خریدار ضایعات آلومینیوم اهواز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم و دیگر نمونه های ضایعات در اهواز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات دراهواز در مورد مرکز خرید ضایعات آلومینیوم قم و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید

ضایعات آلومینیوم

خرید ضایعات آلومینیوم اهواز

ضایعات آلومینیوم فرایندی است که پس از تولید اولیه آلومینیوم قراضه می تواند در محصولات مورد استفاده مجدد قرار گیرد. این فرآیند شامل ذوب مجدد فلز است ، که بسیار ارزانتر و کم مصرفتر از ایجاد آلومینیوم جدید از طریق الکترولیز اکسید آلومینیوم (Al2O3) است که ابتدا باید از سنگ بوکسیت استخراج شود و سپس با استفاده از فرآیند بایر تصفیه شود. بازیافت قراضه آلومینیوم فقط به 5 درصد انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم جدید از سنگ خام نیاز دارد.  به همین دلیل ، تقریباً 36٪ از کل آلومینیوم تولید شده در ایالات متحده از قراضه بازیافتی قدیمی است. ظروف نوشیدنی مستعمل بزرگترین جز ضایعات آلومینیوم فرآوری شده است و بیشتر آن در قوطی های آلومینیومی ساخته می شود.

مزایا ضایعات آلمینیوم

آلومینیوم یک ماده قابل بازیافت بینهایت است و برای بازیافت آن تا 95 درصد انرژی کمتری نسبت به تولید آلومینیوم اولیه لازم است که انتشار گازهای گلخانه ای را محدود می کند. امروزه ، حدود 75 درصد از کل آلومینیوم تولید شده در تاریخ ، تقریباً یک میلیارد تن ، هنوز در حال استفاده است.

خرید ضایعات آلومینیوم اصفهان به طور کلی در تولید آلومینیوم جدید صرفه جویی قابل توجهی می کند ، حتی اگر هزینه جمع آوری ، جداسازی و بازیافت در نظر گرفته شود. در دراز مدت ، پس انداز ملی بزرگتری نیز انجام می شود که کاهش هزینه سرمایه مربوط به محل های دفن زباله ، معادن و حمل و نقل بین المللی آلومینیوم خام در نظر گرفته شود.

۱. ذخیره انرژی

بازیافت آلومینیوم حدود 5٪ از انرژی مورد نیاز برای ایجاد آلومینیوم از بوکسیت را مصرف می کند. اکستروژن قالب آلومینیوم یک روش خاص برای بدست آوردن مواد قابل استفاده مجدد از ضایعات آلومینیوم است اما به یک فرآیند ذوب نیاز به انرژی زیادی ندارد. در سال 2003 ، نیمی از محصولات تولید شده با آلومینیوم  بازیافت شده تهیه شده است.

۲.صرفه جویی در محیط زیست

سود حاصل از انتشار دی اکسید کربن به نوع انرژی مصرفی بستگی دارد. الکترولیز را می توان با استفاده از برق حاصل از منابع سوخت غیر فسیلی ، مانند هسته ای ، زمین گرمایی ، برق آبی یا خورشیدی انجام داد. تولید آلومینیوم جذب منابع ارزان برق می شود. کانادا ، برزیل، نروژ و ونزوئلا 61 تا 99٪ برق آبی دارند و تولید کنندگان عمده آلومینیوم هستند. استفاده از آلومینیوم بازیافتی نیز نیاز به استخراج بوکسیت را کاهش می دهد.

مقدار زیاد آلومینیوم استفاده شده به این معنی است که حتی درصد کمی از دست دادن هزینه های زیادی است ، بنابراین جریان مواد به خوبی کنترل می شود و به دلایل مالی حساب می شود. تولید و بازیافت کارآمد برای محیط زیست نیز مفید است.

خرید ضایعات برنج اهواز