خرید ضایعات کارتن کرج

شرکت قراضه آهن بهترین خریدار ضایعات کارتن و دیگر نمونه های ضایعات در کرج و دیگر شهر ها با بهترین قیمت در محل مورد نظر شما می باشد. نیرو های ما در کمترین زمان ممکن در محل حاظر شده و ضایعات را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و  در کوتاه ترین زمان ممکن تسویه صورت می گیرد.

در این مجموعه علاوه بر خرید، فروش انواع ضایعات با بهترین قیمت پیشنهادی نیز صورت می گیرد. جهت خرید و فروش ضایعات در هر نقطه از کشور و دریافت قیمت روز بازار، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با مرکز خریدار ضایعات آهن تماس بگیرید و یا برای ما ایمیل بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد مرکز ضایعات در کرج در مورد مرکز خرید ضایعات کارتن اهواز و دیگر شهرها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید ضایعات کارتن

ضایعات کارتن کرج

کارتن از چند لایه تشکیل شده است که هنگام بازیافت باید لایه های ضایعات کارتن را جدا کرد، این کار یک فرآیند تخصصی است. کارتن متوسط از تعداد حداقل سه ماده لایه ای 75٪ مقوا (از چوب)، 21٪ پلی اتیلن (نوعی پلاستیک) و 4٪ آلومینیوم (فقط در بسته های طولانی مدت یا آسپتیک) تشکیل شده است. این ترکیب منحصر به فرد است که بسته بندی کارتن را برای ذخیره مواد غذایی و نوشیدنی ایمن و کارآمد می کند، همچنین به این معنی است که کارتن های بازیافت به فرآیند بسیار خاصی نیاز دارد. کارتن ها پس از جمع آوری به یک مرکز تخصصی منتقل می شوند و در آنجا به آب آغشته شده تا الیاف مقوا را جدا شود. سپس این مواد خشک شده و در محصولات جدید کاغذی بازیافت می شوند.

بازیافت کارتن های نوشیدنی

کارتن های نوشیدنی به دلیل آرایش پیچیده مخصوص، بازیافت را چالش برانگیز می کند. در حالی که مواد استفاده شده از نظر فنی قابل بازیافت هستند، فرمت کارتن که معمولا شامل لایه های پیوندی کارتن، پلیمرهای پلاستیکی و آلومینیوم است، جداسازی این مواد برای بازیافت و پردازش مجدد آن دشوار است. آهن قرضه سعی کرده است با خرید ضایعات کارتن کرج آلودگی محیط زیست را کاهش دهد.

کارتن چگونه بازیافت می شود

کارتن، ماده ای قابل بازیافت است که توسط مشاغل کوچک و بزرگ بازیافت می شود تا در هزینه های دفع زباله صرفه جویی شود. بازیافت کارتن شامل استفاده مجدد از ورقه های ضخیم یا کاغذهای چند لایه که دور ریخته شده یا به عنوان ضایعات در نظر گرفته شده است، می باشد. در ادامه به مراحل گام به گام بازیافت کارتن اشاره می کنیم.

1-در مرحله اول باید کارتن را جمع آوری کنیم. اکثر نقاط جمع آوری شامل سطل های زباله، فروشگاه ها، قراضه ها و مراکز تجاری تولید کننده زباله های کارتن است. پس از جمع آوری، آنها را اندازه گیری کرده و به مراکز بازیافت، عمدتا کارخانه های تولید کاغذ است، منتقل می کنند.

2- به محض رسیدن کارتن به مرکز بازیافت، آنها را براساس مواد ساخته شده طبقه بندی می کنند. از آنجایی که کارخانه های کاغذ سازی مواد مختلفی را بر اساس مواد بازیافت شده تولید می کنند، طبقه بندی آنها مهم است.

3-در این مرحله باید کارتن را خرد کنیم سپس به صورت خمیر دربیاوریم. وقتی مواد ریز خرد شود، با آب و مواد شیمیایی مخلوط می شود تا الیاف کاغذ را که به ماده دوغاب تبدیل شده، تجزیه کند. این فرآیند همان چیزی است که اصطلاحا به آن خمیرکاری می گویند.

