خریدار ضایعات کارتن اهواز

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در اهواز و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در اهواز در مورد مرکز خرید ضایعات کارتن قم و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات کارتن

بازیافت کارتن
بازیافت کارتن یک روش معمول برای ضایعات کارتنی و مقوایی است،  سوزاندن کارتن یک مواد سمی تولید می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به  سایت خرید ضایعات کارتن اهواز مراجعه کنید. نتایج نشان داده است که بازیافت مقوا از نظر اقتصادی امکان پذیر است.

آیا مقوا قابل بازیافت است؟

بله ، مقوا قابل بازیافت است و باید توسط مصرف کنندگان ، مشاغل و موسسات بازیافت شود. مقوا یکی از متداول ترین مواد زائد است که تقریباً در هر شغلی تولید می شود. در واقع ، EPA تخمین می زند که سالانه 24.1 میلیون تن مقوا راه راه دور انداخته شود. خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق آن مقوا – تا 91 درصد – بازیافت می شود. بنابراین ، مقوا یکی از آسانترین مواد بازیافتی در جهان است.

 فرآیند بازیافت کارتن
فرآیند بازیافت کارتن شامل مراحل مختلفی از جمله جمع آوری ، حمل و نقل ، مرتب سازی ، فرآوری به مواد اولیه قابل استفاده و سرانجام استفاده از آن ماده اولیه برای تولید محصولات جدید ظروف تخم مرغ است  که در کارخانه پردازش مجدد ، کارتن و آب مخلوط می شوند با هم در یک سرعت بالا در “خمیر ساز توربوفلکس” برای جدا کردن  مقوا  از هم جدا می شوند و الیاف آلاینده هایی مانند منگنه ، سیم ، پلاستیک و رشته ها با عبور از داخل دستگاه  از بین می روند.
تفاله از طریق تجهیزات تمیز کردن و غربالگری. سپس پالیر با مواد شیمیایی و حرارت داده می شود تا جوهر و چسب شل شود تا بتوان آنها را شست. تفاله تمیز شده با آن رقیق می شود . آب  با مقادیر کمی از مواد افزودنی کاغذ سازی مخلوط می شود. محصولات جدید ظروف تخم مرغ ، با استفاده از همان فرآیند فشار دادن و خشک کردن که برای ساخت کاغذ و مقوا از مواد بکر است.
در مرحله تصفیه ، تفاله را زده تا الیاف کاغذ متورم شود. در این فرآیند ، ظرف تخم مرغ  بدست می آیند. وقتی هدف مقوا بازیافتی سفید است ، تفاله سفید می شود با اکسیژن یا دی اکسید کلر برای روشن یا سفیدتر شدن آن ها را با رنگهای مصنوعی   رنگ آمیزی می کنند.

خرید ضایعات کارتن اهواز

انواع کارتن ضایعات

کارتن ضدعفونی

خنک نگهدارنده

کارتن و مقوا چگونه بازیافت می شود؟

روش کارگاهی : کاغذ ها را در دستگه پالیر می ریزیم سپس آن را با آب مخلوط کرده تا خمیری مانند شود و خمیر را تبدیل به ورق می کند و این ورق را در معرض نور آفتاب قرار میگیرد تا خشک شود.

که از این کارتن ها برا ی شانه تخم مرغ استفاده می کنیم.

روش کارخانه ای: مانند روش قبل کارتن ها را خمیر کرده و خمیر بدست آمده را با ماده ای مخلوط می کنند.

مزایای بازیافت کارتن چیست؟

 بازیافت کارتن باعث صرفه جویی در قطع درختان می شود

صرفه جویی در مصرف آب

کارخانه ها انرژی کمتری مصرف می کنند.

ایجاد اشتغال با جمع آوری کارتن ه و مقواها و…

کاهش میزان انتشار CO2

بازیافت کارتن موجب صرفه جویی در فضای دفن زباله می شود