کف و جامد تقسیم می شوند. فروش ضایعات UPVC و خرید ضایعات یو پی وی سی تهران با مناسب ترین قیمت.

ویژگی ضایعات یو پی وی سی تهران

ورق های UPVCدارای مقاومت مکانیکی کافی و مقاومت در برابر رطوبت ، خاصیت عایق الکتریکی خوب ، مقاومت شیمیایی هستند (در بنزین و نفت سفید حل نمی شوند ، در برابر اسیدها و قلیاها مقاوم هستند) ، ظاهر زیبایی دارند ، به راحتی برش داده می شوند ، قالب می شوند ، جوش داده می شوند و چسب می خورند . این ماده عملاً آب و رطوبت جو را از هوا جذب نمی کند که تورم ، تغییر شکل و تاب خوردن محصولات PVC را در تمام طول عمر از بین می برد. حتی تماس مستقیم طولانی مدت با آب باعث تغییر در ظاهر و عملکرد مواد نمی شود. تمام  ضایعات یو پی وی سی را می توان به گروهی از مواد قابل احتراق که از احتراق در هوا پشتیبانی نمی کنند نسبت داد.  ضایعات یو پی وی سی از مقاومت نور خوبی برخوردار هستند.

کاربرد ضایعات یو پی وی سی تهران

ورق یو پی وی سی فوم دار ، یک ورق پلاستیکی با ساختار داخلی منافذ ریز و سطح صاف و یکنواخت است. ورق PVC کف شده سبک است ، از عایق صدا و مقاومت در برابر رطوبت خوبی برخوردار است و در برابر تأثیرات محیطی مقاوم است. ضایهات یو پی وی سی یکی از پرمصرف ترین مواد برای تولید تبلیغات در فضای باز است ؛ این ضایعات به روشهای مختلف پردازش (مهر زنی ، حکاکی و فرز ، استفاده از تصاویر چاپی) کمک می کند. مواد پلیمری مدتها و محکم وارد زندگی روزمره شده اند و در بسیاری از موارد توسط مواد دیگر کاملاً جایگزین نمی شوند. مواد پلیمری پلی وینیل کلراید گسترده ترین و مورد تقاضا در میان سایر پلیمرها است. نام پلی وینیل کلراید (PVC) فرمول شیمیایی پلیمر را منعکس می کند. از نظر شکل ظاهری و اجرای آن ، پلی وینیل کلرید بسیار متنوع است: پلاستیک ورق PVC می تواند سفید یا شفاف ، براق یا مات ، سخت یا انعطاف پذیر باشد. به لطف همین تنوع است که بیشترین گسترش را پیدا کرده است.

تولید ضایعات یو پی وی سی تهران

پلی وینیل کلراید (UPVC) از طریق پلیمریزاسیون وینیل کلراید در حضور آغازگرها بدست می آید که می تواند با یا بدون افزودن نرم کننده پردازش شود ؛ بنابراین UPVC پلاستیکی و پلاستیک نشده (پلاستیک وینیل) از هم متمایز می شوند. ضایعات یو پی وی سی واقعی ، رنگ های مختلفی را می توان به آن افزود که به ماده رنگ دلخواه می دهد. همچنین برای افزایش مقاومت در برابر مواد و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش ، تثبیت کننده هایی به آن اضافه می شوند. پلیمریزاسیون می تواند به صورت بلوک ، محلول یا امولسیون انجام شود. متداول ترین روشهای امولسیون ، سوسپانسیون و لاتکس است. هنگامی که پلیمریزاسیون لاتکس ، تحت عمل آغازگرهای محلول در آب ، در حضور امولسیون کننده هایی مانند صابون ها انجام می شود ، این پلیمر به صورت بهترین سوسپانسیون آبی بدست می آید که با انعقاد با الکترولیت ها یا تبخیر مستقیم از آن آزاد می شود.

