خریدار ضایعات آلومینیوم قم

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در قم و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در قم در مورد مرکز خرید ضایعات آلومینیوم یزد و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

ضایعات آلومینیوم

خرید ضایعات آلومینوم قم

آلومینیوم (Al) عنصر شیمیایی و فلز سفید نقره ای سبک وزن سفید گروه اصلی 13 (گروه بور) جدول تناوبی است. آلومینیوم فراوان ترین عنصر فلزی در پوسته زمین و پرکاربردترین فلز غیر آهنی است. آلومینیوم به دلیل خواص شیمیایی مخصوص خود هرگز به شکل فلزی در طبیعت وجود ندارد ، اما ترکیبات آن تقریباً در همه سنگها ، پوشش گیاهی و جانوران به میزان بیشتر یا کمتر وجود دارد. آلومینیوم در 16 کیلومتری خارجی (10 مایل) پوسته زمین متمرکز شده است که از این میزان حدود 8 درصد وزن آن را تشکیل می دهد. مقدار آن فقط توسط اکسیژن و سیلیکون بیشتر می شود. نام آلومینیوم از کلمه لاتین alumen گرفته شده است که برای توصیف آلوم پتاس یا سولفات پتاسیم آلومینیوم استفاده می شود.

ترکیبات آلومینیوم

آلومینیوم در سنگهای آذرین عمدتا به عنوان آلومینوسیلیکات در فلدسپات ها، فلدسپاتوئیدها و میکا ها وجود دارد. در خاک رس و در صورت هوازدگی بیشتر به عنوان بوکسیت و لاتریت غنی از آهن موجود است. بوکسیت، مخلوطی از اکسیدهای آلومینیوم هیدراته و سنگ معدن اصلی آلومینیوم است. اکسید آلومینیوم کریستالی (سنگ مرمر، گروند) که در چند سنگ آذرین وجود دارد، به عنوان ساینده طبیعی یا در انواع ظریف آن به عنوان یاقوت و یاقوت کبود استخراج می شود. آلومینیوم در سنگهای قیمتی دیگر مانند توپاز، گارنت و کریسوبریل وجود دارد. آلونیت و کرایولیت از دیگر مواد معدنی آلومینیوم و دارای اهمیت تجاری هستند.

تاریخچه آلومینیوم

قبل از 5000 سال پیش از میلاد مسیح مردم بین النهرین سفالی خوب از خشتی می ساختند که عمدتاً از ترکیب آلومینیوم تشکیل شده بود و تقریبا 4000 سال پیش مصری ها و بابلی ها از ترکیبات آلومینیوم در مواد شیمیایی و داروهای مختلف استفاده می کردند. پلینی به کلمه آلومن اشاره می کند، که امروزه به نام زاج شناخته می شود. زاج ترکیبی است از آلومینیوم که به طور گسترده در جهان باستان و قرون وسطی برای رفع رنگ در منسوجات استفاده می شد. در نیمه دوم قرن 18 ، شیمیدانانی مانند آنتوان لاووازیر آلومینا را به عنوان منبع بالقوه فلز تشخیص دادند.

موارد استفاده آلومینیوم

آلومینیوم به مقدار کمی به فلزات خاص اضافه می شود تا خواص آنها را برای مصارف خاص بهبود بخشد. مانند برنز آلومینیوم و بیشتر آلیاژهای پایه منیزیم. یا برای آلیاژهای پایه آلومینیوم، مقادیر متوسط ​​فلزات دیگر و سیلیکون به آلومینیوم اضافه می شود. از این فلز و آلیاژهای آن برای ساخت هواپیما، مصالح ساختمانی، اقلام مصرفی (یخچال ، تهویه مطبوع و ظروف پخت و پز) هادی های برقی و تجهیزات شیمیایی و پردازش مواد غذایی استفاده می شود.

خواص آلومینیوم

آلومینیوم خالص (99.996 درصد) کاملاً نرم و ضعیف است. آلومینیوم تجاری (99 تا 99.6 درصد خالص) با مقدار کمی سیلیکون و آهن سخت و قوی است. آلومینیوم در این حالت منعطف و بسیار چکش خوار است. آلومینیوم را می توان به سیم کشیده یا به صورت فویل نازک در آورد. چگالی این فلز فقط یک سوم آهن یا مس است. آلومینیوم اگرچه از نظر شیمیایی فعال است ، اما در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، زیرا در هوا یک فیلم اکسید سخت و سخت روی سطح آن تشکیل می شود.

آلومینیوم رسانای عالی حرارت و برق است. رسانایی گرمایی آن تقریباً نصف مس است و هدایت الکتریکی آن نیز حدود دو سوم مس است. تمام آلومینیوم طبیعی ایزوتوپ پایدار آلومینیوم 27 است. آلومینیوم فلزی و اکسید و هیدروکسید آن غیر سمی هستند.

فعالیت شیمیایی آلومینیوم

آلومینیوم به آرامی توسط اسیدهای رقیق مورد حمله قرار می گیرد و به سرعت در اسید کلریدریک غلیظ حل می شود. با این حال، اسید نیتریک غلیظ می تواند در اتومبیل های مخزن آلومینیومی حمل شود زیرا فلز را غیرفعال می کند. حتی آلومینیوم بسیار خالص به شدت مورد حمله قلیایی مانند سدیم و هیدروکسید پتاسیم قرار می گیرد تا هیدروژن و یون آلومینات تولید شود. آلومینیوم بسیار ریز به دلیل اشتعال زیاد به اکسیژن ،در صورت احتراق، با تشکیل اکسید آلومینیوم و کاربید در مونوکسید کربن یا دی اکسید کربن می سوزد، اما در دمای تا حرارت قرمز، آلومینیوم نسبت به گوگرد بی اثر است.

ضایعات آلومینیوم قم

آلومینیوم فلزی قابل بازیافت است. بنا بر این ضایعات آلومینیومی قابل خرید و فروش است. می توانید ضایعات آلومینیوم خود را به قراضه آهن بفروشید. با ما تماس بگیرید تا ما به محل مورد نظر شما بیاییم و ضایعات آلومینیوم شما را خریداری کنیم.

فروش ضایعات آلومینیوم در قم

با خرید ضایعات آلومینیوم قم می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، به حفظ محیط زیست کمک کنید.