4- سپس مواد خمیر از طریق یک فرآیند فیلتراسیون جامع گرفته می شود تا از شر تمام مواد خارجی موجود و همچنین ناخالصی ها مانند رشته ها، نوار یا چسب خلاص شود.

5- در این مرحله، خمیر تمیز شده با مواد تولیدی جدید مخلوط شده و پس از آن، روی یک تسمه نقاله مسطح و سطوح استوانه ای گرم شده، خشک می شود. با خشک شدن خمیر کاغذ، از یک ماشین خودکار عبور می کند و به دنبال آن باعث تشکیل رول های طولانی از یک ورق جامد از الیاف به نام صفحات میانبر می شود.

از پلاستیک و آلومینیوم باقیمانده در فرآیند بازیافت کارتن چه استفاده ای می شود

از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک باقی مانده می توان به روش های مختلف استفاده کرد. برخی از آسیاب ها از این مواد برای تولید انرژی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر آن را به تولیدکنندگان پلاستیک می فروشند که از آنها برای مواد تخته الوار استفاده می کنند. در بعضی موارد، مواد در یک محل دفن زباله قرار می گیرند، با این حال این مقدار مواد در مقایسه با دور ریختن کل کارتن، مقدار کمی است.

مزایای بازیافت کارتن

1-فضای دفن زباله را کاهش می دهد : بازیافت کارتن به کاهش ریختن زباله های کارتن در محل های دفن زباله کمک می کند.

2-حفاظت از محیط زیست : بازیافت کارتن به دلیل بالاترین درصد استفاده مجدد در محصولات کارتن جدید، یک راه حل اساسی برای حفاظت از محیط زیست و حفظ منابع طبیعی است.

3-باعث ترویج استفاده از مواد تجدید پذیر می شود : مواد تراشه های چوبی که در حین خمیر پاشی اضافه می شوند از خمیر درخت توس یا درخت کاج ساخته می شوند که درصد بالایی از محتوای قابل بازیافت را دارند.

4-باعث صرفه جویی در انرژی می شود : با توجه به بالاترین درصد قابلیت بازیافت کارتن، میزان انرژی مورد نیاز برای تولید محصولات بسته بندی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و می توان از انرژی صرفه جویی شده در ساخت سایر منابع استفاده کرد.

5-فرصت شغلی ایجاد می کند : برای بازیافت کارتن نیازمند نیروی انسانی است که باعث کسب درآمد می شود.

قیمت ضایعات کارتن در کرج

هزینه ای که هنگام ساخت کارتن انجام می شود، روی هزینه نهایی ضایعات کارتن در کرج تاثیرگذار است. هرچقدر کیفیت کارتن بهتر باشد هزینه نهایی بیشتر می شود. با توجه به افزایش قیمت کارتن که امروزه به وجود آمده است، قبل از چاپ کارتن باید همه عوامل تاثیرگذار را بررسی کرد تا بتوان محصولی باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کرد. ضایعات کارتن شیراز در این امر تمام سعی خود را به کاربرده تا قیمت نهایی، کمترین مقدار باشد.

جمع بندی کلی

برای ساخت مصالح ساختمانی، کارتن ها مستقیما به یک شرکت بازیافت فرستاده می شوند برای اینکه به کارخانه کاغذ ارسال شوند. بازیافت کارتن ها آسان است و می تواند به وسایل روزمره مانند حوله کاغذی، دستمال توالت و حتی مصالح ساختمانی تبدیل شود. بازیافت کارتن ها میزان زباله ای را که در محل دفن زباله های جمع می شود، کاهش می دهد همچنین به حفظ منابع طبیعی و ایجاد فرصت های اقتصادی جدید نیز کمک می کند.

فروش ضایعات کارتن در کرج

ضایعات کارتن در کرج

خریدار ضایعات کارتن در کرج