یو پی وی سی لاتکس به خوبی پلاستیک شده و چسباندن آن آسان است. پلیمریزاسیون سوسپانسیون که در حضور آغازگرهای محلول در آب و تثبیت کننده های امولسیون مانند استایرومال و غیره انجام می شود ، یک پلیمر خشن تر و خالص تر با ویژگی های خوب عایق الکتریکی تولید می کند. این ماده دارای خواصی است که آن را در بسیاری از صنایع ضروری می کند. ورق های یو پی نسبت به محیط های شیمیایی تهاجمی بی اثر هستند ، آنها به سختی قابل اشتعال هستند و از روند احتراق به خوبی پشتیبانی نمی کنند ، به خوبی تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند و در عین حال مقاومت خود را حفظ می کنند. ورق یو پی وی سی خود را به عنوان ماده ای با ویژگی های عالی تثبیت کرده است. دارای وزن کم ، اشتعال کم ، مقاومت زیاد در برابر تأثیرات جوی ، ایمنی در برابر محیط های تهاجمی است و به خوبی خود را به انواع مختلف پردازش می دهد.

با توجه به چنین کیفیت های عالی ، از پلی وینیل کلراید به طور گسترده ای برای اهداف مختلف استفاده می شود: در ساخت مبلمان ، در ساخت تبلیغات در فضای باز ، ساندویچ پانل های PVC ، که به طور گسترده ای در ساخت و ساز استفاده می شود. از آنجا که مواد یو پی وی سی عملاً رطوبت جو را جذب نمی کند ، از محصولات یو پی وی سی در طول عمر طولانی مستثنی است. حتی تماس مستقیم با آب نیز عملکرد و شکل ظاهری مواد را تغییر نمی دهد.

خاصیت ضایعات یو پی وی سی

این خاصیت است که کاربرد آن را برای سازه های ساختمانی و تولید محصولات تبلیغاتی در فضای باز تعیین می کند. طرفداری از استفاده از پلاستیک یو پی وی سی در ساخت و ساز و تبلیغات این واقعیت است که به آن تعلق دارد. مواد ورق به دلیل خاصیت شفافیت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ضاییعات یو پی وی سی از نظر مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر ضربه از سایر مواد مانند پلی استایرن ، پلکسی گلاس برتر است. از مقاومت بالا در ساخت سقف ، سایبان ، چراغ های دید و سایر سازه های مدرن ساختمان استفاده می شود. این ماده همچنین در تزئینات داخلی ، در ساخت غرفه های نمایشگاهی ، تابلوها ، صفحات مورد استفاده قرار می گیرد.

روش های پردازش یو پی وی سی

مواد یو پی وی سی به راحتی با تمام ماشین آلات استاندارد و ابزارهای مناسب برای پردازش فلز و چوب پردازش می شوند. ورق های یو پی وی سی به راحتی توسط هر اره ای با دندانه های ریز صاف برش داده می شوند. سطح ورق یو پی وی سی برای چاپ تصاویر با جوهر روی صفحه مناسب است.   هنگام کار با ورق های یو پی وی سی ، آن ها اغلب به چسباندن متوسل می شوند. چسب حل کننده برای چسباندن ورق ها مناسب ترین است. هنگام اتصال به مواد دیگر ، می توانید از یک چسب با حلالی بر پایه پلی اورتان استفاده کنید. گاهی اوقات به جای چسب زدن از جوشکاری استفاده می شود. ورق ها را می توان با استفاده از تجهیزات جوشکاری هوای گرم یا تیغه گرم به یکدیگر جوش داد. ورق های یو پی وی سی با استفاده از دریل و فرز برای پلاستیک ها با حفاری و فرز به خوبی کار می کنند. هنگام پردازش ورق ها ، آنها باید با استفاده از گیره یا پیچ و مهره روی دستگاه ثابت شوند. برای توزیع یکنواخت بار ، توصیه می شود از واشر با قطر بزرگتر استفاده کنید.